Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Άδενδρο εκτροχιασμός τρένου ~ Αποκλειστικές φωτό +vid με το πρώτο φως της ημέρας


*Συνεχής ενημέρωση Ηρεμία αυτήν την ώρα (06:15) στο Άδενδρο. Ήταν μία πολύ δύσκολη νύχτα για όλους.

Τα ασθενοφόρα, πυροσβεστικά και περιπολικά έχουνε αποχωρήσει κι έχουνε μείνει οι απαραίτητοι για την διαφύλαξη του χώρου.

Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες, υπάρχουν δυο νεκροί, ένας επιβάτης κι ένας υπάλληλος (39 και 50 ετών), τρείς σοβαρά τραυματίες εκ των οποίων οι δυο είναι πολυτραυματίες, ένας διασωληνωμένος σε βαριά κατάσταση και τέσσερις ελαφρά τραυματίες. Πριν λίγο έγινε αναφορά ότι απεβίωσε ένας εκ των τραυματιών, που είναι κι αυτός υπάλληλος του ΟΣΕ.

Κατ' εμέ, η ταχύτητα της αμαξοστοιχίας, σε συνδιασμό με κάποιο λάθος στα κλειδιά των γραμμών ή καθίζησης του εδάφους, είναι οι κύριες αιτίες του τραγικού συμβάντος.






* Μόνο η πρόσβαση σε δημοσιογράφους ήταν εφικτή

Βίντεο από τον ΣΚΑΪ





Βίντεο από το alexandriamou.gr




Εντυπωσιακό βίντεο με drone από το emvolos.gr







Ο εκτροχιασμός έγινε μόλις 200 μέτρα από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Αδένδρου.




Η απόσταση από τον Σταθμό.



Το κτήριο όπου η αμαξοστοιχία διαπέρασε, είναι ένα παλιό του ΟΣΕ. Την ώρα τις σύγκρουσης, βρισκόταν μέσα σε αυτό αλλοδαποί από Αλβανία, οι οποίοι δεν έπαθαν το παραμικρό, αλλά έντρομοι το εγκατέλειψαν όπως-όπως, πηδώντας από παράθυρα και σκάλες.



Κομμάτι της αμαξοστοιχίας εκφενδονίστηκε αρκετά μέτρα μακριά.



Όλα τα βαγόνια της αμαξοστοιχίας I/C58 με 70 επιβάτες και 5 υπαλλήλους, εκτροχιάστηκαν



Το κτήριο του ΟΣΕ στην κυριολεξία στηρίζεται πάνω στη μηχανή του τρένου!








Δελτίο Τύπου 14/5/2017 ώρα 03:07 – Νέα ενημέρωση για τον εκτροχιασμό της αμαξοστοιχίας I/C58

Χθες στις 21:45 η αμαξοστοιχία I/C58 η οποία μετέφερε 70 επιβάτες και 5 άτομα προσωπικό και εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους εκτροχιάστηκε λίγο έξω από το Άδενδρο, ενώ στη συνέχεια το κινητήριο βαγόνι προσέκρουσε σε κτίριο του ΟΣΕ το οποίο και διαπέρασε.
Άμεση υπήρξε η κινητοποίηση όλων των αρμόδιων υπηρεσιών για τον απεγκλωβισμό των επιβατών και του προσωπικού της αμαξοστοιχίας.
Ειδικότερα, συμμετείχαν 28 διασώστες και 3 κινητές μονάδες του ΕΚΑΒ με γιατρούς, καθώς και 12 ασθενοφόρα οχήματα.
Για τον απεγκλωβισμό των επιβατών επιχείρησαν ακόμα 21 οχήματα της πυροσβεστικής με 60 άτομα προσωπικό καθώς και 15 αξιωματικοί και 75 άντρες της αστυνομίας και της Τροχαίας.
Επίσης άμεση ήταν η κινητοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη μεταφορά με λεωφορεία και εφεδρική αμαξοστοιχία στον τελικό τους προορισμό των επιβατών που δεν τραυματίστηκαν αλλά και των επιβατών που λόγω της διακοπής της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας είχαν παραμείνει σε εκατέρωθεν σταθμούς.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ, μετά από εντολή του Υπουργού κυρίου Χρ. Σπίρτζη, μεταβαίνουν επιτόπου στο σημείο του δυστυχήματος, όπου ήδη βρίσκονται κλιμάκια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ και του ΟΣΕ για τη διερεύνηση των συνθηκών και αιτιών του τραγικού συμβάντος.
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες υπάρχουν δυο νεκροί, τρείς σοβαρά τραυματίες εκ των οποίων οι δυο είναι πολυτραυματίες, ένας διασωληνωμένος σε βαριά κατάσταση και τέσσερις ελαφρά τραυματίες.
Στα νοσοκομεία όπου έχουν μεταφερθεί οι τραυματίες έχουν σπεύσει στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να συνδράμουν με οποιονδήποτε τρόπο χρειαστεί τους ίδιους και τις οικογένειες τους.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όλη η σιδηροδρομική οικογένεια εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στις οικογένειες των νεκρών και εύχεται ταχεία ανάρρωση στους τραυματίες.







Από τις 7 έως τις 10 έχουνε διακοπεί όλα τα δρομολόγια.

Την ώρα του ρεπορτάζ (6:20) περνούσε το βραδινό δρομολόγιο από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη κι ένα από Έδεσσα. Tα τρένα κόβουνε ταχύτητα για να περάσουνε κάτω από την μισοδιαλυμμένη κατασκευή ηλεκτροδότησης και συνεχίζουνε το ταξίδι τους.









Αποκαλυπτικές εικόνες στο σημείο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης. Από τους τοίχους του κατεστραμμένου σπιτιού, στο οποίο έπεσε το τρένο, ξεπροβάλλουν τα συντρίμμια της αμαξοστοιχίας...

«Μουδιασμένη» ξύπνησε σήμερα η μικρή κοινωνία του Άδενδρου, ενός χωριού περίπου 3.000 κατοίκων δυτικά της Θεσσαλονίκης, όπου χθες το βράδυ, αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα- Θεσσαλονίκη εκτροχιάστηκε και έπεσε πάνω σε σπίτι, με αποτέλεσμα τρεις εκ των επιβαινόντων να βρουν τραγικό θάνατο και άλλοι 7 να νοσηλεύονται. Το φως της ημέρας αποκάλυψε το μέγεθος της τραγωδίας. Από τους τοίχους του κατεστραμμένου σπιτιού, στο οποίο έπεσε το τρένο, ξεπροβάλλουν τα συντρίμμια της αμαξοστοιχίας, με τους αστυνομικούς να έχουν αποκλείσει περιμετρικά το σπίτι τόσο για λόγους ασφαλείας όσο και για να κάνουν ανενόχλητοι οι πραγματογνώμονες τη δουλειά τους.





Όπως δήλωσε από το σημείο του συμβάντος ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Κώστας Πετράκης, συστάθηκε επιτροπή που μέχρι την Παρασκευή θα καταθέσει το πρώτο πόρισμα για τα αίτια του δυστυχήματος. «Είναι από τα χειρότερα (δυστυχήματα) που έχουμε δει», τόνισε. Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης, επιβεβαίωσε πως ένας επιβάτης, ένας μηχανοδηγός κι ένας ελεγκτής είναι τα τρία θύματα του δυστυχήματος. Μιλώντας στο Αθηναϊκό/ Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο διοικητής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Κεντρικής Μακεδονίας, αρχιπύραρχος Κωνσταντίνος Πουλτίδης, εξήγησε πως η επιχείρηση ήταν δύσκολη καθώς «υπήρχε μια άμορφη μάζα σιδερικών», ενώ έμφαση δόθηκε στην ταχύτητα απεγκλωβισμού των τραυματιών.



«Οι πρώτες προσπάθειες απεγκλωβισμού ήταν δύσκολες. Οι εύκολες ήταν κυρίως στα πίσω βαγόνια. Από τη μηχανή απεγκλωβίσαμε νεκρό τον πρώτο μηχανοδηγό και δύο τραυματίες, υπαλλήλους του ΟΣΕ. Από το δεύτερο βαγόνι, που ήταν το κυλικείο ανασύραμε ακόμη ένα νεκρό και άλλους πέντε τραυματίες (σ.σ. στο μεταξύ ο ένας κατέληξε σήμερα)».

Σε περιπτώσεις εκτροχιασμού, όπως η χθεσινή, η έμφαση, όπως εξήγησε ο κ. Πουλτίδης, δίνεται στην ταχύτητα απεγκλωβισμού, καθώς «όσο πιο γρήγορα ανασύρεις τον τραυματία τόσες περισσότερες πιθανότητες αποκατάστασης του δίνεις». Δύναμη της Πυροσβεστικής παραμένει και σήμερα στο σημείο, ενώ γίνονται και προσπάθειες επιδιόρθωσης της γραμμής. «Εμείς είμαστε σήμερα εδώ για πυρασφάλεια, γιατί υπάρχει διαρροή καυσίμου. Τον χώρο τον έχουμε ελέγξει πλήρως, δεν έχουμε πληροφορίες ότι υπάρχει κάποιος άλλος (εγκλωβισμένος). Βάλαμε και ειδικό σκύλο της ΕΜΑΚ στις έρευνες», επισήμανε ο κ. Πουλτίδης.

«Δεν έχουμε ξαναζήσει κάτι τέτοιο»
«Ζω εδώ από μωρό παιδί. Δεν έχω δει κάτι παρόμοιο σε όλη μου τη ζωή. Πεταχτήκαμε όρθιοι από τον θόρυβο και βγήκαμε στο μπαλκόνι να δούμε τι συμβαίνει. Ακούσαμε τον γείτονα (τον Γιώργο Μυλωνά που χθες δήλωνε πως είδε τον χάρο με τα μάτια του από την αυλή του σπιτιού του) να φωνάζει βοήθεια. Δεν πιστεύαμε στα μάτια μας, πώς το τρένο είχε μπει μέσα στο σπίτι», λέει στο Αθηναϊκό/ Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η ηλικιωμένη κυρία Σοφία, το σπίτι της οποίας είναι σε πολύ μικρή απόσταση από τον τόπο του συμβάντος.











ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Πλούσιο φωτορεπορτάζ από το http://www.alexandriamou.gr/

  • alexandriamou_treno_adentro2000
  • alexandriamou_treno_adentro2001
  • alexandriamou_treno_adentro2002
  • alexandriamou_treno_adentro2003
  • alexandriamou_treno_adentro2004
  • alexandriamou_treno_adentro2005
  • alexandriamou_treno_adentro2006
  • alexandriamou_treno_adentro2007
  • alexandriamou_treno_adentro2008
  • alexandriamou_treno_adentro2009
  • alexandriamou_treno_adentro2010
  • alexandriamou_treno_adentro2011
  • alexandriamou_treno_adentro2012
  • alexandriamou_treno_adentro2013
  • alexandriamou_treno_adentro2014
  • alexandriamou_treno_adentro2015
  • alexandriamou_treno_adentro2016
  • alexandriamou_treno_adentro2017
  • alexandriamou_treno_adentro2018
  • alexandriamou_treno_adentro2019
  • alexandriamou_treno_adentro2020
  • alexandriamou_treno_adentro2021
  • alexandriamou_treno_adentro2022
  • alexandriamou_treno_adentro2023
  • alexandriamou_treno_adentro2024
  • alexandriamou_treno_adentro2025
  • alexandriamou_treno_adentro2026
  • alexandriamou_treno_adentro2027
  • alexandriamou_treno_adentro2028
  • alexandriamou_treno_adentro2029
  • alexandriamou_treno_adentro2030




  • alexandriamou_treno_adentro2038
  • alexandriamou_treno_adentro2040
  • alexandriamou_treno_adentro2046
  • alexandriamou_treno_adentro2047
  • alexandriamou_treno_adentro2052
  • alexandriamou_treno_adentro2053
  • alexandriamou_treno_adentro2054
  • alexandriamou_treno_adentro2055



  • alexandriamou_treno_adentro2060
  • alexandriamou_treno_adentro2061





  • alexandriamou_treno_adentro2068





  • alexandriamou_treno_adentro2079
  • alexandriamou_treno_adentro2081
  • alexandriamou_treno_adentro2083
  • alexandriamou_treno_adentro2087
  • alexandriamou_treno_adentro2091
  • alexandriamou_treno_adentro2095
  • alexandriamou_treno_adentro2096
  • alexandriamou_treno_adentro2097
  • alexandriamou_treno_adentro2098
  • alexandriamou_treno_adentro2100
  • alexandriamou_treno_adentro2101
  • alexandriamou_treno_adentro2102
  • alexandriamou_treno_adentro2104
  • alexandriamou_treno_adentro2106
  • alexandriamou_treno_adentro2107
  • alexandriamou_treno_adentro2111
  • alexandriamou_treno_adentro2112
  • alexandriamou_treno_adentro2114
  • alexandriamou_treno_adentro2119
  • alexandriamou_treno_adentro2120
  • alexandriamou_treno_adentro2121
  • alexandriamou_treno_adentro2123
  • alexandriamou_treno_adentro2125
  • alexandriamou_treno_adentro2126
  • alexandriamou_treno_adentro2127
  • alexandriamou_treno_adentro2128
  • alexandriamou_treno_adentro2129
  • alexandriamou_treno_adentro2130
  • alexandriamou_treno_adentro2131
  • alexandriamou_treno_adentro2132
  • alexandriamou_treno_adentro2133
  • alexandriamou_treno_adentro2134
  • alexandriamou_treno_adentro2135
  • alexandriamou_treno_adentro2136
  • alexandriamou_treno_adentro2137





  • alexandriamou_treno_adentro2145
  • alexandriamou_treno_adentro2146




  • alexandriamou_treno_adentro2151







Δείτε τις χθεσινοβραδινές συγκλονιστικές εικόνες από το Άδενδρο, που έκαναν τον γύρο του κόσμου. 



Άδενδρο ΤΩΡΑ: Εκτροχιάστηκε τρένο στο Άδενδρο έξω από τη Θεσσαλονίκη ~ 4 νεκροί και 5 σοβαρά τραυματίες (pics+vids)







4 σχόλια:

r+w είπε...

Κρασοπατέρα συγχαρητήρια. Δίνεις ακριβώς το στίγμα του έργου και τα πρώτα σοβαρά στοιχεία για το τι έφταιξε. Ούτε μηχανικός να ήσουν.

Η γνώμη μου με βάση το υλικό σου:
1) Από το σπίτι λείπουν 3 τουλάχιστον κολώνες οπότε αυτό πάει. Θα κατεδαφιστεί με την απομάκρυνση της μηχανής.
2) Στις φωτογραφίες σου φαίνονται σπασμένα τα ξύλινα δοκάρια που βαστάνε τις ράγες και οι σύνδεσμοι μεταξύ των ραγών. Αυτό δείχνει ότι το τραίνο μπήκε στην παράκαμψη με τη ταχύτητα που είχε αναπτύξει στην ευθεία προηγουμένως και ότι η αδρανειακή αντίδραση της μάζας του τραίνου καταπόνησαν το υλικό των ραγών μέχρι το σημείο απώλειας του. Να μην ξεχνάμε ότι η μάζα που "έσπρωχνε" τις γραμμές ήταν αυξάνουσα αφού όλο και περισσότερα βαγόνια "έμπαιναν" με ταχύτητα στην εν λόγω παράκαμψη ταλαντούμενα λόγω της απότομης μεταβολής της πορείας τους.

Για εμένα το μοναδικό ερώτημα που υπάρχει πια, είναι εάν ο μηχανοδηγός είχε ειδοποιηθεί / ήξερε για την παράκαμψη ή όχι.

Κρασοπατήρ είπε...

Γεια χαρά και πάλι. Μετά τον χθεσινό χαμό, κάναμε και καμιά δουλειά στα χωράφια και επανήλθαμε. Όλοι εδώ στο Άδενδρο, σιγοψιθυρίζουν ότι έτρεχε το τρένο. Υπόψιν ότι η μηχανή ήταν πετρελαιοκίνητη και ότι υπήρχε ευθεία 3 χιλιομέτρων και καινούριες ράγες, πριν τον σημείο του ατυχήματος. Επειδή τα Intercity ΔΕΝ κάνουν στάση στο Άδενδρο, εικάζω ότι γκάζωσε στην ευθεία, δεν ελλάτωσε ταχύτητα κατά την είσοδο στον σταθμό του Αδένδρου, ίσως υπήρξε κάποιο πρόβλημα στα κλειδιά και συνέβη όλος αυτός ο χαμός.

r+w είπε...

Κρασοπατέρα, οι φωτογραφίες σου δείχνουν ότι βάλανε το τραίνο στην ακριανή τροχιά που ξεκινάει μετά την στροφή. Ισχύει; Γιατί εάν ισχύει τότε με την προϋπόθεση της αυξημένης ταχύτητας δικαιολογούνται τα σπασίματα στα δοκάρια κάτω από τις ράγες στα άκρα τους.

Επίσης το σχίσιμο της ράγας που έχεις στις φωτογραφίες σου παραπάνω δείχνει ότι η ράγα καταπονήθηκε στο όριο της από ισχυρές δυνάμεις.

Και το μόνο που δικαιολογεί αυτή την αστοχία είναι η υψηλή ταχύτητα στο σημείο που άλλαξε τροχιά.

Κρασοπατήρ είπε...

Κάτι με τα ψαλίδια πρέπει να παίχτηκε. Οι εναέριες φωτογραφίες και το βίντεο του emvolou.gr δείχνουν ότι από εκεί ξεκίνησε το κακό. Γενικά, οι αμαξοστοιχίες κόβουν ταχύτητα, ανεξάρτητα του αν κάνουνε ή όχι στάση στο Άδενδρο. Η συγκεκριμένη ήταν απογευματινή-βραδινή Intercity, υπάρχουν τουλάχιστον 2km ευθείας για να αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα η αμαξοστοιχία. Μπορεί να ήταν συνδιασμός πολλών παραγόντων.

Δημοσίευση σχολίου