Το υπουργείο Εξωτερικών δεν ενημερώθηκε για την πρόθεση (της Ελλάδας) να αναπτύξει ή να προωθήσει το εμπορικό σλόγκαν «Macedonia the GReat» στη Θεσσαλονίκη.
«Εκτιμούμε ότι τα ζητήματα αυτά πρέπει να προσεγγίζονται μέσω του διαλόγου και με συμβουλευτική και εξειδικευμένη βοήθεια διεθνούς ομάδας εμπειρογνωμόνων για εμπορικές ονομασίες, εμπορικά σήματα και προστασίας σημάτων.
Η μονομερής προσέγγιση θα μπορούσε να υπονομεύσει την αμοιβαία εμπιστοσύνη και να έχει αρνητικό αντίκτυπο στις προσπάθειες και τα αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί μέχρι στιγμής μεταξύ των δύο χωρών», αναφέρει το ΥΠΕΞ της Βόρειας Μαλακεδονίας.
Το σύνθημα «Macedonia the GReat» παρουσιάστηκε προσωπικά από τον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη σε σύνοδο κορυφής της Θεσσαλονίκης, στην οποία προσκλήθηκε ο πρωθυπουργός της Βόρειας Μαλακεδονίας, σημειώνει το δημοσίευμα.
plusinfo.mk
Ζόραν Ζάεφ: Διεθνής Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων θα επιλύσει το ‘branding’ των προϊόντων
Νοέμβριος
17, 2019. 17:51
Σκόπια.
Ο
πρωθυπουργός Ζόραν Ζάεφ δήλωσε σήμερα ότι η Διεθνής Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων που
θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με τη Συμφωνία των Πρεσπών, θα επιλύσει μόνιμα την
επωνυμία των προϊόντων που προέρχονται από την περιοχή της Μακεδονίας.
«Ο καθένας
έχει το δικαίωμα να θέσει τα συνθήματα του, στην επωνυμία, όπως στη σύνοδο κορυφής της Θεσσαλονίκης ή
στην Ένωση Βιομηχάνων ή σε κάτι παρόμοιο.
Τόσο η
Συμφωνία των Πρεσπών όσο και τα διεθνή πρότυπα δείχνουν σαφώς πως επιλύονται τέτοια
θέματα.
Έχουμε ενσωματώσει αυτό το θέμα στη Συμφωνία των Πρεσπών, όπου συστήνεται διεθνής επιτροπή εμπειρογνωμόνων που πρέπει
να ολοκληρωθεί, πράγμα που θα επιλύσει από κοινού τη μόνιμη επωνυμία προϊόντων που
θα επιλύσει οριστικά και μόνιμα το ‘ branding’ των προϊόντων που προέρχονται από
τη Μακεδονία, χωρίς να γίνεται σύγχυση», δήλωσε σήμερα ο Ζάεφ, σχολιάζοντας το
σύνθημα «Macedonia The GReat» που προωθήθηκε αυτή την εβδομάδα για
τα ελληνικά προϊόντα από την ελληνική περιοχή της Μακεδονίας, σημειώνει το
δημοσίευμα.
Ο Ζάεφ
πιστεύει ότι η εξεύρεση μιας βιώσιμης λύσης σε αυτό το ζήτημα θα είναι άλλη μία
γέφυρα σύνδεσης, όπως λέει, μεταξύ της Δημοκρατίας
της Βόρειας Μακεδονίας και της Ελλάδας στην οικοδόμηση φιλίας, στρατηγικής
εταιρικής σχέσης και κοινός στόχος επιτυχίας
για την περιοχή.
Σαφώς, η
αυτόνομη επισήμανση του δικού της εμβλήματος μιας περιοχής, δεν είναι αντίθετη
με τη Συνθήκη των Πρεσπών, αλλά είναι απαραίτητο να καθοριστούν βιώσιμες νομικές
λύσεις μέσω της διεθνούς εμπειρογνωμοσύνης.
«Σήμερα είναι
εδώ μαζί μας το «Made in Macedonia» και στο πνεύμα της Συμφωνίας πρέπει
να το επιλύσουμε.
Αν κάποιος
με ρωτούσε, έχουμε μια θαυμάσια ιστορική περιοχή της Μακεδονίας. Γιατί όχι η
Μακεδονία για όλους;
Έχουμε, ήδη,
οριοθετήσει έναν γεωγραφικό παρονομαστή, εμείς πραγματικά είμαστε το βόρειο
τμήμα αυτού του ιστορικού τμήματος της περιοχής της Μακεδονίας, άλλο βρίσκεται
στο νότο, άλλο στο ανατολικό τμήμα της περιοχής, βέβαια όλα (τα τμήματα) είναι
ενσωματωμένα σε ξεχωριστά κράτη.
Μπορούμε με
λύσεις στα θέματα αυτά να οικοδομήσουμε την ενότητα και τη συνοχή και ότι είναι
πιο σεβαστό στον δυτικό κόσμο», απάντησε ο Ζάεφ, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων
μετά το Φόρουμ των Γυναικών του SDMS.
Ο Σύνδεσμος
Ελλήνων Εξαγωγέων στη Θεσσαλονίκη πριν από τρεις ημέρες, παρουσία του Έλληνα
πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, προώθησε το σήμα και το σύνθημα που θα φέρουν
τα ελληνικά προϊόντα σε διεθνές επίπεδο.
Το νέο
συλλογικό εμπορικό σήμα για τα ελληνικά προϊόντα από την ελληνική περιοχή της Μακεδονίας είναι
το «Macedonia The Great» με τα γράμματα GR να οδηγούν στην Ελλάδα και το γράμμα
«Μ» ως σήμα, γραμμένο λευκό σε μπλε φόντο.
Με την
παρουσίαση, ο Έλληνας πρωθυπουργός
δήλωσε ότι η νέα συλλογική ετικέτα «θα
συνοδεύει εφεξής τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Μακεδονίας σε όλον τον κόσμο»,
γράφει το σλαβικό δημοσίευμα των Σκοπίων.
mkd.mk
--
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνον με αναφορά της ενεργής ηλεκτρονικής διεύθυνσης του ιστολογίου παραγωγής- http://www.echedoros-a.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου