Οι αλλαγές στον ΟΣΕ σε δημόσια διαβούλευση
Έως τα τέλη του μήνα αναμένεται να δοθεί σε δημόσια διαβούλευση το νομοσχέδιο για τις αλλαγές στον ΟΣΕ, το οποίο θα προβλέπει την απελευθέρωση της επιβατικής μεταφοράς, ενσωματώνοντας τη σχετική κοινοτική οδηγία, όπως γνωστοποίησε χθες ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης.
Της Σοφίας Χριστοφορίδου
Ο κ. Μαγκριώτης επανέλαβε ότι το πλεονάζον προσωπικό θα μεταταχθεί σε άλλες ΔΕΚΟ ή υπηρεσίες του δημοσίου και πως θα γίνει αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας. Στόχος της κυβέρνησης είναι το νομοσχέδιο για τις αλλαγές στον ΟΣΕ να έχει ψηφιστεί μέχρι το τέλος του 2010.
Κόστος όσο τρεις Ολυμπιακές
Μιλώντας στο “ΒΗΜΑ FM”, o υφυπουργός τόνισε ότι η κυβέρνηση είναι υπέρ του σιδηροδρόμου, ωστόσο, όπως είπε, χρειάζεται εξυγίανση, δεδομένου ότι το κόστος λειτουργίας του ΟΣΕ αυτή τη στιγμή είναι 3 εκατ. ευρώ ημερησίως, τριπλάσιο από εκείνο της Ολυμπιακής. Εξάλλου, σε δηλώσεις του στο ραδιόφωνο της “ΝΕΤ”, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής επεσήμανε ότι “ο ΟΣΕ ότι είναι η πιο προβληματική ΔΕΚΟ της Ευρώπης", με επιβάρυνση που ξεπερνά τα 10 δισ ευρώ. "Κάθε μέρα επιβαρύνεται ο έλληνας πολίτης με εκατομμύρια ευρώ, για να συντηρείται ένας οργανισμός σιδηροδρόμων ο οποίος δεν προσφέρει τις υπηρεσίες που θα έπρεπε. Άρα, είμαστε υποχρεωμένοι να δράσουμε άμεσα, να προστατεύσουμε το δημόσιο συμφέρον, να προστατεύσουμε τις υπηρεσίες που προσφέρει ένας τέτοιος οργανισμός". Αναφερόμενος τόσο στον ΟΣΕ όσο και στο μετρό, ο κ. Πεταλωτής τόνισε ότι "αυτοί οι οργανισμοί έγιναν εκείνες οι πλατφόρμες μέσα από τις οποίες η Νέα Δημοκρατία, πέρα από τις προηγούμενες παθογένειες, άσκησε τις πιο έντονες κομματικές, πελατειακές πολιτικές της".
Μνημόνιο ΟΛΘ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Τρόπους για τον καλύτερο συντονισμό των εμπορευματικών μεταφορών από το λιμάνι στον σιδηρόδρομο, και αντίστροφα, αναζητούν οι διοικήσεις του Οργανισμού Λιμένα Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Όπως ανέφερε στη "Μ" ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθ. Ζηλιασκόπουλος, οι δύο οργανισμοί πρόκειται να συνυπογράψουν μνημόνιο συνεργασίας, ώστε να επιλυθούν προβλήματα, όπως η έλλειψη δεύτερης βάρδιας τελωνείου στην πύλη 16, από όπου διέρχονται τα εμπορευματικά βαγόνια, και η καλύτερη πληροφόρηση ως προς τα δρομολόγια των εμπορικών πλοίων για τη μεταφορά προϊόντων στη βαλκανική ενδοχώρα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου