Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Προτεραιότητα οι μαρίνες


...Όχι εδώ, στην Τουρκία. Εκεί στην κυβέρνησή μας... ΡΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕΕ, ο τουρισμός είναι ότι μας απέμεινε για να μπει κάνα φράγκο στα ταμεία και να δουλέψει λίγο ο κόσμος. Φτιάξτε λιμάνια και μαρίνες, δώστε κίνητρα για να ενεργοποιηθούν τοπικές επιχειρήσεις ή για να έρθουνε ξένες επενδύσεις. Κάντε την Ελλάδα ιδανικό τόπο για τουρισμό και επιδιώξτε την κρουαζιέρια στα νησιά και το Αιγαίο. Πετάξτε τους ΠΑΜΕίτες στη θάλασσα, θα είμαστε μαζί σας.

Το τουρκικό υπουργείο Μεταφορών δίνει έμφαση στην επιτάχυνση των διαδικασιών για την κατασκευή νέων λιμανιών, αλλά και σύγχρονων...
 υποδομών σε μαρίνες, για τη φιλοξενία τουριστικών σκαφών.

Το υπουργείο σχεδιάζει την αύξηση της δυνατότητας φιλοξενίας στις τουρκικές ακτές από τις 500.000 θέσεις σκαφών που είναι σήμερα, κατά 10% μεσοπρόθεσμα, ενώ ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός προβλέπει αύξηση 20%.

Η Τουρκία αναδεικνύεται σε ελκυστικό προορισμό για τη φιλοξενία γιοτ και ιδιωτικών σκαφών στην Ανατολική Μεσόγειο, λόγω της περιβαλλοντικής μόλυνσης στη Δυτική Μεσόγειο και τις περιορισμένες οικονομικές επενδύσεις στις λιμενικές υποδομές φιλοξενίας σκαφών σε χώρες όπως η Γαλλία, η Ισπανία, αλλά και η Ιταλία, που διαθέτουν το 75% της συνολικής διαθέσιμης ικανότητας φιλοξενίας σκαφών στη Μεσόγειο.



Δημιουργία εταιρείας για προβολή και διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού ζητούν οι ξενοδόχοι

Την ανάγκη άμεσης δημιουργίας Εταιρείας Προβολής - Διαφήμισης μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με την συμμετοχή του Υπουργείου Τουρισμού-ΕΟΤ, των Περιφερειών και του ΣΕΤΕ, στελεχωμένης από τους καλύτερους επαγγελματίες του χώρου επαναφέρει με άρθρο του στον διαδικτυακό τόπο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), ο πρόεδρος της Ανδρέας Ανδρεάδης.


Απευθυνόμενος στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου υποστηρίζει ότι η αιτιολογία ότι δεν υπάρχουν χρήματα δεν ευσταθεί, διότι το σχέδιο δεν απαιτεί ποσά μεγαλύτερα από δέκα εκατομμύρια ευρώ κατ’ έτος, όπως επισημαίνει προσθέτοντας ταυτόχρονα ότι μία αύξηση των τουριστικών μας εσόδων κατά 10% προκαλεί αύξηση στο ΑΕΠ σχεδόν κατά 1 μονάδα η 2,5 δισ. ευρώ.

Ο κ. Ανδρεάδης και με αφορμή τη διεθνή έκθεση τουρισμού που λαμβάνει χώρα στο Βερολίνο αυτή την εβδομάδα, τονίζει ότι οι επαγγελματίες του κλάδου γίνονται δέκτες απαξιωτικών σχολίων, ως η μόνη χώρα που εκπροσωπείται με τόσους πολλούς αιρετούς άρχοντες και υπαλλήλους του Δημοσίου, των Περιφερειών και των Δήμων.

Το χειρότερο δε είναι ότι, οι άνθρωποι αυτοί, που σίγουρα έχουν καλές προθέσεις, νομίζουν επιπλέον ότι κατέχουν το αντικείμενο και μπορούν να χαράζουν την στρατηγική της προβολής και της διαμόρφωσης της εικόνας της χώρας ή των περιοχών τους. Έτσι, εμφανίζονται τα ευτράπελα της προβολής τουριστικών προορισμών με τις διοικητικές ονομασίες τους αντί «branded names» που θα προκύπτουν μέσα από την τεχνολογία του «μάρκετινγκ», τονίζει ο κ. Ανδρεάδης.

«Σημειολογικό κι ενδεικτικό της διαχρονικής αδιαφορίας», επισημαίνει ο κ. Ανδρεάδης, «είναι το γεγονός ότι το www.visitgreece.com ανήκει σε ιδιώτη, ενώ η επίσημη πολιτεία περιορίζεται στο http://www.visitgreece.gr/».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου