Δευτέρα, 6 Σεπτεμβρίου 2010

«Φρένο» σε ΟΣΕ Τετάρτη-Πέμπτη, ΜΜΜ την Πέμπτη


Ματαιώσεις δρομολογίων θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη και την Πέμπτη στον ΟΣΕ λόγω των δύο πεντάωρων στάσεων εργασίας (11.00-16.00) που έχει εξαγγείλει η ΠΟΣ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών).

Στο διάστημα αυτό την Τετάρτη αναμένεται μπλακ άουτ στις συγκοινωνίες, καθώς δεν θα πραγματοποιούνται δρομολόγια του ΟΣΕ, του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, των λεωφορείων και των τρόλεϊ. Μία ώρα αργότερα, δηλαδή στις 12 το μεσημέρι, ξεκινά η κινητοποίηση των εργαζομένων στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, το μετρό και το τραμ, με αποτέλεσμα οι συρμοί και των μέσων σταθερή τροχιάς να βρεθούν στα αμαξοστάσια ως τις 4 το απόγευμα. Δείτε εδώ ποιά δρομολόγια καταργούνται.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 4 Δρομολόγια για Έδεσσα ~ Eπαναλειτουργούν!

Τέσσερα ζεύγη δρομολογίων από Θεσσαλονίκη για Έδεσσα θέτει σε επαναλειτουργία από σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. Όπως ανακοίνωσε, στοχεύοντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, θέτει σε επανακυκλοφορία τα εξής δρομολόγια: 731/732, 743/744, 749/750, 737/742.


Μπλόκο στη διακοπή ζημιογόνων γραμμών:

 Η Ευρωβουλή φρενάρει τη διακοπή σιδηροδρομικών γραμμών για τις οποίες είχαν δοθεί χρηματοδοτικές επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ από τα κοινοτικά διαρθρωτικά ταμεία

Το ΕΚ φαίνεται ότι αντιδρά έντονα στην πρόθεση της κυβέρνησης για περικοπές ορισμένων ζημιογόνων γραμμών στο σιδηροδρομικό δίκτυο στο πλαίσιο της εξυγίανσης του ΟΣΕ καθώς θεωρεί..
 μία τέτοια κίνηση μη συμβατή με τους περιβαλλοντικούς στόχους και την προσπάθεια μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων. Ταυτόχρονα κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για ενδεχόμενο μελλοντικό αίτημα επιστροφής από την Ελλάδα των κοινοτικών χρηματοδοτήσεων σε περίπτωση παραβίασης των όρων που τις διέπουν.Αυτό προκύπτει από επιστολή του προέδρου της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού του ΕΚ Μπράιαν Σίμπσον προς τον επίτροπο Περιφερειακής Πολιτικής και συναποδέκτες τους επιτρόπους Μεταφορών Σ. Κάλας και Οικονομικών Υποθέσεων Ολι Ρεν, την οποία δημοσιοποίησε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Χουντής.

Οι γραμμές στις οποίες αναφέρεται η Επιτροπή είναι εκείνες που, όπως αναφέρει, αποτελούν τμήμα του δικτύου ΤΕΝ-Τ, για τις οποίες πρόσφατα δόθηκε χρηματοδοτική ενίσχυση και συγκεκριμένα:

Η γραμμή της Κοζάνης, η οποία χρηματοδοτήθηκε με 17,6 εκατομμύρια ευρώ.

Η Κόρινθος-Καλαμάτα με 29,63 εκατομμύρια ευρώ.

Η Δυτική Θεσσαλία με 55,33 εκατομμύρια ευρώ.

Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη με 63,5 εκατομμύρια ευρώ.

"Η κατάργηση των υπηρεσιών γι' αυτές και άλλες σιδηροδρομικές γραμμές στην Ελλάδα δεν συνάδει με τους περιβαλλοντικούς στόχους της Ευρωπαϊκής Ενωσης, κυρίως όσον αφορά τη μείωση διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2020 και καθιστά τον στόχο για μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα πιο δύσκολο", δηλώνει σαφώς στην επιστολή του προς την Κομισιόν, ο πρόεδρος Μεταφορών του Ευρωκοινοβουλίου και ρωτά την Κομισιόν:

Αν συμφωνεί ότι η επικείμενη κατάργηση γραμμών δεν είναι συμβατή με τους περιβαλλοντικούς στόχους και τη μείωση των τροχαίων στην Ευρώπη.

Αν θεωρεί σωστό να χρησιμοποιούνται τα Διαρθρωτικά Ταμεία της ΕΕ για επενδύσεις σ' αυτές τις γραμμές και μετά να διακόπτει τη λειτουργία τους.

Αν προτίθεται να υπενθυμίσει στις ελληνικές αρχές τις διατάξεις του άρθρου 57 του Κανονισμού 1083/2006 για το ΕΤΠΑ, το ΕΚΤ και το Ταμείο Συνοχής, οι οποίες προβλέπουν την ανάκτηση των κοινοτικών χρηματοδοτήσεων σε περίπτωση παραβίασης των όρων που τις διέπουν.
ethnos.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου