Σα να μη φτάνουν όλα τα κακά από φόρους, επιβάρυνση περιβάλλοντος, εγκληματικότητα και λαθρομετανάστες, υφίστανται απίστευτη ταλαιπωρία με τις συνεχείς τροποποιήσεις δρομολογίων λόγω των έργων που γίνονται στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο.
Πραγματικά αν δεν το ζήσεις, δεν μπορείς να το αντιληφθείς αυτό που συμβαίνει. Αντί να πάει κάποιος στον προορισμό του με μια απλή επιβίβαση & αποβίβαση, θα πρέπει να κατέβει σε σταθμό πριν από το σημείο που γίνονται τα έργα, να ανέβει σε λεωφορείο που θα τον πάει σε σταθμό του ΗΣΑΠ μετά τα έργα, να κατέβει από το λεωφορείο, να ανέβει πάλι στον ηλεκτρικό και αν πάει πιο μακριά, θα πρέπει να ξανακατέβει, να πάρει το Μετρό, να κατέβει από το Μετρό και να συνεχίσει με τον Ηλεκτρικό.
Αποτέλεσμα να χάνονται πολλές ώρες σε ταλαιπωρία εκατοντάδων χιλιάδων επιβατών καθημερινά.
Oύτε λόγος για χρήση αυτοκινήτου, μιας και οι αποστάσεις είναι μεγάλες, που σε συνδιασμό με την κίνηση και την τιμή της βενζίνης, το καθιστούν τελευταία επιλογή για κάποιον.
Να βλέπεις τον κόσμο να κατεβαίνει από τους συρμούς, να τρέχει και να ποδοπατιέται για να μπει σε λεωφορεία και όποιος αντέξει.
Ειδικά τώρα που θα νυχτώνει και νωρίτερα θα κάνουνε πάρτυ οι βουτηχτάδες και οι λοιποί εγκληματίες.
Σκηνές σχεδόν σουρεαλιστικές: Σα να βλέπεις αγώνα στίβου 400 μέτρων με αθλητές από διάφορες χώρες. Συμμετέχουν άτομα κάθε ηλικίας. Μου έκανε εντύπωση το σπριντ των μαυρούληδων, που φυσικά έβγαιναν πρώτοι, αφού τρέχαν σα σκυλιά και στρογγυλοκάθονταν στα καθίσματα (ενώ ήταν ακμαιότατοι) και άφηναν όρθιους ηλικιωμένους, μέχρι και έγγυους. Μετά από προσωπική μου παρατήρηση & υπόδειξη να σηκωθεί κάποιος για να καθήσει μία έγγυος γυναίκα, ουδείς ενδιαφέρθηκε. Ευτυχώς για εκείνους (ή μάλλον για εμένα, επειδή δεν θα το άφηνα το θέμα μόνο στα λόγια-ήταν παρέα 5-6 ατόμων και θα τις έτρωγα όσες και να έριχνα), η έγγυος κατέβαινε στην επόμενη στάση και μου ζήτησε να μην ασχοληθώ άλλο.
Ευτυχώς Θεσσαλονίκη δεν έχουμε Μετρό ή Ηλεκτρικό για να έχουμε τέτοια προβλήματα...
Το άρθρο:
*Νέες αλλαγές στα δρομολόγια του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου θα ισχύσουν από την Κυριακή, 3 Οκτωβρίου, λόγω εργασιών ανακαίνισης της σιδηροδρομικής γραμμής.
Την Κυριακή θα παραμείνει κλειστό το τμήμα ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ-ΚΗΦΙΣΙΑ. Για το ανωτέρω τμήμα το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με την λεωφορειακή γραμμή Χ21.
Τη Δευτέρα 4 & την Τρίτη 5 Οκτωβρίου...
θα παραμείνει κλειστό το τμήμα ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ - ΕΙΡΗΝΗ. Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα γίνεται με τη λεωφορειακή γραμμή Χ15.
Από την Τετάρτη 6 Οκτωβρίου θα λειτουργούν κανονικά οι αποβάθρες (ΑΝΟΔΟΥ - ΚΑΘΟΔΟΥ) των σταθμών ΠΕΡΙΣΣΟΥ & ΠΕΥΚΑΚΙΩΝ.
Συνεχίζει να παραμένει κλειστό το τμήμα ΑΤΤΙΚΗ - ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ και το κοινό εξυπηρετείται με τις γραμμές του ΜΕΤΡΟ 2 & 3.
WWF: Οι πληθυσμοί της άγριας πανίδας έχουν μειωθεί κατά 73% την τελευταία
50ετία
Πριν από 45 δευτερόλεπτα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου