Το ουίσκι, που επί σειρά δεκαετιών ήταν κυρίαρχο ανάμεσα στα οινοπνευματώδη ποτά στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, νικήθηκε κατά κράτος από τα φθηνά "χύμα".
Η ζήτηση κρασιού και τσίπουρου στη διάρκεια των τελευταίων ετών αυξήθηκε περίπου κατά 50%, ενώ η κατανάλωση ουίσκι υποχώρησε κατά 50%.
Ειδικότερα, το 2005 πωλήθηκαν συνολικά 96 εκατομμύρια φιάλες αλκοολούχων ποτών, το 2011 πωλήθηκαν 60 εκατ. φιάλες, ενώ η εκτίμηση για το 2012 είναι περί τα 50 εκατ. φιάλες.
Πηγή: Η Καθημερινή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου