Κυριακή, 31 Ιουλίου 2011

Νόμος είναι το δίκιο του ΚΚΕ ~ Απλήρωτοι οι εργαζόμενοι στα αριστερίστικα ΜΜΕ



Κατώτατοι μισθοί στα 1700 ευρώ. Επίδομα ανεργίας 1500 ευρώ και λοιπές δοξασίες, βαυκαλίζονται οι αριστεριστές στην Ελλάδα.

Ναι, αλλά μόνο όταν δεν πρόκειται για τα του οίκου τους:

Σε κρίσιμη τροχιά έχουν εισέλθει τα κομματικά Μέσα (Στο Κόκκινο FM, Αυγή, 902 TV, Τυποεκδοτική, Ριζοσπάστης κ.ά.), καθώς,...
 εκτός από την καθολική κρίση, βασανίζονται και από εσωτερικές αδυναμίες, με προεξάρχουσα τη μείωση αλλά και την καθυστέρηση εκταμίευσης της "ψαλιδισμένης" κατά 30% κομματικής χρηματοδότησης. Μοναδική εξαίρεση, το κανάλι του Γ. Καρατζαφέρη, "Τηλεάστυ", τα οικονομικά του οποίου δεν φαίνονται να εκπέμπουν SOS.

Σε δεινή θέση έχει περιέλθει ο Ρ/Σ "Στο Κόκκινο", με τους 20 εργαζομένους να έχουν περάσει ώρες αγωνίας παραμένοντας επί μήνες απλήρωτοι, αν και ο κίνδυνος της στάσης πληρωμής φαίνεται ότι αποσοβείται.

Το ένα σενάριο, που δεν μοιάζει πιθανό, κάνει λόγο για μετακόμιση του σταθμού στο Διαδίκτυο. Μία άλλη πρόταση προκρίνει τη μείωση των εξόδων που αγγίζουν τις 600-700.000 ευρώ/χρόνο, με πρόσληψη εθελοντών από τον ΣΥΝ.

Αλλωστε εθελοντές-φίλοι του κόμματος έσωσαν προ μηνών τον σταθμό όταν ο Α. Τσίπρας προέβη σε... έρανο καθώς το κόστος λειτουργίας ξεπερνά τις 50.000 ευρώ/μήνα, με τα έσοδα να μη φθάνουν τις 10-12.000 ευρώ. Το ποσόν καλύπτεται σε μεγάλο βαθμό από τη χρηματοδότηση της τάξεως των 4 εκατ. ευρώ που αποσπά ο ΣΥΡΙΖΑ από τα 13,5 εκατ. ευρώ που εγκρίνει το υπ. Εσωτερικών για όλα τα κόμματα, ενώ μόνο για το β' τρίμηνο του 2011 εγκρίθηκαν 972.000 ευρώ και εκταμιεύτηκαν τα 300.000, εκ των οποίων τα 150.000 διοχετεύτηκαν για κάλυψη τραπεζικού δανείου. Το πρόβλημα είναι ότι ο σταθμός χρηματοδοτείται μόνον από το μερίδιο που αποσπά ο ΣΥΝ και όχι από τις άλλες συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ.


Η απεργία

Ο σταθμός πέρασε την περασμένη εβδομάδα τη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία του. Λάδι στη φωτιά έριξε η 48ωρη απεργία της ΕΤΕΡ, την οποία κατήγγειλε ο Δ. Βίτσας, γραμματέας της ΚΠΕ του Συνασπισμού, καθώς η Ενωση Τεχνικών επέμεινε στην κινητοποίηση παρά το γεγονός ότι δόθηκε υπόσχεση για αποπληρωμή των δεδουλευμένων.

Την ίδια ώρα, η "Αυγή" δεν έχει καταφέρει να μιλήσει στη γλώσσα των αναγνωστών. Ετσι, εκτός από την πτώση στη διαφημιστική δαπάνη και τις κυκλοφορίες, τη μείωση των ισολογισμών και της επιχορήγησης για τη διανομή Τύπου, έχει να αντιμετωπίσει και τρίμηνη καθυστέρηση στη μισθοδοσία.

Το πρόβλημά της είναι ότι έχουν πληγεί όλα τα κανάλια τα οποία συνεισφέρουν έκαστο κατά το 1/3 των αναγκαίων πόρων: α) πωλήσεις, β) διαφήμιση και ισολογισμοί και γ) κομματική επιχορήγηση που αγγίζει τις 500.000 ευρώ τον χρόνο.

Αν και τον Δεκέμβριο ζητήθηκε εκταμίευση 300.000 ευρώ για την κάλυψη των αναγκών που κορυφώνονται τους πρώτους μήνες του έτους, δόθηκαν μόλις 150.000 ευρώ. Παράλληλη πορεία διαγράφουν και τα Μέσα του ΚΚΕ, με καθυστερήσεις πληρωμών στον "Ριζοσπάστη", μείωση ραδιοτηλεοπτικού προγράμματος και απολύσεις στον 902 TV και στον 902 FM, αλλά και κατήφορο στην "Τυποεκδοτική" η οποία λέγεται ότι έχει βάλει πωλητήριο καθώς έχει αποψιλωθεί σε επίπεδο πελατών.
Το Έθνος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου