Ο μουσουλμάνος δήμαρχος του Λοντονιστάν ανησυχεί για την επίδραση της γυμνής εικόνας στο συλλογικό ασυνείδητο.
Βλέπουμε διαφήμιση με μπικίνι και νιώθουμε άσχημα για το σώμα μας. Όλες. Κι επειδή νιώθουμε άσχημα, οι Αρχές αναλαμβάνουν να κρύψουν το σώμα, μαζί με το μπικίνι. Βάσει αυτής της υποθετικής ψυχολογίας των μαζών ο δήμαρχος του Λονδίνου...
λαμβάνει μέτρα. Δεν μπορεί να εξαναγκάσει τα μοντέλα που διαφημίζουν προϊόντα αδυνατίσματος να φορέσουν μακρυμάνικο και φούστα έως τον αστράγαλο, μπορεί εν τούτοις να απαγορεύει το μαγιό, να απαγορεύει το γυμνό. Ο Σαντίκ Καν απαγόρευσε την τοποθέτηση στο μετρό και στα λεωφορεία της βρετανικής πρωτεύουσας διαφημίσεων που μπορεί να κάνουν τους ανθρώπους να ντραπούν για το σώμα τους και να επηρεάσουν την αυτοπεποίθησή τους.
Θα μπορούσε ο δήμαρχος να προστατεύσει τους δημότες και από άλλα υποθετικά κόμπλεξ. Για παράδειγμα, να μην υπάρχουν διαφημίσεις ακριβών αυτοκινήτων, καθώς οι περισσότεροι επιβάτες είναι εργαζόμενοι και δεν μπορούν να αγοράσουν πολυτελές όχημα. Αυτές οι διαφημίσεις μπορεί να κάνουν τους ανθρώπους να ντραπούν για το εισόδημά τους αλλά και να επηρεάσουν την αυτοπεποίθησή τους. Θα μπορούσε, επίσης, ο δήμαρχος να παρέμβει για συγκεκριμένα προϊόντα, να πει ότι τα σκευάσματα αδυνατίσματος δημιουργούν προβλήματα, άρα δεν πρέπει να προβάλλονται στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Αφορμή για την απαγόρευση ήταν η συγκέντρωση 70.000 υπογραφών και ένα κείμενο φεμινιστικής ρητορικής που υποστήριζε ότι οι γυναίκες νιώθουν κατώτερες από τη μη ρεαλιστική εικόνα του σώματος της κοπέλας στη διαφήμιση. Δηλαδή, ένα ποσοστό πληθυσμού που δεν υπερβαίνει το 1% αποφασίζει για τη δημόσια αισθητική και καθορίζει νέα πρότυπα. Η μειονότητα του ελάχιστου προσπερνά την Ιστορία της δυτικής αισθητικής για να επιβάλει τον πουριτανισμό της. Αυτή η εικόνα, της κοπέλας με το μπικίνι, έρχεται από τα βάθη των αιώνων, συνδέεται με τα γυμνά ειδώλια της κυκλαδικής τέχνης, συνδέεται με την αποθέωση του γυμνού στην Αναγέννηση, συνδέεται ακόμη και με τον άγουρο φεμινισμό της Ζερμέν Γκριρ, που είχε προτείνει να ποζάρει σκυφτή, με το κεφάλι ανάμεσα στα γόνατα, ώστε να φαίνονται δίπλα δίπλα το πρόσωπο και το αιδοίο.
Τι άλλο θα μπορούσε άραγε να επιβάλει το 1% στο σύνολο του πληθυσμού; Αν 70.000 δημότες έλεγαν ότι έχουν δυσανεξία στα μπέργκερ και νιώθουν γαστρονομικά κατώτεροι με τις διαφημίσεις ταχυφαγείων; Αν 70.000 δημότες έλεγαν ότι δεν σκαμπάζουν από τέχνη και νιώθουν μορφωτικά κατώτεροι με τις διαφημίσεις των μουσείων; Είναι προφανές ότι η πολιτική απόφαση του Σαντίκ Καν δεν σχετίζεται με τα αισθήματα κατωτερότητας που διατυπώθηκαν. Απλώς αυτά τα επιχειρήματα, πασπαλισμένα με ολίγη από ύστερο υστερικό φεμινισμό, δίνουν το άλλοθι για την εδραίωση του ισλαμικού πουριτανισμού.
Ο μουσουλμάνος δήμαρχος του Λοντονιστάν ανησυχεί για την επίδραση της γυμνής εικόνας στο συλλογικό ασυνείδητο. Δεν θέλει να βλέπει στους δρόμους μπικίνι. Αλλωστε, το μπικίνι είναι παλιά μόδα. Ηρθε η ώρα του μπουρκίνι. Ναι, ναι, υπάρχει όρος για το ολόσωμο μαγιό με κουκούλα που φορούν οι μουσουλμάνες στη μητρόπολη του δυτικού πολιτισμού. Φορούν μπουρκίνι παρά το γεγονός ότι κατάφεραν να διαχωρίσουν τα ωράρια σε ορισμένες πισίνες. Ανδρες, γυναίκες εναλλάξ στο πρόσθιο και στο κρόουλ. Φορούν μπουρκίνι για να μη βλέπει η μία το σώμα της άλλης στο ωράριο θηλέων.
6 σχόλια:
δεν ειναι πιστγοι, αγαμητοι ειναι, κομπλεξαρες του κερατα ειναι, θελοουν αν κανουν ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ αλλα κωλωνουνε, ας κοιταξουμε το ΙΣΙΣ π.χ. ενα ματσο κομπλεξικοι πηγαν να πολεμησουν για ποιον θεο και για ποιο λογο ακριβως? σε ενα βιντεο που βγαλανε 2 γυναικες στη Ρακα πριν 2-3 μηνες κρυφα φυσικα, σε ενα μαγαζι που μπηκαν υπηραχαν καμποιες βαφες μαλλιων, γυνακειες φυσικα, οι εικονες στα κουτακια των γυναικων ηταν ΟΛΕΣ μουτζουρωμενες με μαρκαδορο.!!!! Τι λεμε τωρα, ποιος προφητης και μαλακιες, εδω εχεις τον "αντρα" που σου λεει εγω θα κανω κουμαντο, γιατι? γιατι ετσι!!!! Η λογικη εχει χαθει προπολλου.!
αν ο μισος πλανητης ηταν ετσι, οχι αεροπλανο δεν θα ηπηρχε στον αερα, ουτε γραφομηχανη.!!!!!!
Αν δεν κανουν την αρχη οι διες οι γυναικες, να παρουν την τυχη τους στα χερια τους, μη περιμενουν καμμια καινουργια μερα.!
χάνεις το δάσος κοιτώντας το δέντρο. η διαφήμιση δεν κόπηκε για αισθητικούς ή φεμινιστικούς λόγους, αλλά διότι στην αγγλία, η νευρική ανορεξία είναι μάστιγα. στην δε γαλλία, εδώ και χρόνια, αν τα μοντέλα δεν έχουν πάνω από κάποιο συγκεκριμένο συντελεστή λίπους δεν τους επιτρέπεται από το νόμο να δουλέψουν, ακριβώς για να αποθαρρύνεται η προβολή ανορεξικών προτύπων στα παιδιά. και αν δεν το θεωρείς σοβαρό πρόβλημα, αν ψάξεις στο ίντερνετ θα βρεις εύκολα φωτογραφίες εφήβων κοριτσιών σκελετωμένων που τους έχουν πέσει τα μαλλιά λόγω νευρικής ανορεξίας. Πολύ καλά έκανε ο δήμαρχος, μακάρι να υπήρχαν και εδώ πολιτικοί με τέτοιες ευαισθησίες. Και για την ιστορία, ο συγκεκριμένος έχει στοχοποιηθεί από το ΙΣΙΣ ακριβώς επειδή είναι ανυχτόμυαλος και η θρησκεία δεν είναι προτεραιότητά του. Και το οτι είναι δήμαρχος του Λονδίνου και όχι της Ράκκα θα πρέπει να σας λέει πολλά για το ποιόν του.
Είναι κι αυτό που αναφέρετε μία παράμετρος, ΑΛΛΑ, όλα ξεκίνησαν από τις ακροαριστερές, "φεμινίστριες" της Μ. Βρετανίας, που το κατήγγειλαν ως σεξιστικό, πατριαρχικό, κλπ. Το παρακολουθώ το θέμα εδώ και μήνες με τις "διαμαρτυρίες" τους. Το άρθρο είναι απολύτως ορθό και γι' αυτό το υιοθέτησα στο blog.
*Πρόσθεσα και σχετικό βίντεο με τον τυπάκο από την Βρετανία που λέει τα πράματα με το όνομά τους.
επανέρχομαι όχι για άλλο λόγο, αλλά επειδή είμαι πατέρας κόρης και έχω προβληματιστεί πολύ από τα πρότυπα που εισπράττει το παιδί μου από το περιβάλλον του.Αν ρίξεις μιά ματιά γύρω σου σχετικά με τα πρότυπα που προβάλλονται για τα κορίτσια δεν λέω στην Μεγ.Βρεττανία που είναι πολύ χειρότερα αλλά ακόμα και στην Ελλάδα, θα δείς οτι το πρότυπο των κοριτσιών αυτή τη στιγμή είναι η ξεκωλι@ρ@, δεν είναι ούτε η επιστήμονας, ούτε η μάνα. Η κλασική ατάκα που ακούω τριγύρω από πολλούς γονιούς προς τις κόρες τους είναι ντύσου σα γυναίκα. Τι σημαίνει όμως "σαν γυναίκα"; Διάβασα προσφάτως οτι η λέγκο, θα βγάλει σειρά με γυναικείους χαρακτήρες επιστήμονες, εξερευνητές, αστροναύτες, μετά από ένα γράμμα που έλαβε από ένα κοριτσάκι που ρώταγε "γιατί τα αγορίστικα λέγκο έχουν όλο συναρπαστικά πράγματα όπως εξερευνητής, ψαρας, αστροναύτης ενώ τα κοριτσίστικα βαρετά όπως μαγειρισσα, φωτομοντέλο, χορεύτρια;". Επίσης, δεν είναι τυχαίο οτι σε κάθε διαφήμιση που περιλαμβάνει γυναίκες, αυτές είναι τέλειες, πάντα βαμμένες, με τέλεια σώματα και την κάμερα να κάνει στοπ στο στήθος ή τον κώλο τους.Αναρρωτήσου λοιπόν, αφού κράζεις τις φεμινίστριες: Τι πρότυπο δίνεις στο παιδί σου με αυτήν την διαφήμιση που έχεις πάνω πάνω; Και κυρίως, αν το παιδί σου ΔΕΝ είναι τέλειο, τι πίεση δέχεται αν είναι κορίτσι και τι πίεση αν είναι αγόρι; Ξέρεις οτι στις ΗΠΑ ένα διψήφιο ποσοστό των κοριτσιών μαζεύει λεφτά από την εφηβεία όχι για τις σπουδές αλλά για να κάνει κάποια στιγμή προσθετική στήθους η κώλου; Το θεωρείς καλό αυτό και αν όχι, πόσο νομίζεις οτι ευθύνονται τέτοιου είδους διαφημίσεις;
Επίσης, επειδή μου ήρθε όρεξη να αποδομήσω τελείως το αρχικό άρθρο, θα σου πω οτι ο συσχετισμός του συγκεκριμένου προτύπου που προβάλλει η συγκεκριμένη διαφήμιση απέχει παρασάγγας (για να μην πω οτι είναι σε πλήρη αντίθεση τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά) από τα κυκλαδίτικα ειδώλια. Δες μια φωτογραφία των κυκλαδίτικων ειδωλίων και θα καταλάβεις οτι το γυναικείο σώμα στα κυκλαδίτικα ειδώλια αναπαρίσταται (παρότι εντελώς στυλιζαρισμένα, δηλαδή με εσκεμμένη υπερβολή των βασικών χαρακτηριστικών) ως σώμα γυναίκας με την κανονικότατη αδυναμία που προκαλεί η ανθρώπινη ζωή: μεγάλη περιφέρεια, «πεσμένο» στήθος. Και σκέψου οτι είναι λατρευτικά ειδώλια, δηλαδή αναπαριστούν θεοποιημένες μορφες, δηλαδή θα έπρεπε να είναι πιό τέλειες από την πραγματική γυναίκα.
Τέλος, επειδή μιλάει για εισαγωγή ξένων προτύπων και ηθών, θέλω να σου εφιστήσω την προσοχή στο οτι αυτό το πρότυπο της διαφήμισης δεν ανήκει σε καμμία περίπτωση στην ευρωπαϊκή παράδοση, εκτός αν θεωρείς ευρωπαϊκή παράδοση τα αμερικανόφερτα πρότυπα. Ρώτα την μάνα σου ή τη γιαγιά σου αν όταν ήταν νεες (δηλαδή τον 20 αιώνα και πριν γίνει το μπαμ της αμερικάνικης διαφήμισης) έπαιζε να βγουν έξω με την φούστα πάνω από το βρακί, όπως είθησται να κυκλοφορούν οι βρεττανίδες τουρίστριες στα νησιά ή να ξερνάνε (δεν σουλέω να κάνουν σεξ) μεθυσμένες στα σοκάκια μετά από ξενύχτι. Ή, αν θα έπαιζε να βγάλουν τέτοια φωτογραφία οι ίδιες και να την κρεμάσουν στο σταθμό του μετρό της αθήνας.
Βασικά δηλαδή το αίτημα αυτών των 70.000 είναι να διδάσκονται τα κορίτσια να σέβονται τον εαυτό τους και να εισπράττουν πρότυπα που να μην τους θεωρούν απλά ένα κομμάτι κρέας γύρω από το αιδοίο τους, κρέας που πρέπει να φαίνεται όσο το δυνατόν καλύτερα και όσο το δυνατόν καλύτερο.
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας. Φυσικά δεν μπορούμε να συμφωνούμε σε όλα.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση, αφορά την εμφάνιση στην παραλία, δεν προτρέπει να τριγυρνάνε ξεβράκωτες οι γυναίκες (όπως πράγματι συμβαίνει) κάτι που το κατακρίνω κι εγώ.
Όσον αφορά τα γυναικεία πρότυπα και το τί είναι ωραίο, αυτό αλλάζει ανά περιόδους. Μία παχουλή γυναίκα παλαιότερα θεωρούνταν ωραία γιατί συμβόλιζε τον πλούτο και την άνεση, εξ ού και το πάχος που δεν μπορεί κάποιος άνθρωπος του μόχθου και την πενίας να έχει. Σε χωριά της Αφρικής ταΐζουν μέχρι σκασμού τις κόρες γιατί ανάλογα με το βάρος τους, παίρνουν και την προίκα.
Γυναικείο πρότυπο θεωρείται και η στάμνα Κιμ Καρντάσιαν...
Ένα φυσιολογικό (όχι κοκκαλιάρικο σώμα) σημαίνει και υγεία. Νους υγιής εν σώματι υγιεί.
Το αίτημα των 70.000 είναι ντεμέκ αντίδραση για την αντίδραση. Προσπαθούν να επιβάλλουν τα εσωτερικά τους κατάλοιπα κι εμμονές στους υπόλοιπους.
Σημεία των καιρών ή καλύτερα των Ακροαριστερών.
Δημοσίευση σχολίου