Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Ανεκδοτάκια... ~ Με μπακούρια (Μέρος 3ον)


Η άλλη με πήρε στις 3 το βράδυ να μου πει ότι είναι γυμνή στο κρεβάτι με την φίλη της...
-ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΚΟΠΕΛΙΑ ΣΤΙΣ 3!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Θυμάσαι την πρώτη φορά που έκανες σεξ;
-Βεβαίως! Έχω κρατήσει και την απόδειξη.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Έρχεται η γειτόνισσα, μου ζητάει ζάχαρη, της δίνω και μου λέει "έλα δίπλα, είμαι μόνη"...
Θα θέλει να της φτιάξω και τον καφέ η καριόλα...
Σιγά μην πάω!
 
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Ρε φίλε κολλάω να της την πέσω. Τί να πάω να της πω;;

- Να είσαι ο εαυτός σου.
- Οκ.
- Γεια, σου αρέσουν οι μπριζόλες;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Το Μ. Σαββατο λεει δεν κανουμε ουτε μπανιο ουτε σεξ... σαν κανονικο Σαββατο ακουγεται!!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Τελικά για να τρέξει γυναίκα πίσω μου, μάλλον πρέπει να γίνω τσαντάκιας.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Είναι μια φοιτήτρια και ψάχνει για cyber-sex. Πάει σε ένα φοιτητή της μηχανολογίας και του λέει:
- Θες να κάνουμε cyber-sex;
- Τί sex;
- Άστο φίλε τίποτα.

Πάει σε φοιτητή ηλεκτρολογίας και του λέει :
- Θες να κάνουμε cyber-sex;
- Τί sex;

- Άστο φίλε τίποτα.
Πάει σε φοιτητή πληροφορικής και του λέει :
- Θες να κάνουμε cyber-sex;
- Cyber-τί...;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Της ανοίγω την πόρτα, μου λέει: “τι ιππότης”, της λέω “Τζεντάι” και γέλαγα μόνος μου.
Μετά απορώ γιατί δεν πηδάω.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Μόνο η Ελενίτσα με αγαπούσε πραγματικά! Μετά άλλαξα νηπιαγωγείο και χαθήκαμε.!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Είμαστε μέσα στο αυτοκίνητο και χτυπιόμαστε με τη μουσική και εκεί που κουνιέται όλο το αμάξι έρχεται και καλά ένας περαστικός και μας λέει:

-Ρε παιδιά, ποιος γ@μ@ει;;

-Το τραγούδι ρε φίλε.... το τραγούδι!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ο άλλος πήγε Ρόδο, Κω, Κάρπαθο, Σύμη, Τήλο, Πάτμο και δεν έκανε σεξ. Διακοπές στα Δωδεγ@μησα...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


- Πω ρε φίλε η Άμστελ 0% πάει τρελά με το ηλεκτρονικό τσιγάρο... 
- Nα 'χαμε και μια φουσκωτή να της ρίχναμε έναν π@τσο...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μαμά, τα παιδιά στο σχολείο με κοροϊδευουνε γιατί δεν έχω κάνει σεξ ακόμα...
- Μη στεναχωριέσαι αγόρι μου, να τα αφήσεις στην ίδια τάξη τα κωλόπαιδα για να μάθουν.


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ακόμη:
Ανεκδοτάκια... ~ Με μπακούρια (Μέρος πρώτον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με μπακούρια (Μέρος 2ον) 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου