Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Ο Τάκης Ζαχαράτος έκλεψε την καρδιά... Άραβα πρίγκιππα!


Κεραυνοβόλος έρωτας για τον απίστευτο showman

Ως Άντζελα Δημητρίου ο Τάκης Ζαχαράτος έκλεψε την καρδιά ενός... Άραβα πρίγιππα! Ο εκπληκτικός showman, γνωστός για τις μιμήσεις του, φορώντας μία συγκλονιστική τουαλέτα κατάφερε, στην κυριολεξία, να μαγέψει όσους παρακολουθούσαν την παράσταση και ανάμεσά τους τον πρίγκιπα ο οποίος μάλιστα τον ερωτεύτηκε μη γνωρίζοντας ότι κάτω από τα γυναικεία ρούχα «κρυβόταν» ο Τάκης Ζαχαράτος! 












Την αποκάλυψη έκανε ο ίδιος ο καλλιτέχνης σε συνέντευξή του στη «News» λέγοντας χαρακτηριστικά: «Στο "Ribas" εμφανιζόμουν ως Άντζελα Δημητρίου με τουαλέτα συγκλονιστική και με έχτιζε ο κόσμος στο λουλούδι. Βλέπω έναν ωραίο μελαχρινό μαζί με άλλους τριάντα σκούρους που με κοίταζε. Αυτός ήταν Άραβας πρίγκιπας billionaire που ήταν ερωτευμένος μαζί μου, αλλά δεν ήξερε ότι είμαι αγόρι που έκανε τη γυναίκα και επέμενε να με δει. Εγώ, για να μην τον χάσουμε από πελάτη, δεν του το αποκάλυψα. Υποτίθεται ότι ήμουν παντρεμένη και μόλις τελείωσα το πρόγραμμά μου έφυγα γιατί ήρθε να με πάρει ο άνδρας μου, για να τον έχω στην καψούρα», δήλωσε!


 http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=19&artid=174251

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου