Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Θυμάστε την Αφρούλα μαζί με την Πετρούλα; Δείτε την σήμερα


Θα τη θυμάστε ίσως από το δελτίο καιρού του Star, όπου στεκόταν στι πλευρό της Πετρούλας το 2009 ως η λίγο πιο μελαχρινή και... ευτραφής εκδοχή της!

Η Αφρούλα διέθετε αρκετά περιττά κιλά, τα οποία την έκαναν μια αξιαγάπητη persona στο δελτίο του Star.

Σήμερα το κορίτσι έχει χάσει κοντά 25 κιλά με σκληρή γυμναστική και σωστή διατροφή...
Η Χρύσλα Μίσχου έχει μεταλλαχθεί κανονικά και δηλώνει: «Η Αφρούλα μού έκανε πολύ κακό επαγγελματικά!».



«Τόσα χρόνια που εσείς δεν με ξέρατε, πριν κάνω την Αφρούλα, εγώ ήδη έπαιζα στο θέατρο» λέει η Χρύσλα στην «Espresso» και συνεχίζει:

«Από μικρή ήμουν αδύνατη, αλλά κάποια στιγμή, ένα χρόνο πριν κάνω την Αφρούλα, αντιμετώπισα πρόβλημα υγείας. Τότε υποβλήθηκα σε σαράντα οκτώ κορτιζόνες και είχα πάρει είκοσι κιλά. 

Αν δεν το καταλάβαινε μάλιστα εγκαίρως τότε ο γιατρός μου, θα είχα πολύ σοβαρότερο πρόβλημα. Κινδύνεψα να πάθω γάγγραινα. 

Από τον Απρίλιο μέχρι σήμερα με πολύ κόπο έχασα αυτά τα είκοσι κιλά. 

Την εποχή εκείνη έκανα την Αφρούλα καθαρά για οικονομικούς λόγους, αφού δεν με εξέφραζε καθόλου. 

Ωστόσο είμαι ευγνώμων που το έκανα αυτό και κάποιοι άνθρωποι με έμαθαν. Δεν μπορώ να πω όμως ότι με βοήθησε σε κάτι. Ισα-ίσα, κακό μου έκανε, γιατί πήγαινα να παίξω και μου έλεγαν “γιατί έκανες αυτό το σκυλάδικο concept;”, και τότε έπρεπε να μπω στη διαδικασία να απαντήσω ότι έμενα μόνη μου και πως είχα ανάγκη από χρήματα».

Η αλλαγή είναι τρομερή:








0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου