Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Ίδιες ή φθηνότερες τιμές, αλλά από ποιότητα...


Το φαινόμενο έχει αρχίσει να παίρνει πραγματικά επικίνδυνες διαστάσεις. Και να κάνει ολοένα και συχνότερα την παρουσία του στα ράφια των

Ο λόγος αφορά στα προϊόντα που πωλούνται, τα οποία, σε αρκετές περιπτώσεις, έχουν πάψει να είναι πρώτης διαλογής, από πλευράς ποιότητας.


Συγκεκριμένα, το τελευταίο διάστημα, ολοένα και περισσότερες πολυεθνικές φροντίζουν να φέρνουν στην Ελλάδα γνωστές, μεν, μάρκες προϊόντων, οι οποίες ωστόσο, για να πωλούνται φτηνά, είναι από πλευράς ποιότητας υποδεέστερες.

Για την ακρίβεια, πρόκειται για προϊόντα τα οποία πωλούνται κυρίως στις αναπτυσσόμενες αγορές και όχι στις αναπτυγμένες. Ο λόγος προφανής: από τη στιγμή που η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων έχει πέσει σημαντικά, οι εταιρίες αποφάσισαν στο πλαίσιο του επιθετικού τους μάρκετινγκ να μειώσουν τις τιμές τους, κατεβάζοντας τον πήχη των στάνταρ στην ποιότητα.

Το γεγονός τελεί εν γνώσει όλης της αλυσίδας και προφανώς της κυβέρνησης, αλλά από τη στιγμή που η τακτική δεν προκαλεί κακό στη δημόσια υγεία, όλες οι μέθοδοι κρίνονται θεμιτοί. Το φαινόμενο μάλιστα αναμένεται να λάβει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις στο αμέσως προσεχές διάστημα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου