Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Ανεκδοτάκια... ~ Με κακιούλες (Μέρος 4ον)


- Στην Ινδία θα ήσουν ιερή.
- Αχ, ευχαριστώ πολύ.
- Είσαι και χαζή πανάθεμά σε!

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
- Πέρνα μέσα μωρή αρκούδα.
- Είστε σίγουρα διαιτολόγος;

 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
- Πότε καταλαβαίνει μια γυναίκα οτι έχει παχύνει πολύ;

- Όταν, ενώ κάνει ηλιοθεραπεία, πέντε μέλη της GreenPeace προσπαθούν να την τραβήξουν μέσα στη θάλασσα…

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Mωράκι μου νομίζεις ότι είμαι χοντρή;
- Θα στο πω στ' αυτί.
- Πέστο μου στο άλλο. Απ' αυτό δεν ακούω καλά.
- Καλά, δεν με λυπάσαι που πρέπει να κάνω το γύρο...;

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Αγάπη μου, νομίζω ότι υποτιμας ένα απο τα παιδιά μας.
- Eγώ;; Ποιο;; Τον Κώστα, την Εύα ή τον χοντρό;

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Πώς θα σε αναγνωρίσω;
- Είμαι κοντή, χοντρή, με σπυράκια και γυαλιά! Εσύ;
- Εγώ δεν θα’ρθω.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
 
Έρχεται ο άλλος γυμνασμένος 1,50 και καμαρώνει πως έγινε "ντουλάπα"....

Παπουτσοθήκη λέγεται αυτό φίλε..

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Ζαχαροπλάστης ειναι ο πατέρας σου;
- Ναι...
- Τον αφηνεις να πουλησει τιποτα;

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Πωπω χάλια είσαι.
- Άσε ναι ειμαι κρυωμένη.
- Τι, είσαι και κρυωμένη;

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Ελάτε να καθίσετε που είστε έγκυος...
- Δεν είμαι έγκυος!
- Ελάτε να καθίσετε να χωνέψετε.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~


Δείτε ακόμη:

Ανεκδοτάκια... ~ Με κακιούλες (Μέρος 1ον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με κακιούλες (Μέρος 2ον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με κακιούλες (Μέρος 3ον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με λίγα κιλά παραπάνω (Μέρος 1ον)



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου