Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Ανέκδοτα ~ πικάντικα...

Μια Ξανθιά παραγγελνει καφέ.

Η Σερβιτόρα φέρνει τον καφε.
Blonde:
- Συγνώμη, αλλά αυτός ο καφές μυρίζει όπως ένα πέος ...
Η Σερβιτόρα κοκκίνισε, άρπαξε τον καφέ και πήγε στον μπάρμαν.
- Η ξανθια είπε ότι ο καφές μυρίζει σαν πέος...
Ο Μπάρμαν εξετασε το ποτήρι , το μύρισε και είπε:
- Πες της ξανθιας να πιει με το άλλο χέρι...

********************************

- Μαμά!

- Τι είναι αγόρι μου;
- Γιατί εγώ είμαι κίτρινος , ο μπαμπάς μαύρος και εσύ άσπρη;
- Σώπα αγόρι μου, με την παρτούζ@ που κάναμε εκείνη την μέρα, πάλι καλά που δεν γαβγίζεις κιόλας!

********************************

Ο Γιώργος και η Μαρία γνωρίζονται, ερωτεύονται και μετά την πρώτη φορά που έκαναν έρωτα, ξαπλωμένοι συζητάνε...

- Θα σε λεω Εύα, λεει ο Γιωργος.
- Γιατί Εύα, τον ρωτάει η Μαρία...
- Γιατί εισαι η πρώτη μου, της απαντάει ο Γιώργος...
- Ωραία και γω θα σε λέω peugeot [πεζώ] του λέει η Μαρία...
- Γιατί peugeot, την ρωτάει ο Γιώργος...
- Γιατί είσαι ο...307ος...!


********************************


Ένας 40άρης οικογενειάρχης ψωνίζει στο σούπερ μάρκετ. Κάποια στιγμή παρατηρεί μια εντυπωσιακή ξανθιά και ασυναίσθητα τη χαζεύει.

Η ξανθιά του γυρίζει το βλέμμα. Την ξανακοιτάει πιο έντονα, τον κοιτάζει και αυτή. Αυτό τραβάει κάμποση ώρα και αποφασίζει να της μιλήσει:

- Συγνώμη, της λεει, μήπως γνωριζόμαστε;

- Βέβαια, του απαντάει. Ένα από τα παιδιά μου είναι δικό σας...!

Ο τύπος σαστίζει, σκέφτεται και ξαφνικά θυμάται τη μοναδική φορά που απάτησε τη γυναίκα του...

Τη ρωτάει λοιπόν:

- Μήπως είστε εκείνη η στριπτιζέζ που είχανε καλέσει σε ένα μπάτσελορ πάρτι στην Πεύκη πρόπερσι την άνοιξη και είχαμε καταλήξει να κάνουμε άγριο σεξ στην κουζίνα; Μου είχατε δέσει τα χέρια με χειροπέδες και μου χώσατε και ένα καρότο στον ποπό...!

Συνοφρυωμένη αυτή του απαντάει:

- Όχι, είμαι η φιλόλογος του γιου σας...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου