Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Ανεκδοτάκια... ~ Με κακιούλες (Μέρος 2ον)


- Πώς λέγεται το τάνγκα της χοντρής;
- Tίγκα...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
- Τη θυμάσαι την Μαρία του κυρ Γιάννη, που ήταν σαν αγελάδα;
- Ναι.
- Ε, μοσχοπαντρεύτηκε...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
Βγήκε μέχρι και πιεσόμετρο που μιλάει Ελληνικά. Μόνο ο Μπάγεβιτς δε θα μάθει ποτέ...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
Ένας τύπος σε κακό χάλι, γεμάτος γρατσουνιές στο πρόσωπο και στο λαιμό, συναντιέται με έναν φίλο του. Εκείνος ανήσυχος τον ρωτά:

- Μα καλά . Τί έπαθες; Είσαι χάλια.
- Άσε, θάψαμε χθες την πεθερά μου.
- Και καλά, τί είναι όλες αυτές οι γρατσουνιές;
- Δεν ήθελε...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Μωράκι μου, τι σου αρέσει περισσότερο; Το γλυκό μου χαμόγελο ή το καλλίγραμμο κορμάκι μου,
- Το χιούμορ σου...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Μην κάνετε τατουάζ σταυρούς με φίδια αν δεν είστε τζαμαρία φαρμακείου.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Το smart βγαίνει και σε κάμπριο για να στίβεις την σφουγγαρίστρα.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Στην καφετέρια:
Λεει ο πελατης στη σερβιτόρα:

- Θέλω ένα φραπέ σαν κι εσένα!
- Γλυκό;;;
- Όχι, μέτριο!!


~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Στα γυμναστήρια της Λάρισας, οι πιλάτες έχουν πάντα δίκιο ...
 
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

-Γεια σας, μια παραγγελία....
-Πείτε μου...
-Θέλω ένα γύρο άψητο με πίτα καμμένη και άψητες πατάτες....
-Μα αυτό δε γίνεται....
-Και χθες πώς το' κανες ρε μαλάκα;
 
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~


Αν ο Μεταξάς ήταν γυναίκα θα γιορτάζαμε την επέτειο του "Ίσως, δεν ξέρω, δεν είμαι καλά αυτήν την περίοδο, σε βλέπω σαν φίλο ..."

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Δηλώσεις στα καλλιστεία:

* Έχω ύψος 1,75 ---> Είμαι 1,60 με τακούνια.
* Έχω εργαστεί σε δημόσιες σχέσεις ---> Δούλευα μπαργούμαν σε κWλάδικο .
* Σπουδάζω μπαλέτο ---> Χορεύω Παρασκευές και Σάββατα σε σκυλάδικο.
* Έχω κάνει μαθήματα πιάνου ---> Το πιάνο με ω στο τέλος.
* Μιλάω ισπανικά ---> Με τα βυζι@ μου.
* Σπουδάζω δημοσιογραφία ---> Με πηδ@ει ο αρχισυντάκτης του καναλιού.
* Στον ελεύθερο χρόνο μου κάνω ιππασία ---> Αλλά οχι σε άλογα.
* Έχω τελειώσει οικιακή οικονομία ---> Ειδικότητά μου να κλείνω σπίτια.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~



Δείτε ακόμη:
Ανεκδοτάκια... ~ Με κακιούλες (Μέρος 1ον)



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου