Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Μπράβο στο παλικάρι ~ Ίνδαλμα για τους Βρετανούς


Όλοι έχουν κάνει τρέλες έπειτα από μια νύχτα γεμάτη αλκοόλ, αλλά ένας 19χρονος Βρετανός το παράκανε, με αποτέλεσμα να... αποθεωθεί από πολλούς χρήστες του twitter.
Ο μόλις 19 ετών, Λιουκ Χάρντινγκ, βγήκε με φίλους του για να διασκεδάσει στην πόλη Όλνταμ. Κι όπως συνηθίζεται στην Αγγλία, το τελείωμα της βραδιάς τον βρήκε πολύ μεθυσμένο. Πήρε, λοιπόν, ένα ταξί ώστε να επιστρέψει από το κλαμπ Tokyo Project στο σπίτι του. Μόνο που πάνω στο μεθύσι, σκέφτηκε ότι θα ήθελε να δει από κοντά τον...
Πύργο του Άιφελ.

Ο Λιουκ ζήτησε από τον οδηγό του ταξί να τον μεταφέρει στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ... Κι εκεί ξεκίνησε η περιπέτεια.

«Λίγο πριν φτάσω με το ταξί στο σπίτι μου, αποφάσισα ότι ήθελα να διασκεδάσω κι άλλο. Είχα μαζί μου το διαβατήριο προκειμένου να το δείχνω στα μαγαζιά ως πειστήριο της ηλικίας μου για να μπορώ να καταναλώσω αλκοόλ. Χάζευα το κινητό μου και είδα στο ίντερνετ διαφήμιση για φτηνές πτήσεις στο Παρίσι. Αυτό ήταν, αποφάσισα να πάω. Σκεφτείτε ότι όταν ο ταξιτζής με ρώτησε γιατί πηγαίνω στο Παρίσι, δεν είχα το θάρρος να του πω ότι είμαι ένας μεθυσμένος ανόητος. Του είπα ότι είμαι ειδικευόμενος γιατρός και έχω ένα συνέδριο», δήλωσε ο Χάρντινγκ και συνέχισε:

«Δεν θυμάμαι το παραμικρό από την πτήση γιατί κοιμόμουν καθόλη τη διάρκειά της. Ξύπνησα στο αεροδρόμιο του Παρισιού και λίγο αργότερα βρισκόμουν έξω από την Αψίδα του Θριάμβου. Δεν μπόρεσα, πάντως, να ανέβω στον Πύργο του Άιφελ παρότι το ήθελα πολύ. Είχε τεράστια ουρά... Όταν τηλεφώνησα στη μητέρα μου και της ζήτησα να έρθει να με πάρει από το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ, μου ζήτησε τον λόγο. Της εξήγησα και με χαρακτήρισε παρανοϊκό».

Ο Χάρντινγκ ανέβασε στο Twitter φωτογραφίες του Πύργου του Άιφελ κι όσο και αν φαίνεται περίεργο, αρκετοί χρήστες τον αποθεώνουν, πιθανότατα γιατί θα ήθελαν και εκείνοι να κάνουν μια ανάλογη... τρέλα.

«Δεν ξέρω καν ποιος είναι ο Λιουκ Χάρντινγκ, αλλά θα ήθελα πολύ να του σφίξω το χέρι», έγραψε ένας από τους θαυμαστές του.

ΠΗΓΗ: mirror.co.uk

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου