Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Ανεκδοτάκια... κρύα ~ Μέρος 7ον


- Γιατί δεν ψωνίζεις από εμένα ψάρια ρε μ@λάκα;
- Καταρχήν δε μου αρέσει ο τόνος σου...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
Σκόνταψα και χύθηκε το τσάι στον καβάλο μου......
Είναι το λεγόμενο: "Τea στον π@ύτσο".

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
Η τηλεόραση του Πανταζή είναι...
η ωραιότερη πλάσμα του κόσμου.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
Όταν ένας κομμουνιστής στέλνει sms, η αναφορά γράφει...
"το μήνυμα εσταλιν".
 
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
 
-Πως πέθανε ρε τον σκοτώσανε;
-Οχι ρε εκατσε και υπολογισε ποσα χρωσταει σε ΔΕΗ ΟΤΕ ΕΥΔΑΠ ΕΦΟΡΙΑ Και επαθε εγκεφαλικο
-Ααα.... ξεκαθαρισμα λογαριασμων ε;

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Η γάτα μου είχε 16 ζωές, αλλά ήταν άτυχη. Tην πάτησε 4x4.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Με είπε τζογαδόρο.
- Βλέπεις που στα λέγα;;
- Τα βλέπω!

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Γιατί ο Μπάτμαν έχει πολλά λεφτά;
- Επειδή πιάνει συνέχεια τον Τζόκερ.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Γιατί η Πίτσα Παπαδοπούλου δε παντρεύτηκε τον Χάρη Ρώμα;
- Για να μην τη λένε Pizza Roma!

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Γιε μου ξύπνα!
- Τι θες ρε πατέρα;
- Έχω καλά νέα!
- Τί;
- Είναι Σάββατο σήμερα και μπορείς να κοιμηθείς περισσότερο.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Τι ζώδιο είστε κυρία Σαπουτζάκη;
- Παρθενώνας.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Εσύ ποιανού είσαι και κάνεις τόση φασαρία;
- Του Μπερλέκι.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Τί εγινε χτες με τη γκομενα ;;;
- Εεε, την φιλησα..
- Και ;;; γουσταρε ;;;
- Όχι.. Μου πεταξε το τασακι στα μουτρα !!!
- Σιγουρα ρε συ; Μηπως ηθελε απλα να ... ΣΟΥ ΡΙΞΕΙ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ;;;

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Τί μουσική ακούει η Αγγελική Νικολούλη;
- Ψαγμένη.
  
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Πήγα στο ΙΚΕΑ να πάρω ένα καθρέφτη....
Ξέρει κανείς σε πόσους βαθμούς η άμμος γίνεται γυαλί;;;;

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
 
- Μα καλά γιατί βάρεσες τον περαστικό; Τί σου έκανε;;
- Είχε ένα χαρτάκι με μια οδό και κοιτούσε δεξιά και αριστερά... Πήγαινε γυρεύοντας....

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

 Ρωτάει η αγελάδα το αρνί :
- Βγαίνουμε την Κυριακή του Πάσχα;
- Δεν μπορώ. Έχω γύρισμα ...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Γεια σας, θα ήθελα μια σύνδεση για ίντερνετ.
- Τί θα λέγατε για HOL κυρία μου;
- Τι να σας πω... Εγώ στο δωμάτιο μου το θέλω!!

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Οι υπάλληλοι στο ΙΚΕΑ φεύγουν κομμάτια κάθε βράδυ.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Πιάσε 10 χανζαπλάστ,μια γαζα,λίγο μπενταντιν και τρία πιτόγυρα.
- Γιατί ρε φίλε;;
- Μ' έκοψε η λόρδα.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

 Όποιος δεν τρώει μέλι δεν ξέρει τι honey.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Γεια σας, ειδα εξω στη βιτρινα οτι πουλατε σε τιμες γνωριμιας.
- Ναι, τι θα θελατε;
- Πιαστε εκεινες τις 10 μπλουζες!
- Οριστε.
- Κωστας, χαρηκα.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου