Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Φτιάξε κι εσύ ένα βλάκα, μπορείς


- Με λένε Παπαρήγα φουντωτή και είμαι η μήτρα του αυθεντικού Κομμουνισμού, της φασιστικής φτώχειας και καμαρώνω. Μη μου διεκδικεί κανείς τον Στάλιν, είναι δικός μου.

Στέλνω και χαιρετίσματα στο αδελφό σωματείο της Βορείου Κορέας. Το ότι είναι φασίστες εκεί πέρα δεν μας πειράζει. Άλλωστε και στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο όσο η Γερμανία είχε σύμφωνο μη επίθεσης με τη Σοβιετική Ένωση, κάναμε τις πάπιες και αποδοκιμάζαμε τον πόλεμο με τους φασίστες του Μουσολίνι, "πού στέλνετε τα παιδιά μας στην Αλβανία, πάτε για νέα Μεγάλη Ιδέα, ο λαός δεν αντέχει νέο Σαγγάριο". Όταν όμως μπούκαρε ο Χίτλερ στη Σοβιετική Ένωση, τότε θυμηθήκαμε τον ανένδοτο αγώνα υπέρ της Ελλάδας. Έλα μαζί μας, θα σε κάνουμε προλετάριο με δυο παντόφλες τρύπιες.:

- Με λένε Αλέξη και θα καταφέρω ό,τι δεν κατάφερε κανένας στην Ευρώπη και στον κόσμο ολόκληρο. Ο λαός θα περνάει καλά και θα νικήσουμε. Πώς; Δεν ξέρω, θα δούμε. Με Παπαρήγα πρωθυπουργό που πρότεινα. Σήμερα μίλησα και εναντίον των αστών. Λες και εγώ είμαι αγρότης του Λένιν. Μα και οι αγρότες που πολέμησαν τον λευκό στρατό του Τσάρου στο πλευρό του Λένιν, έπειτα ξεσηκώθηκαν εναντίον του Λένιν γιατί τους άρπαζε τα προϊόντα! Δεν περιγράφω άλλο.


- Για την Ελλάδα φταίνε οι Εβραίοι. Ναι, ανόητε, και είναι ο μόνος στρατιωτικός σύμμαχος της Κύπρου και της Ελλάδας στη νέα εποχή που έρχεται, καθώς ο εχθρός του εχθρού (Τουρκία) είναι φίλος μου. Εσύ βγάλε κόμμα ναζιστικό να βρίζει τους Εβραίους. Ζήτω η Χρυσή Αυγή, αυτή θα μας σώσει. Θα πέφτει και πολύ ξύλο στους δρόμους με τους αριστερούς, θα περάσουμε όμορφα. Ότι ακριβώς έχει ανάγκη η Ελλάδα. Σταθερότητα και διεθνείς σχέσεις.


- Ψήφισε Καμμένο. Πού ήσουνα εσύ ωρε παιδί 20 χρόνια βουλευτής στη ΝΔ; Τρελάθηκες και θέλεις δόξα ε; Εσύ θα μας καταστρέψεις, να μου το θυμάσαι, την έχω κάνει την πρόβλεψη. Εσύ, εσύ. Ξέρω κι εγώ να γράφω ωραίες εκθέσεις, να φτιάξω κόμμα;


- ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Ρε άντε στο γέρο διάολο μοσχάρια, αποτύχατε πολυεπίπεδα, όχι μόνο οικονομικά, αλλά και ηθικά, ως θεσμοί, ως κράτος, ως παραγωγή, ως σχέδιο, ως ψέματα, είστε για φυλακή κανονικά.


- Ντόρα. Η μόνη σοβαρή πολιτικός σύμφωνα με αυτά που λέει, η μόνη που λέει την αλήθεια. Απέτυχες κι εσύ όμως κυρά μου, τόσα χρόνια πού ήσουν μωρή, ξαφνικά ήπιες τον ορό της αλήθειας; Μέρος του συστήματος είσαι από κούνια.


- Μάνος. Να χαρώ τις συνεργασίες σου. Δέκα μπάλες μόνος σου θέλεις αδερφέ μου, έτσι δεν έχει γκολ.


- Κουβέλης. Έλα μαζί μας, είμαστε με όλους, χαϊδεύουμε αυτιά και δίνουμε ελπίδες σ' όλους, μνημονιακούς και αντιμνημονιακούς, συμπαθητικός κύριος. Προτάσεις έχει; Ναι, θα διαβάζει παραμύθια στα παιδιά για να κοιμούνται.


- Καρατζαφέρης. Ζαλίστηκα από τις τούμπες, δεν αντέχει η αισθητική μου.


Αυτοί είναι οι πολιτικοί που θέλουνε τις ψήφους μας. Ακόμη και τώρα προσπαθούνε να εξαπατήσουνε τους πολίτες και να φτιάξουνε νέους βλάκες ψηφοφόρους.

Βαριέμαι να τους περιγράφω άλλο. Τι θα ψηφίσω; Το τι δεν θα ψηφίσω είναι εύκολο σε αυτή τη χώρα. Το δύσκολο είναι τι θα ψηφίσω γιε μου που θα τα διαβάζεις αυτά τα γραπτά μετά από κάποια χρόνια και θα ξέρεις εσύ τι έγινε, ενώ εγώ ακόμα δεν ξέρω. Έχω μία αίσθηση βέβαια παιδί μου ότι θα σε έχω κάνει με τη μάνα σου ανάμεσα από σκοπιά και όπλα, μέσα σε ταραγμένες καταστάσεις, αλλά δεν ξέρω.

Έξω από αυτή τη χώρα γιε μου, μακριά. Εγώ θα μείνω εδώ να παίζω διανοητικές καρπαζιές με τη βλακεία, με τους υποκριτές και τους λαμόγιους, και άμα χρειαστεί θα παίζω ξύλο και στους δρόμους, είμαι έτοιμος για όλα. Εσύ μακριά. Αν υπήρχε ένα κόμμα που θα λεγόταν "ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ" αυτό θα ψήφιζα. Θα ήθελα τη χώρα μου να είναι σαν την Αυστρία, σαν την Ολλανδία, σαν την Ελβετία, σαν την Φινλανδία, σαν τη ΣΗΜΕΡΙΝΗ Γερμανία, σαν το Λουξεμβούργο, σαν τη Σουηδία. Μην σου πω σαν την Τσεχία και τη Σλοβακία, τους κοροϊδεύαμε με τον κουμουνισμό αυτούς που ήταν ξυπόλυτοι, κάτσε να τους δεις πώς θα είναι σε λίγα χρόνια. Ήδη μας κοιτάνε και γελάνε. Θα φεύγουνε οι Ελληνίδες και θα πηγαίνουν να καθαρίζουν σπίτια στην Τσεχία και στην Πολωνία. Η ζωή κύκλους κάνει...

Ξέρω, είμαι "προδότης". Αλίμονο στους "πατριώτες" που μας καταστρέψανε τόσα χρόνια και στη συνέχεια θα μας αποτελειώσουνε. Σαν κι εσάς "πατριώτες" θέλω δέκα στην καθισιά μου. Στα διαβάσματα, στην σκέψη, στην ανάλυση, στην αγάπη για την πατρίδα.

Αναρτήθηκε από ~ ΜΥΑΛΟ

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

A mpa.....re mualo....mhpws bghkes apo to kefali sou? De lew..kala auta pou grafeis...alla mualo???
Me tarakses prwiniatika

Δημοσίευση σχολίου