Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Η θεία Υπατία εξομολογείται: "Είμαι η παγωμένη επιβάτις του τρόλ-λεϋ"


Γεια σας! Είμαι η κυρία που πάγωσε στο τρόλλεϋ, αλλά, παρά την παγωμάρα μου, καταδίωξα και παρέδωσα στις αρχές τον φασίστα ελεγκτή.

Είμαι από τα παιδικά μου χρόνια δημοκράτισσα και ήμουν και αντάρτισσα στο Βουνό (στον Παρνασσό, πριν γίνει το χιονοδρομικό κέντρο). Το περιστατικό έγινε όπως το περιγράφει η καλή δημοσιογράφος, αν θέλετε σας κάνω και υπεύθυνη δήλωση.

Οι μικροί Μπαγκλαντεσιανοί, για να με ευχαριστήσουν, μου έδωσαν...
 τα κινητά τους τηλέφωνα και τώρα, εγώ και οι φίλες μου, που είναι και αυτές σιτεμένες δημοκράτισσες τέως αντάρτισσες, θα έχουμε τα μικρά και χαριτωμένα νομιστεράκια να μας εξυπηρετούν σε όλες μας τις ανάγκες.

Χαίρομαι που χρειάστηκε να περιμένω 20 λεπτά στη στάση να περάσει το τρόλλεϋ, γιατί έτσι πέτυχα κελεπούρι. Θα ήθελα να καταγγείλλω τον φασισμό, τον ναζισμό και τον ρατσισμό, επίσης την ξενοφοβία και την ξενομανία.

Ο κακός φασίστας και ρατσιστής και όσοι τον υποστηρίζουν θέλω να βγάλουν καρκίνο και να πεθάνουν, όπως είπε και η Νατάσα Μποφίλιου επειδή κάθε καλός προοδευτικός πρέπει να συνεργάζεται με το Κράτος.

Επίσης θέλω να στείλω χαιρετίσματα στην ανηψούλα μου και να δώσω συγχαρητήρια για το άρθρο σας.



Νέα καταγγελία για επεισόδιο σε τρόλλεϋ

Γεια σας. Είχα γράψει και χθες, αλλά μερικοί δεν με πίστεψαν. Είμαι η επιβάτις του τρόλλευ με τους Μπαγκλαντεσιανούς που είχε παγώσει. Τώρα πια ξεπάγωσα.

Θέλω να καταγγείλω κάτι: Σήμερα που μπήκα στο τρόλλευ, στη γραμμή 69, Εκάλη-Ζεφύρι, μπήκαν μέσα τρεις τύποι με ξυρισμένα κεφάλια, είπαν ότι είναι του υγειονομικού, και ψέκασαν με αεροζόλ μερικούς Πακιστανούς που ήταν μέσα, γιατί έλεγαν ότι βρωμούσαν πάρα πολύ και κουβαλούσαν μολυσματικές ασθένειες. Η αλήθεια είναι ότι δεν βρωμούσαν πάρα πολύ και εγώ διαμαρτυρήθηκα, γιατί ήταν φασιστικό αυτό που έκαναν. Τότε αυτοί, με τις άσπρες μπλούζες, άρχισαν να φωνάζουν "εγέρθητω ρε, είμαστε Χρυσαυγίτες"!

Τυχαία εκεί που σταμάτησε το τρόλεϋ ήταν τα ΜΑΤ και τους κατήγγειλα, αλλά αυτοί δεν έκαναν τίποτα. Μετά αυτοί με τις άσπρες μπλούζες έφυγαν.

Θέλω να πω ότι κυκλοφορούν Χρυσαυγίτες μεταμφιεσμένοι σε υπαλλήλους του υγειονομικού και είναι εύκολο να τους καταλάβετε γιατί έχουν ξυρισμένα κεφάλια, ενώ αυτοί του υγειονομικού δεν έχουν.

Εγώ αγαπώ όλο τον κόσμο, αλλά θέλω να πεθάνουν όλοι οι φασίστες και όσοι τους ψηφίζουν, όπως είπε και η καλή κοπέλλα, η Νατάσα Μποφίλιου. Να βγάλουν τον καρκίνο όλοι τους, όχι αυτοί που ψεκάστηκαν όμως, μόνο αυτοί που κρατούσαν το αεροζόλ.

Αυτά ήθελα να σας πω και παρακαλώ να τα δημοσιεύσετε. Είμαι από παλιά δημοκρατική οικογένεια, παλιά αντάρτισσα, όλοι στο Βουνό μεγαλώσαμε, γι αυτό και εγώ είμαι κοτσωνάτη και περιμένω το τρόλλεϋ μισή ώρα όρθια κάθε μέρα. Φιλιά στην ανηψούλα μου που με διαβάζει!


*Όλα τα παραπάνω γράφθηκαν με αφορμή, αυτό...

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=456980

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ αγαπητέ που αναδημοσίευσες το σχόλιό μου, έχω γράψει και άλλα στο "Βήμα". Αν και υπερήλιξ (όχι βέβαια και σαν τον Γλέζο, μην κοιτάς που κρύβει τα χρόνια του), είμαι μπροστάρισσα στον αντιφασιστικό αγώνα. Γιατί όμως με έβαλες στην ετικέτα "χιούμορ"; Δεν πιστεύω να κάνεις πλάκα εις βάρος μου!
Η θεία Υπατία

Κρασοπατήρ είπε...

Αγαπητή θεία έχεις δίκιο. Έπρεπε να το προσθέσω και στην κατηγορία "εκπαίδευση" :)

Καιρό έχω να δω σχόλιό σου, μάλλον επειδή μείωσα από σιχαμάρα την ανάγνωση θεμάτων πολιτικής στο Βήμα.

Ανώνυμος είπε...

Δεν γράφω συχνά, κάτι τα πεσίματα, κάτι τα εγκεφαλικά, ξέρεις...Σήμερα έστειλα δύο αντιφασιστικά σχόλια στο Βήμα, το ένα το δημοσίευσαν ήδη, στην ανάρτηση για το συνήγορο του Πολίτη:
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=460244&h1=true.
Το άλλο είναι ευχές για τον Αλέξη μας, λογικά θα δημοσιευτεί εδώ:
http://www.tovima.gr/afieromata/elections2012/article/?aid=460327&h1=true
Το τελευταίο μπορεί να μπει και στην κατηγορία "πουλιά" που είδα ότι έχεις. Πουλιά δεν είναι οι κορμοράνοι; Στα χρόνια μου δεν τα ξέραμε αυτά, μόνο καρδερίνες και καναρίνια είχαμε...
Η θεία Υπατία

Κρασοπατήρ είπε...

"Κατουράνε μέσα στον κουβά (για αμμωνία)."

Ρισπέκτ :)

Δημοσίευση σχολίου