ΟΛΟΙ ΣΥΡΙΖΑ (Να τρελλάνουμε τους...δημοσκόπους) Πάμε παιδιά...! Τον Ιούνη ψηφίζουμε όλοι ΣΥΡΙΖΑ...! Να πάρει αυτοδυναμία και να μας οδηγήσει στην Ελλάδα της Ευημερίας και της Υπερηφάνειας. Ας χάσουμε το μισό Αιγαίο...! Δεν πειράζει...! Ας συμφωνήσουμε να ονομασθούν τα Σκόπια, Μακεδονία...! Δεν πειράζει...! Ας γυρίσουμε στη δραχμή...! Δεν πειράζει...! Ας έρθουν άλλα 3.000.000 λαθρομετανάστες...! Δεν πειράζει...! Ας γεμίσει το δημόσιο και οι ΔΕΚΟ με άλλους 500.000 υπαλλήλους, που θα τους πληρώνουμε εμείς...! Δεν πειράζει...! Ας, ας, ας...!Δεν πειράζει...! Αρκεί να
εξεφτελίσουμε τους Ευρωπαίους ηγέτες που θέλησαν να μας προσβάλουν την Εθνική Υπερηφάνεια και να ζητήσουν πίσω τα δανεικά τους. Βρε ουστ από εδώ κωλοευρωπαίοι. Με ηγέτη τον Τσίπρα και πρωτοπόρους τους Γλέζο και...Μίκυ, θα σας μάθουμε τι εστί ελληνικό βερίκοκο και εν ανάγκη , θα κατεβάσουμε τις σημαίες σας από τους ιστούς για να δείτε πως δεν αστειευόμαστε! Πρόγραμμα ΣΥΡΙΖΑ
Είσοδος μεταναστών
Κατάργηση των άτυπων επαναπροωθήσεων από τον Έβρο και το Αιγαίο.
Απαγόρευση της απέλασης και της διοικητικής κράτησης κάθε ανηλίκου, και ειδικό ενδιαφέρον για τη διαμονή τους στη χώρα μας.
Αποποινικοποίηση...
(μόνο σε ό,τι αφορά τους εργαζόμενους) του αδικήματος της παράνομης εισόδου, διαμονής και εργασίας όταν συντρέχουν λόγοι οικονομικής επιβίωσης, με σαφή αναφορά της ρήτρας αυτής σε νομοθετικό κείμενο.
Εφαρμογή ενός συστήματος ανοιχτής και διαρκούς νομιμοποίησης, υπό προϋποθέσεις
Εργασιακά δικαιώματα
Διασφάλιση των εργασιακών, ασφαλιστικών, συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων των μεταναστών, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος της ασφάλειας στην εργασία.
Στήριξη μεταναστών για τη συμμετοχή τους στο συνδικαλιστικό κίνημα και τα εκλεγμένα όργανα.
Εκπαίδευση
Μαθήματα μητρικής γλώσσας και πολιτισμού για μαθητές μετανάστες στα δημόσια σχολεία, όταν ο αριθμός των μεταναστών μιας ομάδας υπερβαίνει το 8%.
Καθιέρωση της αντιρατσιστικής εκπαίδευσης, παρεμβάσεις στα σχολικά βιβλία ώστε να προάγουν την πολυπολιτισμικότητα και το σεβασμό στη διαφορετικότητα, οργάνωση ειδικών διαπολιτισμικών δραστηριοτήτων.
Πολιτικά δικαιώματα - Ιθαγένεια - Μετανάστες δεύτερης γενιάς
Απόδοση ελληνικής ιθαγένειας στα παιδιά των μεταναστών που γεννιούνται στην Ελλάδα, καθώς και σε όλα τα παιδιά που συμπληρώνουν τρία χρόνια παραμονής στη χώρα μας.
Καθιέρωση της αρχής της κατοικίας προκειμένου για την κτήση της ιθαγένειας (residence citizenship), που θα στηρίζεται όχι στον τόπο γέννησης ή στην καταγωγή βάσει αίματος, αλλά στον τόπο που βρίσκεται η κατοικία και η εργασία του μετανάστη, δημιουργώντας ειδικό δεσμό με τη χώρα.
Παροχή δικαιώματος εκλέγειν και εκλέγεσθαι στις δημοτικές εκλογές για όσους τεκμηριώνουν 5ετή νόμιμη παραμονή στην Ελλάδα.
Υγειονομική περίθαλψη
Διεύρυνση της πρόσβαση των μεταναστών στις υπηρεσίες υγείας, όπως ακριβώς ισχύει και για τους Έλληνες.
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
Πλήρης κάλυψη των αναγκών των χρηστών ναρκωτικών ουσιών με ανάπτυξη όλων των προγραμμάτων απεξάρτησης, καθώς και προγραμμάτων μείωσης της βλάβης. Να καταργηθούν, στο πλαίσιο της ισονομίας, οι πρόσθετες απαιτήσεις για την υπό όρους απόλυση και τις άδειες των κρατουμένων που έχουν καταδικαστεί με το νόμο περί ναρκωτικών ή άλλων αδικημάτων.
ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ
Αναγνώριση του δικαιώματος του πολιτικού γάμου για ομόφυλα ζευγάρια και φυσικά όλων των δικαιωμάτων που απορρέουν από αυτόν (π.χ. παροχές εγγάμων, γονικές άδειες, επιμέλειες τέκνων, δικαιώματα υιοθεσίας, συνταξιοδότησης, κληρονομιάς κλπ.).
Επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και σε ομόφυλα ζευγάρια.
Καμία διάκριση απέναντι σε ομοφυλόφιλους στο στρατό, για κληρωτούς και επαγγελματίες. Η κατάσταση με τα ψυχιατρικά χαρτιά Ι5 είναι απαράδεκτη και πρέπει να σταματήσει, καθώς αναπαράγει διακρίσεις και στερεότυπα σε βάρος των ομοφυλόφιλων πολιτών.
Εισαγωγή στα σχολεία μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από ειδικευμένους δάσκαλους, με σύγχρονα βιβλία και με αναφορές σε όλες τις διαφορετικές σεξουαλικές εκφράσεις των ανθρώπων, ώστε οι έφηβοι να αποδέχονται τη διαφορετικότητα χωρίς να ενοχοποιούνται.
ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ
Επίλυση του θέματος των ανιθαγενών και των πολιτικών προσφύγων του εμφυλίου που βρίσκονται στην ΠΓΔΜ και ενίσχυση των πολιτιστικών ανταλλαγών στις δύο πλευρές των συνόρων.
Για τους Ρομά, πλήρη δικαιώματα στη στέγαση, είτε με τη χορήγηση στεγαστικών δανείων, είτε με την παροχή έτοιμων κατοικιών. Συνεχής μέριμνα για θέματα υγείας και εκπαίδευσης.
Μειονότητα της Θράκης
Ενίσχυση της μειονοτικής παιδείας, με έμφαση στην υπέρβαση των γλωσσικών φραγμών και επαρκή διδασκαλία τόσο της τουρκικής όσο και της ελληνικής γλώσσας.
Κατάργηση της αρμοδιότητας του ΥΠΕΞ και της ΕΥΠ για τα θέματα που αφορούν τη μειονότητα. Μεταφορά των σχετικών αρμοδιοτήτων στο υπουργείο Εσωτερικών.
Κατάργηση των δύο υπερνομαρχιών (Ροδόπης-Έβρου, Δράμας-Ξάνθης-Καβάλας) που δημιουργήθηκαν για να φαλκιδεύσουν την πολιτική βούληση των μειονοτικών Ελλήνων.
Επίλυση των ανοιχτών θεμάτων «ανιθαγενών» πολιτών με γνώμονα τη δική τους βούληση και όχι άλλες πολιτικές σκοπιμότητες από την πλευρά του κράτους.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Στις σύγχρονες συνθήκες αποκτά ιδιαίτερη σημασία η διαπολιτισμική και αντιρατσιστική εκπαίδευση, που αναγνωρίζει την ισοτιμία των πολιτισμών, προωθεί την ισότητα, την αμοιβαία κατανόηση, την αλληλεγγύη και τη συνεργασία μεταξύ ατόμων και ομάδων, και καταπολεμά τα φυλετικά, θρησκευτικά, κοινωνικά ή εθνικά στερεότυπα, το ρατσισμό, την ξενοφοβία και τον κοινωνικό αποκλεισμό. Κατά συνέπεια, είναι απαραίτητη η αναβάθμιση των μειονοτικών σχολείων, με κάλυψη όλων των αναγκών σε υποδομές και εξειδικευμένο και βοηθητικό προσωπικό, καθώς και η διαρκής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε ζητήματα αντιμετώπισης προβλημάτων ρατσισμού, ξενοφοβίας, διακρίσεων, αλλά και σε παιδαγωγικές μεθόδους διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.
Παράλληλα, στο πλαίσιο του διαχωρισμού της Εκκλησίας από το Κράτος προτείνουμε την αντικατάσταση του μαθήματος των θρησκευτικών και κάθε μορφής σχολικής κατήχησης από την επιστημονική προσέγγιση του φαινόμενου της θρησκείας, καθώς και την κατάργηση του θρησκευτικού όρκου των εκπαιδευτικών κατά την ανάληψη των καθηκόντων τους, της πρωινής σχολικής προσευχής και του εκκλησιασμού.
2 σχόλια:
"Kλειδώνω το σπίτι μου επειδή μισώ τους ανθρώπους που είναι έξω;? - Όχι! Το κλειδώνω γιατί αγαπώ τους ανθρώπους που είναι μέσα. Είναι σημαντικοί για μένα και θέλω να τους προστατεύσω. Για το λόγο αυτό οι πόρτες έχουν κλειδαριές και οι χώρες σύνορα>>.
«Με ποιο τρόπο είναι δυνατόν να καταργηθούν τα δικαιώματα ενός έθνους να διακρίνει μεταξύ ενός πολιτικού ή θρησκευτικού πρόσφυγα, ο οποίος φεύγει από την πατρίδα του για να γλυτώσει, και ενός οικονομικού μετανάστη ο οποίος θέλει απλώς να αλλάξει τη διεύθυνσή του χωρίς να προσαρμοστεί, να αναγνωρίσει και να αποδεχθεί τον πολιτισμό της χώρας στην οποία θα ζήσει;»
Δημοσίευση σχολίου