Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Ανεκδοτάκια

- Πέτρο θέλω να σου εκμυστηρευτώ κάτι...
- Τι;
- Είμαι άθεος. Και gay...
- Ρε π**στη μου, δεv έχεις το Θεό σου!!!

~~~~~@~~~~~

Ένας δεν αισθάνεται καλά, πάει στο γιατρό για τσεκάπ. Έρχεται ο γιατρός με τα αποτελέσματα.

- Δυστυχώς έχω πολύ κακά νέα. Είσαι βαριά άρρωστος! Σου μένει ελάχιστος χρόνος ζωής!

- Γιατρέ μου! Πόσος χρόνος μου μένει;

- Δέκα

- Δέκα, τι; Μήνες; Βδομάδες; Τι;

- Εννιά... οχτώ...


~~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~~


Πάει ο Ιωσήφ στη Μαρία και της προσφέρει ένα λουλούδι.

- Κοίτα Μαρία ένα λουλούδι...

- Πολύ ωραίο! λέει αυτή, τι είναι;

- Κρίνος! Λέει ο Ιωσήφ... Μυρισέ το! Γ@μάει...


~~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~~



Πάει ένα γυφτάκι στη μάνα του:

-Μάνα φεύγω πάω να παίξω ποδόσφαιρο.

-Τι να παίξεις;

-Soccer ντε


~~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~~


-Που ήσουν;;;

-Πήγα στο κομμωτήριο αγάπη μου να γίνω όμορφη...

-Και ήταν κλειστό ε;;


~~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~~


Δε μου λες,αν κέρδιζα το τζόκερ τι θα έκανες;

- Θα σου έπαιρνα τα μισά λεφτά και θα σε χώριζα.

Οπότε βγάζει αυτός ένα δελτίο από τη τσέπη και της λέει :

- Kέρδισα 12 €, ορίστε τα 6 € σου ΚΑΙ ΆΝΤΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ!!!




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου