Με το ίδιο νομοσχέδιο "ανοίγει" το επάγγελμα των χερσαίων μεταφορών, απελευθερώνονται τα επαγγέλματα του δικηγόρου και των συμβολαιογράφων, παρέχονται κίνητρα για τη διευκόλυνση των επενδύσεων, ενώ διευρύνεται η Επιτροπή για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής με τη συμμετοχή του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος και της Ενωσης Ελληνικών Τραπεζών.:
Πατήστε εδώ να διαβάσετε-κατεβάσετε ολόκληρο το νομοσχέδιο
Πατήστε εδώ να διαβάσετε-κατεβάσετε ολόκληρη την εισηγητική έκθεση
Ειδικότερα, οι βασικότερες ρυθμίσεις έχουν ως εξής:
ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ
Εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών σε πολλές δόσεις, που μπορεί να φθάσουν έως και 60 και με μικρότερη ελάχιστη μηνιαία δόση και δυνατότητα τακτοποίησής τους με εμπράγματα δικαιώματα σε περιουσιακά τους στοιχεία, προβλέπει η προτεινόμενη ρύθμιση.
Σύμφωνα με αυτή, παρέχεται έκπτωση από 25% έως 100% στις προσαυξήσεις ανάλογα με τον αριθμό των δόσεων, το ελάχιστο ποσό μηνιαίας δόσης διαμορφώνεται στα 100 ευρώ. Η αίτηση του οφειλέτη για υπαγωγή στη ρύθμιση θα πρέπει να κατατεθεί έως 31 Ιανουαρίου 2012, ενώ η καθυστέρηση δόσης επιβαρύνεται με προσαύξηση 1% για κάθε μήνα.
Με απόφαση, ωστόσο, του υπουργού Οικονομικών μπορούν να ρυθμίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις υπαγωγής στη ρύθμιση και μετά την 31η Ιανουαρίου 2012, καθώς και κάθε ειδικότερο θέμα εφαρμογής της. Αν δεν καταβληθούν 3 συνεχόμενες δόσεις ή δεν καταβληθούν η προτελευταία ή η τελευταία δόση χάνεται το ευεργέτημα της ρύθμισης.
Ειδικότερα, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο, καθώς και υπέρ τρίτων, βεβαιωμένες στις δημόσιες οικονομικές υπηρεσίες ή στα τελωνεία του κράτους, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (ΚΕΔΕ), ρυθμίζονται και καταβάλλονται ως ακολούθως:
- Εφάπαξ, με απαλλαγή κατά ποσοστό 100% προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.
- Σε 2 έως 12 μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά 90% από προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.
- Σε 13 έως 24 μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά 75% προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.
- Σε 25 - 36 μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά 60% από προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.
- Σε 37 έως 48 μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή κατά 45% από προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.
- Σε 49 έως 60 μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή 25% από προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.
Καινοτομία αποτελεί η δυνατότητα που παρέχεται στους οφειλέτες του Δημοσίου για μερική εξόφληση των οφειλών τους, μέσω της μεταβίβασης εμπραγμάτων δικαιωμάτων. Συγκεκριμένα, με την τροποποίηση των ισχυουσών διατάξεων παρέχεται η δυνατότητα μεταβίβασης ακινήτου σε τρίτους και καταβολή του συνολικού τιμήματος στο Δημόσιο, ακόμη και αν δεν εξοφλείται η οφειλή, με τον όρο της διασφάλισης του εναπομένοντος ποσού με λοιπά περιουσιακά στοιχεία ή εγγυήσεις τρίτων.
ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ
Καταργείται η φορολογία με την κλίμακα των φυσικών προσώπων των ποσών που έχουν εισπράξει φυσικά πρόσωπα από μερίσματα ΑΕ ή κέρδη ΕΠΕ. Με την παρακράτηση φόρου 25% (ή 21% για τα εισοδήματα οικονομικού έτους 2011) εξαντλείται η φορολογική υποχρέωση. Η ρύθμιση επηρεάζει σημαντικά μικρομετόχους και εταίρους ΕΠΕ με συνολικά ετήσια εισοδήματα μικρότερα των 26.000 ευρώ.
ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
Δίνεται η δυνατότητα στον στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα, καθώς και στα ασφαλιστικά ταμεία και τους οργανισμούς να αναθέτουν σε εισπρακτικές εταιρείες ή σε κοινοπραξίες τέτοιων εταιρειών την ενημέρωση των οφειλετών τους για τα χρέη τους και για τα τυχόν προγράμματα ρυθμίσεων. Επιπλέον, επεκτείνεται η υποχρέωση λήψης φορολογικού πιστοποιητικού σε όλες τις εταιρείες που ελέγχονται υποχρεωτικά ή προαιρετικά από ορκωτούς ελεγκτές.
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
Μείωση του ποσοστού της εγγυητικής επιστολής για τη φερεγγυότητα του επενδυτή, προκειμένου να διευκολυνθούν οι επενδύσεις, προβλέπει μεταξύ άλλων το πολυνομοσχέδιο-σκούπα, το οποίο επίσης περιέχει τις διατάξεις για την κατάργηση των θυγατρικών του ΕΟΜΜΕΧ και της αναμόρφωσης του ΕΛΟΤ.
Σύμφωνα με το άρθρο 2, παρ. 20 του πολυνομοσχεδίου, το ποσοστό της εγγυητικής επιστολής μειώνεται από 2% στο 0,5% του συνολικού κόστους της επένδυσης και μάλιστα αναδρομικά, προκειμένου να συμπεριλάβει τα επιχειρηματικά σχέδια που είχαν υποβληθεί στον επενδυτικό Νόμο 3894/10 και εκκρεμούν προς υλοποίηση ή αξιολόγηση. Στο ίδιο πνεύμα, η παρ. 1 του άρθρου 20 διευκρινίζει ότι η εισφορά του Ν.128/1975 δεν βαρύνει δάνεια που χρηματοδοτεί το ΕΣΠΑ, το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Αλιείας μέσω της ΕΤΕΑΝ.
Οσον αφορά στον ΕΟΜΜΕΧ καταργούνται οι θυγατρικές Ελληνικό Κέντρο Αργυροχρυσοχοΐας (ΕΛΚΑ), το Κέντρο Αργιλλομάζης, το Κέντρο Γούνας και το Κέντρο Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης ΕΛΚΕΔΕ, με περιέλευση της περιουσίας (ενεργητικό και παθητικό) τους στο ελληνικό Δημόσιο. Με τη νέα διάταξη, οι εταιρείες αυτές λύονται αυτοδικαίως και τίθενται σε εκκαθάριση.
Τέλος, με διάταξη στο άρθρο 21 παρατείνεται έως τις 30 Ιουνίου 2013 η έγκριση από τον υπουργό Περιβάλλοντος των τιμολογίων της ΔΕΗ για τη χαμηλή τάση.
ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
Με το νομοσχέδιο ρυθμίζονται εκκρεμή θέματα σχετικά με τις συναπτόμενες από το Ταμείο συμβάσεις έτσι, ώστε να ισχύουν οι ελαφρύνσεις και φοροαπαλλαγές.
Πέραν αυτών ρυθμίζονται λεπτομερέστερα:
- Θέματα που αφορούν στους τρόπους αξιοποίησης των περιουσιακών στοιχειών του Δημοσίου, που περιέρχονται στο Ταμείο, και την προετοιμασία αυτών.
- Θέματα που αφορούν στη συνέχιση και την ολοκλήρωση των διαδικασιών πρόσληψης των συμβούλων για την αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων από το Δημόσιο και τη μεταβίβασή τους στο Ταμείο, προς άρση αμφιβολιών και διαφορετικών ερμηνειών, ενώ περαιτέρω αποσαφηνίζεται ο ρόλος του προσυμβατικού ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
- Παρέχεται η δυνατότητα στο Ταμείο να αξιοποιεί και περιουσία ΝΠΔΔ, καθώς και να αποκτά την κυριότητα ή άλλα εμπράγματα δικαιώματα ακινήτων που ανήκουν σε Δημόσιο, ΝΠΔΔ ή εταιρείες του Δημοσίου ή ΝΠΔΔ.
ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ
Πλήρης απελευθέρωση του δικηγορικού επαγγέλματος, καθώς και του επαγγέλματος των συμβολαιογράφων επέρχεται με το πολυνομοσχέδιο που ενέκρινε χθες το υπουργικό συμβούλιο.
Συγκεκριμένα:
Επιτρέπονται η προβολή, η δημοσιοποίηση και η προώθηση των τομέων της επαγγελματικής δραστηριότητας δικηγόρου ή δικηγορικής εταιρείας, τόσο εντός της Ελλάδας όσο και στο εξωτερικό. Επιτρέπονται ιδίως η δημοσίευση και η κυκλοφορία επαγγελματικών καταχωρήσεων, έντυπα ή ηλεκτρονικά, στις εφημερίδες ή στα περιοδικά, με στοιχεία επικοινωνίας και αναφορά είτε σε τίτλους σπουδών που αφορούν σε επιστημονική ειδίκευση δικηγόρου - φυσικού προσώπου, είτε σε τομέα δραστηριότητας.
Ωστόσο, απαγορεύεται σε δικηγόρο είτε ατομικά είτε ως μέλος δικηγορικής εταιρείας να δίνει συνεντεύξεις στον Τύπο, έντυπο και ηλεκτρονικό, αναπαράγοντας τη δημοσίευση στοιχείων ή πληροφοριών σε σχέση με εκκρεμούσα υπόθεση ενώπιον της Δικαιοσύνης.
Η παραβίαση των διατάξεων πέραν των ποινικών ή αστικών ή διοικητικών συνεπειών που τυχόν προβλέπονται σε άλλες διατάξεις, συνιστά και πειθαρχικό παράπτωμα, τιμωρούμενο διά προστίμου 1.000-10.000 ευρώ ανά παράβαση.
Επίσης, δύο ή περισσότεροι δικηγόροι μπορούν να συστήσουν «αστική επαγγελματική δικηγορική εταιρεία», με σκοπό την παροχή δικηγορικών υπηρεσιών σε τρίτους και τη διανομή των συνολικών καθαρών αμοιβών, που θα προκύψουν από τη δραστηριότητά τους αυτή. Η έδρα της εταιρείας ορίζεται με το καταστατικό της στην Περιφέρεια του Δικηγορικού Συλλόγου στον οποίο είναι εγγεγραμμένος τουλάχιστον ένας από τους εταίρους.
Η Δικηγορική Εταιρεία δύναται να ιδρύει υποκαταστήματα στην ημεδαπή, καθώς και στην αλλοδαπή σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις της νομοθεσίας της ΕΕ και της νομοθεσίας του εκάστοτε κράτους υποδοχής.
ΟΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΙ
Συμβολαιογράφος διορίζεται, αφού τηρηθεί η νόμιμη διαδικασία επιλογής, όποιος έχει την ελληνική ιθαγένεια ή την ιθαγένεια άλλου κράτους-μέλους της Ευρωπαϊκής Ενωσης, καθώς και πτυχίο νομικού τμήματος νομικής σχολής ημεδαπού Πανεπιστημίου ή πτυχίο νομικού τμήματος νομικής σχολής αλλοδαπού Πανεπιστημίου αναγνωρισμένο ως ισότιμο.
Ελληνες κατά το γένος που δεν έχουν την ιθαγένεια κράτους-μέλους της Ευρωπαϊκής Ενωσης μπορούν να διοριστούν συμβολαιογράφοι, σύμφωνα με τις περιπτώσεις, που προβλέπονται από ειδικούς νόμους, εφόσον διαθέτουν τα προσόντα της προηγούμενης παραγράφου.
H ΕΦΕΔΡΕΙΑ
Ρυθμίσεις περαιτέρω εξορθολογισμού και άρσης αδικιών για την πλήρη εφαρμογή του μέτρου της εργασιακής εφεδρείας περιλαμβάνει το πρώτο κεφάλαιο του πολυνομοσχεδίου. Συγκεκριμένα, με το πρώτο άρθρο θεσμοθετούνται συγκεκριμένες εξαιρέσεις κυρίως για την αποφυγή πλήρους αποδυνάμωσης του προσωπικού πολλών φορέων αλλά και ίσης μεταχείρισης των υπαλλήλων.
Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται: Το ναυτικό προσωπικό των πλοηγικών σταθμών, Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού, ΔΕ τηλεφωνητές, το εκπαιδευτικό προσωπικό των Κέντρων Επιμόρφωσης Στελεχών Εμπορικού Ναυτικού Πλοιάρχων, Μηχανικών, Ραδιοηλεκτρονικών - Ραδιοεπικοινωνιών και των Δημόσιων Σχολών Σωστικών Πυροσβεστικών Μέσων Ασπρόπυργου και Μακεδονίας.
Η υπαγωγή του προσωπικού αυτού σε διατάξεις περί εργασιακής εφεδρείας αλλά και η ταυτόχρονη κατάργηση των κενών οργανικών θέσεων της κατηγορίας αυτής θα οδηγούσε σε πλήρη αποδυνάμωση της ναυτικής κατάρτισης και επιμόρφωσης των στελεχών Εμπορικού Ναυτικού και κατ' επέκταση σε αδυναμία απόκτησης αποδεικτικών ναυτικής ικανότητας και εύρεσης ναυτικής εργασίας.
Παράλληλα, λαμβάνεται ειδική μέριμνα για τους μόνιμους δημοσίους υπαλλήλους και τους υπαλλήλους ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, οι οποίοι εντάσσονται σε καθεστώς προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας ή εφεδρείας, που οδηγεί σε συνταξιοδότηση, ώστε η διαδικασία έκδοσης συντάξεως να ολοκληρώνεται, κατ' απόλυτη προτεραιότητα, εντός τεσσάρων μηνών από την κατάθεση των δικαιολογητικών.
Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα συγχώνευσης της Γενικής Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών με άλλες υποστηρικτικές μονάδες, π.χ. Διοίκησης Προσωπικού ή Πληροφορικής-Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στο πλαίσιο του κάθε υπουργείου. Εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη στελέχωση και λειτουργία του Σώματος Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, δεδομένης της καθιέρωσης νέου συστήματος βαθμολογικών προαγωγών των δημοσίων υπαλλήλων.
ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ
Στην άμεση και πλήρη απελευθέρωση του κλάδου φορτηγών και βυτιοφόρων ΔΧ, με την κατάργηση της μεταβατικής περιόδου που έληγε στις 30 Ιουνίου 2013 και αναδρομική ισχύ από την 1η Ιανουαρίου του 2012, προχωρά η κυβέρνηση. Η σχετική τροπολογία που παρουσιάστηκε χθες στο υπουργικό συμβούλιο από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μ. Βορίδη και αναμένεται να ψηφιστεί την επόμενη εβδομάδα, προβλέπει τα εξής:
- Δυνατότητα πρόσβασης στο επάγγελμα του οδικού μεταφορέα θα έχουν και φυσικά πρόσωπα. Στην ουσία καταργείται η διάταξη που προέβλεπε ότι για την άσκηση του επαγγέλματος του οδικού μεταφορέα, κάποιος θα έπρεπε να ενταχθεί υποχρεωτικά σε εταιρείες (ΑΕ και ΕΠΕ).
- Οι νέες άδειες φορτηγών δημόσιας χρήσης θα χορηγούνται αποκλειστικά για φορτηγά, τα οποία εμπίπτουν στην κατηγορία εκπομπών EURO V ή μεταγενέστερων οδηγιών που καθορίζονται με απόφαση του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και δεν θα επιτρέπεται η αντικατάστασή τους με άλλα φορτηγά αυτοκίνητα μεγαλύτερου ή μικρότερου μικτού βάρους.
- Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να αποκτήσουν άδεια μεταφορέα θα πρέπει να πληρούν συγκεκριμένα προσόντα που καθορίζονται από τον Κανονισμό 1.071 του 2009. Με Κοινή Υπουργική Απόφαση θα οριστούν οι προϋποθέσεις, βάσει των οποίων θα λαμβάνεται νέα άδεια μεταφορέα. Σ' αυτές θα περιλαμβάνονται τόσο οι χρηματικές εγγυήσεις (που αναμένεται να αυξηθούν από τα 9.000 ευρώ για το πρώτο όχημα και τα 5.000 για κάθε επόμενο) όσο η ύπαρξη χώρου στάθμευσης, λευκό ποινικό μητρώο κ.λπ.
Στις επείγουσες ρυθμίσεις για τον κλάδο των μεταφορέων που θα ενταχθούν στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών περιλαμβάνεται το δικαίωμα πρόσβασης στο επάγγελμα του οδικού μεταφορέα εμπορευμάτων μόνο σε κατοίκους κρατών-μελών της ΕΕ και όχι τρίτων χωρών, όπως ισχύει σήμερα με τον νόμο Ρέππα. Παράλληλα, θα επιτρέπεται η εκτέλεση εθνικού μεταφορικού έργου από τους διεθνείς μεταφορείς και αντίστροφα. Ετσι, όσοι είναι κάτοχοι της άδειας οδικού μεταφορέα εμπορευμάτων θα μπορούν, με την ίδια άδεια, να διεξάγουν διεθνείς οδικές εμπορευματικές μεταφορές αλλά και εθνικές οδικές μεταφορές.
Επίσης, προβλέπεται καταβολή εφάπαξ ειδικής εισφοράς που θα καταβάλουν οι μεταφορικές εταιρείες προκειμένου να λάβουν νέες άδειες. Το ύψος της θα καθοριστεί με Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Οικονομικών και μεταφορών και αναμένεται να μην ξεπερνά τα 1.500 ευρώ.Η εισφορά αυτή θα καταβάλλεται για τα νέα φορτηγά ΔΧ «προκειμένου να αντισταθμιστούν οι επιπτώσεις από την κυκλοφορία τους στο οδικό δίκτυο, καθώς από επιστημονικές μελέτες προκύπτει ότι τα φορτηγά ευθύνονται για την εκπομπή κυρίως μικροσωματιδίων σε ποσοστό 71%». Δεν αποκλείεται να υπάρξουν και περαιτέρω ρυθμίσεις οι οποίες θα ενταχθούν στο ξεχωριστό νομοσχέδιο που ετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών για τον κλάδο των ταξί.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τον νόμο Ρέππα, το αρχικό ύψος της εισφοράς (στην αρχή της 3ετούς μεταβατικής περιόδου) είχε οριστεί στα 10.000 ευρώ για τον πρώτο τόνο, 2.000 από τον δεύτερο έως και τον έβδομο τόνο και 1.500 ευρώ από τον όγδοο έως και τον 40ό τόνο.
Αποτέλεσμα ήταν το κόστος έκδοσης νέας άδειας για όχημα (φορτηγό) 40 τόνων να διαμορφώνεται στα 71.500 ευρώ. Το αντίστοιχο κόστος για τα βυτιοφόρα διαμορφώθηκε στα 27.000 ευρώ για τον πρώτο τόνο και 3.000 ευρώ για κάθε τόνο από τον δεύτερο έως και τον 42ο. Στόχος ήταν, σε βάθος τριετίας, να υπάρχει σταδιακή απομείωση του κόστους άδειας, ώστε αυτό στο τέλος να μηδενιστεί και να προσδιοριστεί μόνο ένα διοικητικό τέλος (παράβολο) για την απόκτηση της άδειας.
Ο κ. Βορίδης έχει δηλώσει ότι η ρύθμιση για την πλήρη απελευθέρωση των φορτηγών -βυτιοφόρων ΔΧ δεν μπορεί να καθυστερήσει άλλο, καθώς αποτελεί υποχρέωση της χώρας έναντι των δανειστών της από τις 30-10-2011, με την πέμπτη επικαιροποίηση του μνημονίου με την τρόικα, ενώ υπάρχουν και τρεις αποφάσεις του ΣτΕ περί «επαγγελματικής ελευθερίας» στον κλάδο των μεταφορών που επιβάλλουν την άμεση απελευθέρωση της συγκεκριμένης αγοράς.
Οι ιδιοκτήτες των φορτηγών και βυτιοφόρων ΔΧ συνεδρίαζαν μέχρι αργά χτες το βράδυ προκειμένου να αποτιμήσουν τα νέα δεδομένα για τον κλάδο τους και να καθορίσουν τη στάση τους. Οπως έχουν δηλώσει, εάν τα αιτήματά τους δεν κατατεθούν στην ίδια τροπολογία με το άνοιγμα του επαγγέλματός τους, θα προβούν σε δυναμικές κινητοποιήσεις.
Στο μεταξύ, παρότι έχουν περάσι 16 μήνες από την ψήφιση του νόμου Ρέππα, εξακολουθούν να παραμένουν ανενεργά μια σειρά από άρθρα τα οποία ο κ. Βορίδης εκτίμησε ότι μπορούν να εφαρμοστούν.
Συγκεκριμένα:
- Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.383/1976, προβλεπόταν η λειτουργία μεταφορικών εταιρειών σε μορφή ΙΜΕ-ΕΠΕ , που αποτελούν το 90% των μεταφορικών εταιρειών. Ο συγκεκριμένος νόμος καταργήθηκε με τον νόμο Ρέππα, ωστόσο το υπουργείο είχε δεσμευτεί ότι θα επαναφέρει σε ισχύ αυτές τις διατάξεις , χωρίς ωστόσο να έχει γίνει ως σήμερα.
- Δεν εφαρμόζεται ακόμη η διάταξη που προβλέπει την μίσθωση του φορτηγού αυτοκινήτου από μεταφορική εταιρεία. Εάν ο ιδιοκτήτης του οχήματος είναι και οδηγός του, τότε η εταιρεία αποζημιώνει τις υπηρεσίες του ως οδηγού. Αυτό δεν εφαρμόζεται, διότι δεν έχει αποσαφηνιστεί εάν η ασφάλιση του οδηγού θα γίνεται στο ΙΚΑ ή στον ΟΑΕΕ
- Το πιστοποιητικό πυρασφαλείας για την εγκατάσταση από την Πυροσβεστική Υπηρεσία για την εγκατάσταση δεξαμενών στις μεταφορικές εταιρείες, δεν χορηγείται ακόμα καθώς δεν έχουν εκδοθεί σχετικές οδηγίες.
- Δεν έχει γίνει καμία εγγραφή στο Μητρώο Μεταφορικών Εταιρειών, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν στοιχεία για τις εταιρείες.
- Εκκρεμούν υπουργικές αποφάσεις για τον τρόπο οργάνωσης, συγχώνευσης και λειτουργίας μεταφορικών εταιρειών, την υπαγωγή των εταιρειών στον αναπτυξιακό νόμο, τον τρόπο διάθεσης των αδειών σε περίπτωση λύσης των εταιρειών.
http://www.kerdos.gr/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου