Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Εξώδικο Ψωμιάδη στον «αγαπούλα»!


Η διαφήμιση γνωστής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, με τον "αγαπούλα" και την "κουκούλα", έχει γίνει η αγαπημένη χιλιάδων τηλεθεατών και μάλιστα έχει γίνει σλόγκαν! Ίσως ο μόνος άνθρωπος που δεν έχει γελάσει με τον τηλεοπτικό «πρόεδρο» είναι ο Μάκης Ψωμιάδης, ο οποίος μάλιστα διαμαρτυρήθηκε με σχετικό εξώδικο, επειδή – όπως υποστηρίζει - τον φωτογραφίζει!:


«Με παρουσιάζει ως ένοχο εγκληματικών πράξεων, που αναζητεί «παραθυράκια» για να γλιτώσει. Με παρουσιάζει πίσω από τα κάγκελα της φυλακής να παραδέχομαι εμμέσως πλην σαφώς την ενοχή μου και να ανταλλάσσω μηνύματα δια αγγελιαφόρου με τον συνήγορό μου, αναζητώντας τρόπους να αποφύγω την ποινική καταδίκη μου, δίνοντας εντολή στον συνήγορο μου να βρει «παραθυράκι» στο νόμο», αναφέρει μεταξύ άλλων στο εξώδικό του ο Μάκης Ψωμιάδης.

Με αυτό, ο κατηγορούμενος για την εμπλοκή του στην υπόθεση με τα στημένα παιχνίδια, δηλώνει ότι επιφυλάσσεται στο μέλλον να διεκδικήσει αποζημίωση για «ηθική βλάβη» και παράλληλα ζητά από την εταιρεία να σταματήσει άμεσα η προβολή της διαφήμισης.


Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία του εξώδικου:

Ως καλώς γνωρίζετε, η τελευταία διαφημιστική καμπάνια για τα προγράμματα της εταιρείας Σας με τίτλο «Πρόεδρος - Προπονητής», η οποία προβάλλεται τους τελευταίους μήνες από τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα στηρίζεται σε εκμετάλλευση στοιχείων της προσωπικότητάς μου, αφού είναι προφανές ότι ο ηθοποιός που υποδύεται τον «Πρόεδρο» , υποδύεται εμένα. Η όλη διαφημιστική καμπάνια σας στηρίζεται μάλιστα σε ατάκες που έχουν ταυτιστεί με εμένα, όπως η λέξη «αγαπούλα» αλλά και άλλες, οι οποίες ταυτίζονται από το κοινό και συνδέονται συνειρμικά και άμεσα με την προσωπικότητά μου.

Επίσης παραπέμπει έντονα στην υπόθεση-φερόμενο σκάνδαλο «των στημένων αγώνων» που τον τελευταίο καιρό απασχολεί την επικαιρότητα και ιδίως την αθλητική, στην οποία είμαι ένας από τους περίπου 70 κατηγορούμενους, στηρίζεται δε η ανωτέρω σχηματισθείσα ποινική δικογραφία σε (παράνομες κατά την άποψη τη δική μου και των νομικών μου παραστατών) καταγραφές τηλεφωνικών συνομιλιών μου με άλλους παράγοντες του ποδοσφαίρου. [...]

Το ανωτέρω διαφημιστικό σποτ, καθώς και όλη η διαφημιστική καμπάνια Σας, όσον αφορά τον ρόλο του Προέδρου είναι προφανές τοις πάσι ότι παραπέμπει σε στοιχεία της προσωπικότητάς μου, ο δε (κατά τα λοιπά εξαιρετικά συμπαθής σε εμένα) ηθοποιός κ. Τάκης Σπυριδάκης υποδύεται στην πραγματικότητα εμένα. [...]

Με την παρούσα διαμαρτύρομαι λοιπόν εντονότατα για την ανωτέρω χρήση των στοιχείων της προσωπικότητάς μου χωρίς την συναίνεσή μου και μάλιστα με τρόπο που θίγει βάναυσα την προσωπικότητά μου, και είναι σε κάθε περίπτωση παράνομος και ανήθικος, καθώς δεν σέβεται το τεκμήριο της αθωότητάς μου, με παρουσιάζει ως ένοχο εγκληματικών πράξεων, που αναζητεί «παραθυράκια» για να γλιτώσει. Με παρουσιάζει πίσω από κάγκελα φυλακής, να παραδέχομαι εμμέσως πλην σαφώς την ενοχή μου και να ανταλλάσσω μηνύματα διά αγγελιαφόρου με τον συνήγορό μου αναζητώντας τρόπους να αποφύγω την ποινική καταδίκη μου, δίνοντας εντολή στον συνήγορό μου να βρει «παραθυράκι» στο νόμο. Κλείνει δε η διαφήμιση με την ατάκα «αγαπούλα … την κουκούλα», δηλαδή ωσάν να αποφάσισα να καταδώσω κάποιους άλλους, αθώους ή συνενόχους μου, για να τύχω ευνοϊκής μεταχείρισης. Το χειρότερο όμως είναι ότι έτσι με παρουσιάζει ως καταδότη, δωσίλογο, ο οποίος θα φορέσει μαύρη «κουκούλα» για να καταδώσει, όπως δηλαδή περιγράφονται στις μελανότερες σελίδες της ελληνικής ιστορίας οι δωσίλογοι μαυραγορίτες και οι εθνικοί προδότες κατά την διάρκεια της γερμανικής κατοχής. [...]

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ και με τη ρητή επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μου

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ εντονότατα για την παράνομη, αντίθετη στα χρηστά ήθη και στις αρχές που πρέπει να διέπουν μια δημοκρατική κοινωνία συμπεριφορά Σας, καθώς ουδέποτε στο πλαίσιο αυτής μπορεί η άσκηση της οικονομικής Σας ελευθερίας να υπερισχύσει του τεκμηρίου αθωότητάς μου και της προστασίας της προσωπικότητάς μου.

Σας ΚΑΛΩ όπως παύσετε άμεσα την προβολή των συγκεκριμένων διαφημιστικών μηνυμάτων στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο και τον τύπο, έντυπο και ηλεκτρονικό, άλλως θα ασκήσω πάραυτα όλα τα δικαιώματα που μου παρέχει ο αστικός και ποινικός νόμος και η νομοθεσία για την ραδιοτηλεόραση και το διαδίκτυο.

Σας ΔΗΛΩΝΩ ότι επιφυλάσσομαι πάντων των νομίμων δικαιωμάτων μου για αποζημίωση και χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης λόγω προσβολής της προσωπικότητάς μου, καθώς και για απόδοση του κέρδους που αποκομίσατε χρησιμοποιώντας στοιχεία της προσωπικότητάς μου. Για τον σκοπό αυτό Σας ΚΑΛΩ όπως αποστείλετε άμεσα στον υπογράφοντα την παρούσα πληρεξούσιο δικηγόρο μου όλα εκείνα τα οικονομικά στοιχεία από τα οποία προκύπτει το εμπορικό Σας κέρδος από την διαφημιστική καμπάνια με αντικείμενο την εκμετάλλευση των στοιχείων της προσωπικότητάς μου (π.χ. αύξηση των πωλήσεων των συγκεκριμένων προγραμμάτων που διαφημίζονται με τα ανωτέρω μηνύματα), προκειμένου να λάβω γνώση και να ασκήσω τις νόμιμες αξιώσεις μου.

Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νομίμως την παρούσα σε αυτόν, τον οποίον απευθύνεται, προς γνώση του και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντάς την ολόκληρη στην έκθεσή του.

Αθήνα, 21/12/2011

Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος

Πηγή: http://www.real.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου