Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Ανεκδοτάκια...


- Ο αδερφός μου έπιασε δουλειά εκεί που φτιάχνουν κάτι σοκολάτες, δε θυμάμαι ακριβώς...
- Toblerone;
- Ε, τι, τσάμπα δουλεύει;

~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Ένας gay μπαίνει στην θάλασσα και βλέπει έναν καρχαρία. Αρχίζει να τρέχει φωνάζοντας:

- Βοήθεια, καρχαρίας, καρχαρίας!

Κι ο καρχαρίας:

- Μην φοβάσαι καλέ, κι εγώ γοργόνα είμαι...

~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Τρία μεγάλα αγγούρια: 2,50€

Σκοινί & κολλητική ταινία: 10€

Ένα κουτί βαζελίνη: 8€

Το βλέμμα της κοπέλας στο ταμείο: αξία ανεκτίμητη!!

~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Άστα..... χώρισα...

-Γιατί βρε;;

-Γιατί μου είπε ότι έχω μικρά βυζι@..

-Ωχχχχ, κι εσύ τι του είπες;

-Ό,τι πάνε σετ με το πουλί του!!!!!

~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Μπαίνω σε φαρμακείο πριν λίγο κ ζητάω 20 προφυλακτικά... Ακούω 3 κορίτσια πίσω μου να ξεκαρδιζoνται στα γέλια...

Λέω στον υπάλληλο καντα 23!!

Το βούλωσαν αμέσως.

~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

- Μπαμπά τι είναι αυτό που έχει η μαμά κάτω από τη φούστα της;
- Είναι ο Παράδεισος, γιε μου!

- Ωραία και τι είναι αυτό που έχεις μέσα από το παντελόνι σου;

- Το Κλειδί Του Παραδείσου!

- Αααααα...ε τότε να προσέχεις γιατί ο γείτονας έχει αντικλείδι...!!

~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Μωρό μου έχω πρόβλημα....

- Μη λες "εχω" να λες "έχουμε". Τα προβλήματά σου είναι & δικά μου.

- Εντάξει. Η γραμματέας ΜΑΣ θα γεννήσει το παιδί ΜΑΣ...!!

~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Μου στέλνει ο άλλος μήνυμα.

"Τη κανις; πώτε θα τα πούμαι;"

Όταν τελειώσεις τη Α' δημοτικού του είπα και παρεξηγήθηκε ..............!!

~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου