Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Ποιός το είπε; "Θα αφήσω τα λεφτά μου να τα φάει ο Βαρεμένος;"

 



Σε αντιπαράθεση που είχε στην πρωινή εκπομπή του MEGA με τον βουλευτή του ακροαριστερού ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργο Βαρεμένο, ο...
κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι εάν η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ «πέσει», τότε θα αποσύρει τα χρήματά του από τις ελληνικές τράπεζες και θα τα μεταφέρει στο εξωτερικό.

«Θα αφήσω εγώ τα λεφτά μου να τα φάει ο Βαρεμένος;» είπε χαρακτηριστικά.

Στα όσα είπε ο κ. Γεωργιάδης αντέδρασε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος μάλιστα αναρωτήθηκε γιατί δεν έχει παρέμβει κάποια τραπεζική αρχή για τις σχετικές δηλώσεις.


«Θα μας πείτε ποια είναι η κρυφή ατζέντα του ΣΥΡΙΖΑ; Εγώ λέω πως είναι η δραχμή. Το λέω ευθέως! Για αυτό και δεν θα μείνει ευρώ στις τράπεζες, ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης μιλώντας στο MEGA.

«Εσύ θα τα κρατήσεις τα λεφτά σου τις τράπεζες (αναφερόμενος στον δημοσιογράφο κ. Καμπουράκη). Αλήθεια πες στον κόσμο. Θα τα κρατήσεις; Οχι μόλις βγει ο  ΣΥΡΙΖΑ, αλλά μόλις πέσει η κυβέρνηση δεν θα μείνει φράγκο.  Θα αφήσω εγώ τα λεφτά μου να τα φάει ο Βαρεμένος;», σημείωσε.

«Αν η κυβέρνηση θέλει να με βγάλει εκτός ευρώ θα είμαι με την κυβέρνηση των τρελών; Αν η κυβέρνηση θέλει να τινάξει τη χώρα στον αέρα θα πάμε με αυτούς; Αν είναι τρελοί στην εξουσία θα πάμε με τους τρελούς;», τόνισε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ.

«Ο κ. Γεωργιάδης πάσχει από ακράτεια λόγων και δεν θα υποστώ τις συνέπειες αυτού του προβλήματός του. Αν υπάρχουν τραπεζικές αρχές πρέπει να παρέμβουν για αυτά που γίνονται σε αυτή τη χώρα», απάντησε ο κ. Βαρεμένος και πρόσθεσε ότι «αυτό που κάνουν έχει ξεπεράσει κάθε όριο».

«Η Νέα Δημοκρατία εμπορεύτηκε τον φόβο όσο μπορούσε. Είναι ένα κόμμα παλαιοημερολογίτικο, παλαιολιθικό και επί κυρίου Σαμαρά έχει φτάσει σε ένα επίπεδο, αυτού που εκπροσωπεί ο κ. Γεωργιάδης. Εμείς λέμε τέρμα σε αυτό. Αυτά είναι φαινόμενα σήψης», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Γιώργος Βαρεμένος. 



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου