Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Ολόγυμνη ζωγραφίζει σε δημόσιο χώρο, με τη βοήθεια του... αιδοίου της ~ Δείτε βίντεο + φωτό


Ολέ, υπάρχει ακόμη ένα βίντεο με την τύπισσα ολοτσίτσιδη να παίρνει το λεωφορείο κλπ....

Όλα τα είχαμε δει: ζωγραφική με το στόμα και τα πόδια, τέχνη με σφαχτάρια, performance με αυτοτραυματισμούς, σεξ με καρπούζια. Αλλά για ζωγραφική από αιδοίο ομολογούμε πως δεν είχαμε ξανακούσει.

Ε, να που η Ελβετίδα performance artist Μάιλο Μόιρ αποφάσισε πως το πιο ταλαντούχο σημείο του σώματός της είναι ο κόλπος της. Κι αποφάσισε να «γεννήσει» τους πίνακές της. Σε ζωντανή μετάδοση.
Αμπράμοβιτς τρέμε!

Τι κάνει; Ανεβασμένη σε ένα μεταλλικό βάθρο, σπρώχνει αβγά παραγεμισμένα με μελάνι και ακρυλική μπογιά μέσα στον κόλπο της και έπειτα, ολόγυμνη, και μιμούμενη τη διαδικασία της γέννας, σφίγγεται και τα εκσφενδονίζει πάνω σε λευκό καμβά, δημιουργώντας ένα... μοναδικό και ανεπανάληπτο έργο. Στο τέλος της διαδικασίας διπλώνει τον καμβά σαν ένα σεντόνι και κάπως έτσι δημιουργείται ο τελικός ζωγραφικός πίνακας.
 
Η εν λόγω περφόρμανς τιτλοφορείται «PlopEgg» και παρουσιάζεται στο πλαίσιο της Art Cologne 2014. Οι επισκέπτες δεν μπορούσαν να πιστέψουν στα μάτια τους -και στην τύχη τους, μια και η καλλιτέχνις είναι ομολογουμένως καλλίγραμμη.

Φυσικά, η ζωγράφος φρόντισε να «νομιμοποιήσει» καλλιτεχνικά το εν λόγω πρότζεκτ με τις γνωστές διανοουμενίστικες «σάλτσες» περί «πηγαίας και δημιουργικής δύναμης της θηλυκότητας». «Από το γυναικείο κόλπο», διαβάζουμε, «προέρχεται όλη η δημιουργία της φύσης, που εκφράζεται με τα χρώματα. Η τοποθέτηση της περφόρμερ με τα γόνατα λυγισμένα και ο ήχος του αβγού που σπάει στο έδαφος παραπέμπουν συμβολικά στην παντοδυναμία των γυναικείων γεννητικών οργάνων».

Η Μόιρ ζει και εργάζεται στη Γερμανία, σπούδασε ψυχολογία, και, όπως σημειώνει, τέχνη γι' αυτήν «είναι το σώμα και η χρήση του». Πέρυσι, στο πλαίσιο μιας άλλης περφόρμανς, κυκλοφόρησε ολόγυμνη στα μέσα μαζικής μεταφοράς του Ντίσελντορφ.



Πέραν του φαιδρού του πράγματος, αναρωτιόμαστε μέχρι πού επιτέλους θα φτάσει αυτή η κοροϊδία της «μοντέρνας τέχνης». Διότι, ειλικρινά, δεν θα βλέπαμε καμιά διαφορά αν η κ. Μόιρ εκσφενδόνιζε τα εν λόγω αβγά από κάποιο γειτονικό σημείο της ανατομίας της. Είμαστε σίγουροι πως και τότε θα μιλούσε για μια «αφόδευση» όλων αυτών των «σκουπιδιών» που καταναλώνει άθελά του ο σύγχρονος άνθρωπος. Αλλά βλέπετε, το γυναικείο κάλλος πουλάει περισσότερο... Αν τουλάχιστον, όπως γράφει ο «Guardian», δεν έπαιρνε τον εαυτό της τόσο στα σοβαρά, ίσως και να γελούσαμε λίγο.




























0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου