Κυριακή 27 Απριλίου 2014

O Κουκούλογλου ονόμασε τα Σκόπια «Μακεδονία»


Τα όσα υποστήριξε ο υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στ.Κούλογλου στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα indepentent.sk προκάλεσαν την έντονη αντιπαράθεση μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ.

Ο δημοσιογράφος μιλώντας στην σκοπιανή ιστοσελίδα του independent.sk τόνισε μεταξύ άλλων: «Σας προσφωνώ Μακεδονία, όπως ο υπόλοιπος κόσμος». Κατηγόρησε, μάλιστα, τον πρωθυπουργό...
ότι ήταν εκείνος που ουσιαστικά δημιούργησε το ζήτημα. «Την αντιπαράθεση τη δημιούργησε ο Αντώνης Σαμαράς τη δεκαετία του 90’» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Στ.Κούλογλου.

Παράλληλα, σημείωσε ότι «η Ελλάδα θα πρέπει να βρει άλλο τρόπο για να σώσει την τιμή της. δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω σε ποια λύση θα πρέπει να φτάσουμε, ωστόσο από τη δική μου οπτική, αυτό το πρόβλημα ανήκει στο παρελθόν. Η Ελλάδα αντιμετωπίζει σημαντικότερες προκλήσεις σήμερα».

Οι δηλώσεις αυτές έγιναν στις 26 Μαρτίου και τις έδωσε στη δημοσιότητα η ΝΔ. Η εκπρόσωπος του κόμματος Άννα Ασημακοπούλου σε δήλωσή της τόνισε «Οι θέσεις που θα εκπροσωπήσει ο ΣΥΡΙΖΑ στην Ευρωβουλή αναδεικνύονται συνεχώς από τους υποψήφιούς του. Και δυστυχώς είναι αντίθετες με τα εθνικά μας συμφέροντα».

Άμεση ήταν η αντίδραση από τον ΣΥΡΙΖΑ με την Κουμουνδούρου να υποστηρίζει ότι «οι ασυνάρτητες ανακοινώσεις της ΝΔ εντάσσονται στην προσπάθεια αλλαγής της ατζέντας από τη συζήτηση για τα καθημερινά προβλήματα των πολιτών και της απόκρυψης της συμφωνίας για τα νέα μέτρα και το νέο μνημόνιο που έχουν συμφωνήσει κυβέρνηση και τρόικα.

Είναι έκδηλος ο πανικός του κ. Σαμαρά, καθώς με ψέματα και φτηνούς αντιπερισπασμούς προσπαθεί να περισώσει ό,τι μπορεί, αλλά απ’ ό,τι φαίνεται δεν πείθει ούτε την κ. Μπακογιάννη η οποία του επισημαίνει ότι πλέον η ΝΔ είναι ένα μικρό κόμμα».

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Διαρκώς χαφιές του παρακράτους ο "κύριος". Απ' τα νιάτα του.

Κρασοπατήρ είπε...

Τί ήταν ο Εφιάλτης μπροστά σε αυτούς;

Ένας ταλαίπωρος χωριάτης. Τον σβέρκωσαν, φοβήθηκε και τους έδειξε το μονοπάτι.

Αυτοί όμως πάνε μόνοι τους στα Σούσα...

st είπε...

δε ξέρω την ηλικία σου, εγω είμαι 40 και στο βιβλίο της τρίτης δημοτικού (δλδ κάπου '83-84) στο βιβλίο γεωγραφίας ήταν, ιστορίας δε θυμάμαι καλά, πάνω απο τα σύνορα της ελλάδος έγραφε ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ! Το θυμάμαι διότι ρώτησα τον πατέρα μου και μου είπε οτι "είναι ένα παλιό πρόβλημα...." τι να μου πει ο άνθρωπος στην ηλικία που ήμουν. Το τρύπημα έχει γίνει απο παλιά, οχι μόνο την τελευταία 30κονταετεία.

Δημοσίευση σχολίου