Όπως φαίνεται από το βίντεο οι
Βίντεο στο οποίο αποκαλύπτεται η απροκάλυπτη επιθετικότητα της τουρκικής Ακτοφυλακής στο πρόσφατο περιστατικό της Ζουράφα δημοσίευσε η ιστοσελίδα της τουρκικής εφημερίδας Hurriyet,...
αναφέρουν τα epikaira.gr.
Όπως φαίνεται στο βίντεο, περιπολικό σκάφος της Ελληνικής Ακτοφυλακής/Λιμενικού Σώματος βρίσκεται σε μικρή απόσταση από τουρκικό αλιευτικό σκάφος, όταν ξαφνικά ένα τουρκικό σκάφος τύπου Kaan 33 με κωδικό SG308 περνά δίπλα ακριβώς από το ελληνικό σκάφος με υψηλή ταχύτητα, με σκοπό να προκαλέσει ατύχημα είτε στο σκάφος, είτε στο ελληνικό πλήρωμα που βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στο κατάστρωμα.
Όπως ακούγεται στο βίντεο οι Τούρκοι ψαράδες ξεσπούν σε ζητωκραυγές και καταγράφουν με την κάμερα τους το περιστατικό.
Το βίντεο αυτό, που όπως φαίνεται διοχετεύτηκε στα τουρκικά ΜΜΕ από τους ψαράδες του τουρκικού αλιευτικού, αποτυπώνει με τον πλέον δραματικό τρόπο τις καταστάσεις που οι άνδρες της Ελληνικής Ακτοφυλακής/Λιμενικού Σώματος βιώνουν σχεδόν καθημερινά στο Αιγαίο με ψυχραιμία και επαγγελματισμό.
Διότι τι άλλο θα μπορούσε να πει κανείς για αυτούς τους ανθρώπους που έχουν να αντιμετωπίσουν ένα αντίπαλο καλύτερα εξοπλισμένο που μπορεί και έχει την άδεια να δρα ριψοκίνδυνα και με επιθετικότητα, επιδεικνύοντας διαρκώς την τεχνολογική του ανωτερότητα.
Όπως φαίνεται από το βίντεο οι γείτονες μας ήθελαν νεκρούς και δυστυχώς αυτό κάποτε θα το επιτύχουν.
Το ζήτημα είναι ότι μέχρι σήμερα οι ελληνικές πολιτικές ηγεσίες εθελοτυφλούν σε περιστατικά σαν και αυτό υπέρ της λεγόμενης μονομερούς ελληνοτουρκικής φιλίας.
Από την άλλη πλευρά η ευρωπαϊκή κοινή γνώμη πρέπει να αντιληφτεί ότι η Ελλάδα δεν συνορεύει με την Ολλανδία και τη Δανία και ότι οι άνδρες της Ελληνικής Ακτοφυλακής/Λιμενικού Σώματος παίζουν καθημερινά τη ζωή τους "κορώνα-γράμματα".
Οι τελευταίοι έχουν φτάσει στο σημείο να απολογούνται για την βαρβαρότητα και τη έλλειψης σεβασμού των Τούρκων για την ανθρώπινη ζωή αφού οι γειτονές μας επιδεικτικά επιτρέπουν τους παράνομους μετανάστες να αποπλέουν από τις τουρκικές ακτές και να διασχίζουν με “σκυλοπνίχτες” το Αιγαίο με το αζημίωτο φυσικά.
Για την ιστορία αξίζει να σημειωθεί ότι το ελληνικό σκάφος είναι τύπου Panther 74 MKI (Lambro 57) ελληνικής ναυπήγησης.
Πρόκειται για ένα σκάφος με μήκος 18,20 μέτρα πλάτος 4,68 μέτρα βύθισμα 0,92 μέτρα και εκτόπισμα 28 τόνους. Το σκάφος μπορεί να επιτύχει ταχύτητα 44 κόμβων φέρει ένα πολυβόλο των 7,62 χλστ στην πλώρη το οποίο το χειρίζεται άτομο που κάθεται σε ειδική θέση.
Από την άλλη πλευρά το τουρκικό σκάφος ναυπηγήθηκε σε ναυπηγείο της γειτονικής χώρας έχει μήκος 35,6 μέτρα πλάτος 6,7 μέτρα βύθισμα 1,4 μέτρα και εκτόπισμα 125 τόνους.
Το τουρκικό σκάφος μπορεί να επιτύχει μέγιστη ταχύτητα 45 κόμβων και το συγκεκριμένο σκάφος που συμμετείχε στο περιστατικό διαθέτει τηλεχειριζόμενη από το εσωτερικό του σκάφους σταθεροποιημένη πλατφόρμα στην πλώρη εξοπλισμένη με πολυβόλο των 12,7 χλστ.
Συνολικά πρόκειται να ναυπηγηθούν 13 σκάφη αυτή της κλάσης τα οποία μαζί με 9 ακόμη της κλάσης Kaan 29 (95 τόνους εκτόπισμα, μήκος 29 μέτρα, πλάτος 6,7 μέτρα, βύθισμα 1,4 μέτρα, ταχύτητα 45 κόμβοι) αποτελούν τις πιο σύγχρονες ταχύπλοες μονάδες της τουρκικής Ακτοφυλακής η οποία έχει πια μετατραπεί σε μία κανονική ναυτική δύναμη αφού διαθέτει 23 παράκτια ταχύπλοα κλάσης Kaan 15/19 (με μήκος 15,4 και 22,5 μέτρα αντίστοιχα), 14 ταχύπλοα άνω 180 τόνων SAR33/35 (με μήκος 34,6 και 36,6 μέτρα αντίστοιχα), 18 κανονιοφόρους Type 80 (με μήκος 40,7 μέτρα), και 22 σύγχρονα ταχύπλοα σκάφη άνω των 100 τόνων κλάσης Kaan29/33 (με 29 και 35,6 μέτρα αντίστοιχα).
Η δύναμη της Ελληνικής Ακτοφυλακής/Λιμενικού Σώματος περιλαμβάνει το περιπολικό ανοικτής θαλάσσης ΛΣ050 τύπου Vosper Europatrol 250 Mk1 (μήκος 47,7 μέτρα, εκτόπισμα 245 τόνοι), τρία περιπολικά ανοικτής θαλάσσης κλάσης Saar-4 (ΦΟΥΡΝΟΙ (ΛΣ060), ΡΩ (ΛΣ070) και ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ (ΛΣ080) μήκος 58 μέτρα, εκτόπισμα 415 τόνοι)), 4 παλαιά πλωτά περιπολικά κλάσης Δήλος( μήκος 29 μέτρα, εκτόπισμα 75 τόνοι) 35 ταχέα πλωτά περιπολικά κλάσης Lambro 57 (μήκος 18,2-19,2 μέτρα και εκτόπισμα 28 τόνους), 11 ταχέα πλωτά περιπολικά κλάσης Lambro Sunquestor 53 (μήκος 16,26 μέτρα, εκτόπισμα 23,5 τόνους) και τρία επίσης πλωτά περιπολικά 3 CB-90HCG (μήκος 16,10 μέτρα, εκτόπισμα 13,2 τόνους).
Όπως φαίνεται στο βίντεο ακόμα και σήμερα στον 21ο αιώνα που οι διαφορές και τα προβλήματα θα έπρεπε να λύνονται με ειρηνικό τρόπο και διάλογο, οι γείτονες μας επιλέγουν την τακτική του “τραμπούκου” και της βίας, όπου δυστυχώς το μέγεθος τελικά του σκάφους που χρησιμοποιείται στέλνει το δικό του μήνυμα για το τί τελικά θέλουν οι Τούρκοι.
Δείτε το βίντεο:
epikaira.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου