Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Αυτή είναι η δασκάλα που έκανε φίκι φίκι με τον μαθητή της & ο μαλ. ο πατέρας... +pics


Της έκανε μήνυση!

Σε 1 χρόνο φυλάκιση καταδικάστηκε η πρώην δασκάλα στο Τέξας, για τον βιασμό (ρε χάρη του έκανε) ενός 15χρονου μαθητή της.

Η 31χρονη Kathryn Camille Murray παραδέχθηκε την ενοχή της για ανάρμοστες σχέσεις με τον ανήλικο μαθητή της, με τον οποίο ήλθε σε σεξουαλική επαφή τουλάχιστον...
4 φορές, όπως ακούστηκε στο δικαστήριο.

Μάλιστα η δασκάλα, που απολύθηκε το 2012 από την δουλειά της στο Χιούστον όταν αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο, είχε κάνει σεξ με τον μαθητή μέσα σε σχολική αίθουσα, αναφέρει η Huffington Post.

Οι γονείς του αγοριού δήλωσαν ότι το παιδί τους έχει «ανάμεικτα συναισθήματα» για την πρώην δασκάλα του, καθώς από την μια «την αγαπάει, από την άλλη ξέρει ότι δεν είναι σωστό», είπε ο Alex Pallais, πατέρας του μαθητή που είναι σήμερα 18 ετών.



5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για κατσε ρε φιλε όταν βιαζει γυναικα ένα παιδι 15 ετων του εκανε και χαρη, ενώ αν βιασει αντρας ένα κοριτσι 15 ετων είναι βιασμος και φυλακη? Πας καλα?

Κρασοπατήρ είπε...

Καλά, 15 χρονών δεν το λες και παιδί. Ανώριμος ναι, αλλά έχει σημερινά 15χρονα που είναι ντερέκια.

Λέγοντας βιασμός, δεν του έβαλε & τίποτα στον πισινό... Του έκατσε του πιτσιρίκου μια χαρά και θα κοκορευόταν και στην παρέα.

Κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια και θυμούμενος όταν είμασταν 15χρονοι, για πολύ χειρότερες σε εξωτερική εμφάνιση δασκάλες κάναμε όνειρα...

Για τον βιασμό του κοριτσιού είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση γιατί έμπλέκονται και ιατρικά θέματα.

Ανώνυμος είπε...

ο πατερας ειναι ελληνικης καταγωγης.αυτος κατειγγηλε το γεγονος.τοσο μ..... ες γινομαστε για να το παιξουμε δυτικοι.

Ανώνυμος είπε...

είσαι άρρωστος .......

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πάντως όταν ήμουν 15αρης με φτιάχνανε οι φιλενάδες της μάνας μου. Και είμαι σίγουρος πως ο μπαμπάς μου δεν θα κατήγγειλε καμιά από αυτές αν μου έδειχνε λίγη "τρυφερότητα" Το αντίθετο μάλιστα. Για τη μάνα μου δε ξέρω βέβαια...

Δημοσίευση σχολίου