Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Ανεκδοτάκια... ~ Με Gay (Μέρος 5ον)


"Δυο άνθρωποι που φιλήθηκαν στο στόμα δεν μπορούν να μείνουν φίλοι"...
Eίπε ο Κώστας στον ναυαγοσώστη όταν τον έσωσε...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Φτάνει πια με τα αρνητικά σχόλια κατά της Conchita... έλεος, της πρήξαμε τα αρχίδια της κοπέλας.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 - Αγόρι μου, μήπως είσαι gay;;;

- Όχι πατέρα... εγώ είμαι πριγκίπισσα!!!


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Σκέφτομαι να συμμετάσχω στα καλλιστεία για την Μις Πελοπόννησος. Τί λες;

- Τί να σου πω ρε Βαγγέλη, εσύ από τη Λιβαδειά δεν είσαι;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Δύο gay στην παραλία:

-Περικλή πως είναι το νερό;

-Σαν κρύες πούτσες...

-Λέγε μου τέτοια να πέσω με τον κώλο
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Η αμήχανη στιγμή που μπαίνεις στο νοσοκομείο της Μυκόνου και φωνάζεις: ''ΑΔΕΛΦΗ''...!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Λες  το τραγούδι τόσα χρόνια να έλεγε  " ο Γιώργος ειναι πόνυ ροζ "  ... ;;;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Συγχαρητήρια. Γίνατε πατέρας
- Αγόρι ή κορίτσι;
- Conchita...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μπαμπά θα με μάθεις να ξυρίζομαι ;
- Πάμε γιε μου!!!  Πάμε καμάρι μου!!!
...
- ΤΙ ΑΠΛΩΣΕΣ ΤΟΝ ΑΦΡΟ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Πάτερ,θέλω να σου εξομολογηθώ την αμαρτία μου...
- Πες τέκνον μου...

- Είμαι γκέι!
- Αλήθεια μωρό μου;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


Ακόμη:
Ανεκδοτάκια... ~ Με Gay (Μέρος πρώτον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με Gay (Μέρος 2ον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με Gay (Μέρος 3ον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με Gay (Μέρος 4ον)


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου