Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Ανεκδοτάκια ~ Της κρίσης... (Μέρος 1ον)


- ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΟΥΙΣΚΙ.
- 8 ευρώ
- ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΠΙΣΩ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Και γιατί να ρίξετε τον κατώτατο μισθο στα 300 ευρω; Κάντε τον κατευθείαν σε μάρκες για συγκρουόμενα...
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Την τελευταία φορά πλήρωσα εγώ, σειρά σου να κεράσεις.
- Ρε φίλε θα με πληρώσεις; Έχω να πάω κι άλλες παραγγελίες ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Από που θα πάρετε φέτος μολύβια για τα παιδιά;
- Από την είσοδο των ΙΚΕΑ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Επειδή έχω μείνει πολύ καιρό εκτός. Αν πάω για συνέντευξη να συζητήσω για μισθό ή...
τον καταργήσανε;

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Δεν έχω καθόλου φίλους.
- Δοκίμασες να βάλεις πετρέλαιο...;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Τσιγάρα έχω, άρα μόλις εκμηδενίστηκαν οι πιθανότητες να βγω απόψε από το σπίτι...
 
 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

ΟΑΕΔεύουμε προς την ανάπτυξη...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Προχτες ένα φίλος μου λεει:

Έχω πρόβλημα με τη γυναίκα μου...

Την Δευτέρα μου ζητήσε 400 ευρώ...
Την Τρίτη αλλα 200 ευρώ...
Την Τετάρτη ζήτησε 600 ευρώ..

Καλά του λέω; Τι τα κάνει όλα αυτά τα λεφτά;

Ξέρω 'γω... Σιγά που της τα δίνω!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


- Παιδιά, τι σφηνάκια πίνετε, να κεράσω;
- Μισόλιτρα...


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Γιε μου που πας;
- Μάνα θα πάω στα φανάρια!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμμένα.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Το shopping πλεον εχει καταντήσει βλέπing.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ήρθε το χαράτσι στην ανιψιά μου για το σπίτι της Barbie...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Αλληλεγγύη χρειαζόμαστε. Όταν βγαίνετε απ' το αεροπλάνο, να δίνετε το εισιτήριο στον επόμενο...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου