Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Ανεκδοτάκια... ~ Με Gay (Μέρος πρώτον)


- Γιατρέ έχω πρόβλημα με τον σιαμαίο αδελφό μου. Είναι gay.
- Ε ωραία, έχετε 2 διαφορετικές ζωές και εμπειρίες.
- Ναι, αλλά έχουμε και τον ίδιο κώλο...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Πως λέγεται ο πεθαμένος γκέι;
- Gay over...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Τρία μεγάλα αγγούρια: 2,50€
Σκοινί & κολλητική ταινία: 10€
Ένα κουτί βαζελίνη: 8€
Το βλέμμα της κοπέλας στο ταμείο: αξία ανεκτίμητη!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Ένας λοχίας δίνει μια μέρα άδεια σε 3 στρατιώτες. Την επόμενη ημέρα...
- Γιώργο, τι έκανες χτες
- Πήδηξα 2 φορές την Λόλα.
- Νίκο, τι έκανες χτες?
- Πήδηξα 3 φορές την Λόλα.
- Κώστα, τι έκανες χτες?
- Πήδηξα 5 φορές την Λόλα.
- Εσυ, ρε Διαμαντή, τι έκανες χτες?
- Αχχχχχ, εγώ έκανα τη Λόλα...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Μεταξύ 2 μπρατσαράδων...

- Τί έπαθες ρε;
- Ένας βλάκας σε είπε αδερφή, πλακωθήκαμε και με χτύπησε στο πουλί.
- Το έκανες αυτό για 'μένα; Έλα να το κάνω μάκια να περάσει...


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Πάει ο πατέρας στο σχολείο να μάθει πώς πηγαίνει ο γιος του.

- Έχω ένα δυσάρεστο και ένα ευχάριστο νέο, λέει η δασκάλα.
- Ε, πείτε πρώτα το δυσάρεστο.
- Ο γιος σας φοράει στο σχολείο μέικ-απ, ρούζ και κραγιόν.
- Και το ευχάριστο νέο; Ρωτά σοκαρισμένος ο πατέρας.
- Στα καλλιστεία της τάξης, βγήκε Μις Άνοιξη!


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ένα πλούσιο ζευγάρι είναι προσκεκλημένοι σ'ένα πάρτι. Η κυρία αποφάσισε να δώσει άδεια εξόδου για τη νύχτα στον μπάτλερ τους, τον Τζέημς. Του είπε ότι θα επέστρεφαν πολύ αργά και ότι μπορούσε να απολαύσει τη βραδιά με τους φίλους του. Τα πράγματα όμως δεν πήγαν καλά και η κυρία έπληξε στο πάρτι και αποφάσισε να γυρίσει σπίτι μόνη της. Μόλις μπήκε στο σπίτι, είδε τον Τζέημς να κάθεται μόνος του στο μεγάλο τραπέζι της τραπεζαρίας. Του είπε να την ακολουθήσει. Τον οδήγησε στο δωμάτιό της. Τότε έκλεισε και κλείδωσε την πόρτα.

Τον κοίταξε και χαμογέλασε.
"Τζέημς, βγάλε το φόρεμά μου". Ο Τζέημς εκτέλεσε την εντολή της προσεκτικά.
"Τζέημς, συνέχισε η κυρία, βγάλε τις κάλτσες μου και τις ζαρτιέρες". Ο μπάτλερ την υπάκουσε σιωπηλός.
"Τζέημς, βγάλε το σουτιέν μου και την κυλόττα μου..."

Καθώς το έκανε κι αυτό η ένταση στο δωμάτιο είχε φτάσει στο απροχώρητο. Η κυρία τον κοίταξε και, μετά από μια βασανιστική σιωπή, του είπε:
"Αν ποτέ σε ξαναπιάσω να φοράς τα ρούχα μου, θα ψάχνεις για δουλειά!"


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου