Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Αλλαγή - αντικατάσταση διπλώματος στα μοτοδήλατα ~ Πόσο θα κοστίσει η διαδικασία


Προσοχή, σημαντικό για την αποφυγή ταλαιπωρίας: Σύμφωνα με το νέο νόμο... Αυτοί που έχουν δίπλωμα για μεγαλύτερου κυβισμού μηχανή, δε χρειάζεται να κάνουν τη μετατροπή αν δε θέλουν, γιατί καλύπτονται για την οδήγηση δικύκλου μικρότερων κυβικών.

Να αλλάξουν άμεσα το δίπλωμά τους καλούνται όσοι διαθέτουν δίπλωμα οδήγησης δίκυκλου μοτοποδήλατου 50 cc (πενηντάρι) που έχει εκδοθεί από την Τροχαία, αν θέλουν να το διατηρήσουν σε ισχύ και απ’ το Φεβρουάριο του επόμενου χρόνου. Σε διαφορετική περίπτωση, το δίπλωμά τους χάνεται και θα πρέπει να προχωρήσουν στην έκδοση καινούριου.


Το μίνιμουμ ποσό για την έκδοση νέου διπλώματος ανέρχεται, μόνο για γιατρούς και παράβολα, στα 110 ευρώ, ενώ αν χρειαστεί και πρακτική εξέταση (οπότε και μαθήματα οδήγησης), μπορεί να ξεπεράσει τα 400.

Με την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου που έγινε φέτος τον Ιανουάριο και τέθηκε σε ισχύ απ’ το δεύτερο μήνα του χρόνου, ξεκίνησε  η αντίστροφη μέτρηση για την ισχύ των διπλωμάτων οδήγησης δίκυκλων μοτοποδηλάτων, που μέχρι και πέρυσι το Δεκέμβριο εξέδιδε η Τροχαία. Σύμφωνα με το νέο πλαίσιο, παύει απ’ την 1η Φεβρουαρίου 2015 η ισχύς αυτών των διπλωμάτων αν στο μεταξύ δεν έχουν φροντίσει οι κάτοχοί τους να το ανανεώσουν.





Αίτηση, φωτογραφίες και 30 ευρώ

Για να γίνει η ανανέωση, η όλη διαδικασία είναι ιδιαίτερα απλή και απαιτεί ο κάτοχος του διπλώματος να υποβάλει αίτηση στο Τμήμα Διπλωμάτων της Διεύθυνσης Μεταφορών, προσκομίζοντας δύο φωτογραφίες τύπου διαβατηρίου, διπλότυπο είσπραξης 30 ευρώ και φυσικά το πρωτότυπο δίπλωμά του.

Υπάρχουν στη συνέχεια δύο επιλογές.

Ή να ενσωματωθεί το δίπλωμα για τα 50 κυβικά μαζί με τα υπόλοιπα διπλώματα οδήγησης που πιθανόν έχει ο πολίτης, όπως π.χ. ερασιτεχνικό δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου, ή να εκδοθεί ξεχωριστό δίπλωμα για μοτοποδήλατο. Αυτοί που έχουν δίπλωμα για μεγαλύτερου κυβισμού μηχανή, δε χρειάζεται να κάνουν τη μετατροπή αν δε θέλουν, γιατί καλύπτονται για την οδήγηση δίκυκλου μικρότερων κυβικών.


Η διαδικασία γίνεται μέσω των ΚΕΠ. Σε τηλεφώνημα που έκανα, μου είπανε ότι θα κοστίσει με τα παράβολα γύρω στα 80 ευρώ. Μάλλον λάθος θα έκανε, γιατί...

Σε 2 σχολές οδηγών που ρώτησα, (αναλαμβάνουνε την διεκπεραίωση των εγγράφων) και το κόστος μου είπε ο ένας 70-80 ευρώ κι ο άλλος 60-65 ευρώ. 



Τα δικαιολογητικά που προβλέπονται και υποβάλλονται  είναι:

· Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση
· Φωτοτυπία άδειας μοτοποδηλάτου
· Αντίγραφο Δελτίου Ταυτότητας
· Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου x2

Υπενθυμίζεται ακόμη ότι μετά την λήξη της προθεσμίας οι Άδειες Οδήγησης που χορηγήθηκαν από την Τροχαία δεν θα έχουν ισχύ και όσοι οδηγοί δεν τις αντικαταστήσουν με τις νέες άδειες οδήγησης κινδυνεύουν να τους επιβληθούν τα πρόστιμα που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 95 του Κ.Ο.Κ.



ΠΑΡΑΤΑΣΗ 6 ΜΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΩΝ

Άτυπη παράταση έξι μηνών στην προθεσμία για την αντικατάσταση των παλαιών διπλωμάτων μοτοποδηλάτων, η οποία λήγει στις 18 Ιανουαρίου, έδωσε ουσιαστικά το υπουργείο Υποδομών, καθώς με έγγραφό του προς την Τροχαία την καλεί για τους προσεχείς μήνες να προβαίνει μόνο σε συστάσεις στους οδηγούς και να μη βεβαιώνει πρόστιμα.

Κι αυτό γιατί υπολογίζεται ότι μέχρι σήμερα από τις περίπου 700.000 άδειες που πρέπει να αλλάξουν έχουν αντικατασταθεί μόνο οι 70.000! Οι κάτοχοι των διπλωμάτων αυτών δεν προσήλθαν εγκαίρως για αντικατάσταση, παρά το γεγονός ότι είχε εκδοθεί περιθώριο δύο ετών.


Ενημέρωση: Βρήκα ένα άρθρο με εξαιρετικά ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες σχετικά με το τί συμβαίνει στις κατηγορίες 125cc~400cc.

Η άδεια οδήγησης δικύκλου έχει υποστεί αλλαγές που όπως δυστυχώς φαίνεται γνωρίζουν λίγοι αναβάτες και ακόμα λιγότεροι τροχονόμοι και Ζητάδες με αποτέλεσμα να πέφτουν άδικες κλήσεις για δικαστήρια και άλλα ωραία πρόστιμα!

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή!
Η μοτοσικλέτα αντιμετωπιζόταν από τον νόμο ως μια ενιαία κατηγορία οχήματος στην οποία ανήκαν δίκυκλα και τρίκυκλα από 50cc και πάνω χωρίς περιορισμό και για να τα οδηγήσει κάποιος έπρεπε να είναι κάτοχος άδειας οδήγησης Α’ κατηγορίας.
Η άδεια αυτή απαιτούσε μόνο πρακτικές εξετάσεις(σήματα έδινε μόνο όποιος δεν είχε άλλο δίπλωμα) με την ηρωική vespa με το ανεβασμένο ρελαντί για να ξεκινάει χωρίς γκάζι και όπως θυμούνται οι παλαιοί έπρεπε να κάνεις οχτάρια βγάζοντας χέρι αντί για φλας και τα ρέστα!
Λίγο πριν το 1998 αυτό άλλαξε και τότε δημιουργήθηκαν δυο υποκατηγορίες δικύκλων, η Α1 έως 125cc ή 11 kw =14,74 hp και η κανονική Α (χωρίς περιορισμούς) Για να πάρει κάποιος άδεια Α κατηγορίας έπρεπε πλέον να εξεταστεί σε θεωρία και οδήγηση με μεγάλη μότο πάνω από 35 kw = 46,9hp και να είναι πάνω από 21 ετών η δυο χρόνια κάτοχος Α1 διπλώματος στο οποίο ακολουθούταν η ίδια διαδικασία με τη διαφορά ότι η εξέταση πρακτικά γινόταν με 100ρι παπί! Άρα όσοι ήταν “under 21” οδηγούσαν μόνο έως 125άρια ή15 άλογα. Αν τώρα κάποιος με Α1 ήθελε να ανέβει σε κυβικά (125 και πάνω ) έπρεπε να δώσει εξετάσεις πάλι με το μεγάλο μότο μόνο οδήγηση, για να πάρει το Α! Το 2000 έγιναν και υποχρεωτικά μαθήματα θεωρία και οδήγηση!

Το 2002 τον Μάιο άρχισε να ισχύει λοιπόν το εξής καθεστώς που είναι σε ισχύ μέχρι και σήμερα! Η παλιά κατηγορία Α1 καταργήθηκε και έχουμε βάση κοινοτικής οδηγίας νέο διαχωρισμό σε Α μικρή και Α μεγάλη. Όποιος έχει άδεια οδήγησης Α μικρής μότο έχει δικαίωμα να οδηγάει ότι γουστάρει αρκεί να είναι λιγότερο ή ίσο με 25 kw = 33,5 hp ή 0,16kw/kgr (προσοχή σε αυτό το 0,16 γιατί είναι όλα τα λεφτά, το γράφει και το έντυπο της άδειας οδήγησης) Η μεγάλη κατηγορία έμεινε όπως ήταν χωρίς περιορισμό. Αυτό μεταφράζεται ως εξής: ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΣΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΒΑΛΑΣ ΑΛΛΑ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ από την επίσημη έγκριση τύπου του εισαγωγέα!! Έτσι συμβαίνει το εξής κουφό! Υπάρχουν μηχανάκια 400cc που μπορείς να καβαλήσεις με το μικρό δίπλωμα και 80άρια που δεν μπορείς!!!!! 

Πχ. Το Yamaha scooter YP 400 Majesty έχει ακριβώς 25 kw από 395cc και βάρος 198 kgr.( 25 kw/198 kgr = 0,13 kw/kgr) που σημαίνει ότι αυτό το 400αρι είναι μέσα στα όρια της μικρής κατηγορίας όπως και άλλα μότο ακόμα και 600αρια! Τώρα το Honda CR 85RB έχει 20 kw από 84cc και βάρος 68 kgr (20 kw/68 kgr = 0,29 kw/kgr) που σημαίνει ότι αυτό το μηχανάκι αν και έχει λιγότερα από 25 kw ισχύ, είναι πολύ ελαφρύ και ξεπερνάει το όριο ισχύος ανά βάρος που έχει η κατηγορία (0.16 kw/kgr) και ΔΕΝ είναι μέσα στην μικρή κατηγορία αλλά στην μεγάλη!!! Όπως είναι προφανές αυτό που κάνει ένα εργαλείο γρήγορο, ανάμεσα στα άλλα, είναι και η αναλογία ίππων ανά κιλό που εδώ είναι kw/kgr με όριο 0,16 kw/kgr (1kw = 1,34hp).

Εάν καταφέρατε να διαβάσετε έως εδώ χωρίς να τα παρατήσετε, και να μπερδευτείτε, και σκεφτόσαστε τι στο διάολο σημαίνουν αυτά, σκεφτείτε τι θα γίνει σε ένα μπλόκο με κάποιον μπάτσο που αγνοεί τα παραπάνω και να επιμένει ότι το μικρό δίπλωμα οδήγησης δικύκλου είναι μέχρι 125 κυβικά και να δίνει κλήση για δικαστήριο σε κάποιον φουκαρά που προσπαθούσε ο άμοιρος να του πει ότι δεν ισχύει αυτός ο περιορισμός πλέον και ότι οδηγάει το 250άρι νόμιμα! ! Παρόλο που κλείνουμε 4 χρόνια από την θέσπιση του νόμου κάποιοι ανημέρωτοι κολλημένοι από την αστυνομία ταλαιπωρούν τον κόσμο ακριβώς γιατί δεν φροντίζουν αυτοί και η υπηρεσία τους να οργανωθούν επιτέλους! Φτιάξτε μια λίστα με όλα τα μηχανάκια σε ποια κατηγορία ανήκουν ή βάλτε στον ασύρματο κάποιον stand by που να ξέρει να δίνει διευκρινήσεις! Επίσης όσοι είναι κοντά στον περιορισμό ας φροντίζουν να μάθουν αν πρέπει να καβαλάνε ή όχι αυτό που καβαλάνε ή που ζαχαρώνουν να αγοράσουν! Αν οδηγάς παράνομα δεν σε πληρώνει εύκολα η ασφάλεια σε μια στραβή ως γνωστόν! Επίσης κάτι που είναι πακέτο με τα παραπάνω είναι ότι για να οδηγήσεις μεγάλο γκάζι πρέπει να έχεις μεγάλο δίπλωμα και για να πάρεις πρέπει να είσαι πάνω από 21 ή να έχεις 2 χρόνια το μικρό το οποίο αλλάζει σε μεγάλο με την χαρτούρα στο υπουργείο τζάμπα χωρίς εξετάσεις και με την μια !! Προσοχή αν κάποιος δικαιούται την αλλαγή αυτή και δεν έχει πάει να κάνει την πράξη στο υπουργείο δεν νομιμοποιείται να οδηγάει ότι γουστάρει! Όσοι έχουν πάρει δίπλωμα παλαιού τύπου Α1 πριν τον Μάιο-Ιούνιο του 2002 αν θέλουν μεγάλο Α δυστυχώς πρέπει να ξαναδώσουν εξετάσεις! Όλα αυτά γιατί γράψανε τζάμπα το ξαδερφάκι μου και δεν ήξερε τι να πει για να την γλιτώσει! Ελπίζω να μην την πατήσει άλλος! Ουφφφφφ!!!

harris_x

Νέοι αναβάτες μοτοποδηλάτων μετά τις 19/1/2013

Με το παρόν προεδρικό διάταγμα που θα ισχύσει από τις 19/01/2013 αλλάζουν πολλά πράγματα και κάθε χώρα της ΕΕ εναρμονίζεται με την οδηγία του 2006!

http://www.ekpaideftis.gr/frontend/d...4_12_PD_51.pdf

ερμηνεύοντας το παραπάνω θα προσπαθήσω να διευκρινίσω όσο μπορώ καλύτερα τις αλλαγές
οι κατηγορίες γίνονται 4!
Κατηγορίες αδειών οδήγησης μοτοποδηλάτων,
μοτοσικλετών, μηχανοκίνητων τρικύκλων, τετρακύκλων και αυτοκινήτων

1. Οι άδειες οδήγησης διακρίνονται στις παρακάτω κατηγορίες και παρέχουν, στους κατόχους τους, το δικαίωμα να οδηγούν μηχανοκίνητα οχήματα των αντίστοιχων κατηγοριών:

α. Κατηγορία ΑΜ:
Μοτοποδήλατα και ελαφρά τετράκυκλα

β. Κατηγορία Α1:
− Μοτοσικλέτες μέγιστου κυβισμού 125 cm3, μέγιστης ισχύος 11 kW και λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,1 kW/kg, και
− Μηχανοκίνητα τρίκυκλα, των οποίων η ισχύς δεν υπερβαίνει τα 15 kW

γ. Κατηγορία Α2:
Μοτοσικλέτες μέγιστης ισχύος 35 kW και με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας.

δ. Κατηγορία Α:
− Μοτοσικλέτες, και
− μηχανοκίνητα τρίκυκλα η ισχύς των οποίων υπερβαίνει τα 15 kW


οι ηλικίες γίνονται:
γ) Έχει συμπληρώσει την ηλικία :
αα) Των 16 ετών για την κατηγορία ΑΜ.
ββ) Των 18 ετών για την κατηγορία Α1.
γγ) Των 20 ετών για την κατηγορία Α2.
δδ) Των 24 ετών για μοτοσικλέτες της κατηγορίας Α.
Σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος είναι ήδη κάτοχος άδειας οδήγησης της κατηγορίας Α2 επί διετία, η απαιτούμενη ηλικία μειώνεται στα 22 έτη.
εε) Των 22 ετών για μηχανοκίνητα τρίκυκλα ισχύος
άνω των 15 kW της κατηγορίας Α.
οι γουρούνες οδηγούνται πλέον μόνο με δίπλωμα μηχανής!
4. Τρίκυκλα που οδηγούνταν με άδεια οδήγησηςκατηγορίας Β (λόγω μη χορήγησης της Β1) μετά την
19−1−2013 οδηγούνται με άδεια οδήγησης κατηγορίας Α (Α1 για ισχύ μικρότερη ή ίση των 15 kW ή Α για ισχύ μεγαλύτερη των 15 kW).

Οι άδειες οδήγησης που έχουν εκδοθεί πριν την 19-01-2013, ισχύουν μέχρι τις 19−01−2033 άσχετο αν έχουν μεταγενέστερη από αυτήν την ημερομηνία λήξης τους!
Όσοι βγάλουν δίπλωμα μετά την 19-01-2013 θα πρέπει να ανανεώνουν με γιατρούς κάθε 15 χρόνια!


1. Οι άδειες οδήγησης για τις κατηγορίες ΑΜ, Α1, Α2, Α, Β1, Β, και ΒΕ έχουν διοικητική ισχύ δέκα πέντε (15) έτη, από την ημέρα της επιτυχούς εξέτασης προσόντων και συμπεριφοράς για τη χορήγηση της συγκεκριμένης κατηγορίας ή από την ημέρα της ανανέωσής της, κατά περίπτωση, και όχι πέραν της συμπλήρωσης της ηλικίας των 65 ετών του κατόχου της άδειας.
2. Άδειες οδήγησης οι οποίες χορηγήθηκαν με προγενέστερες, της 19−1−2013, διατάξεις, εξακολουθούν να ισχύουν με τους όρους και προϋποθέσεις υπό τις οποίες χορηγήθηκαν, μέχρι τη λήξη της ισχύος τους με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 10 ( που ειναι: Κάθε άδεια οδήγησης, η οποία δεν είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του παρόντος διατάγματος, αποσύρεται
από την κυκλοφορία το αργότερο έως τις 19−01−2033. )  και της παραγράφου 2 του άρθρου 18 του παρόντος διατάγματος. (που είναι: 2. Άδειες οδήγησης μοτοποδηλάτου, οι οποίες χορηγήθηκαν από τις Υπηρεσίες Τροχαίας της Ελληνικής Αστυνομίας, αντιστοιχούν στην κατηγορία ΑΜ του παρόντος διατάγματος. Αυτού του είδους οι άδειες οδήγησης, εντός διετίας από τη θέση σε ισχύ του παρόντος διατάγματος, πρέπει να κατατεθούν στις αρμόδιες Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών προς
αντικατάσταση με το νέο έντυπο με την υποβολή μόνο του παραβόλου της εκτύπωσής του. Μετά την λήξη της προθεσμίας αυτής τα έντυπα των αδειών οδήγησης μοτοποδηλάτων που έχουν εκδοθεί μέχρι 18−1−2013 από τις Υπηρεσίες Τροχαίας της Ελληνικής Αστυνομίας παύουν να ισχύουν. Όσοι οδηγούν με τέτοιου είδους άδεια οδήγησης τιμωρούνται με διοικητικό πρόστιμο σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 95 του Κ.Ο.Κ.) Μετά τη λήξη της ισχύος τους, οι άδειες αυτές ανανεώνονται με τους όρους και προϋποθέσεις του παρόντος διατάγματος.

Η σταδιακή πρόσβαση άδειας οδήγησης κατηγοριών δικύκλων καταργείται και από την έναρξη ισχύος του παραπάνω προεδρικού διατάγματος και για να ανέβει κατηγορία κάποιος, πρέπει να κάνει 7 μαθήματα και εξετάσεις! (Σελίδα 98/100)


Δείτε οτι αφορά τις διάφορες κατηγορίες διπλωμάτων καθώς και τα κόστη:

http://drivingschool.gr/diplomata/

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κάποιες φορές είναι τόση η αηδία που νοιώθεις για όλους αυτούς που αποφασίζουν καθημερινά για την ζωή σου που σου έρχεται εμετός.
Δηλαδή μέχρι σήμερα κάποιος είναι νόμιμος με το δίπλωμα οδήγησης μοτοποδηλάτου που του χορήγησε το κράτος -για το οποίο έχει πληρώσει και παράβολο-αύριο θα είναι παράνομος αν δεν πληρώσει πάλι παράβολο στο ίδιο κράτος για να συνεχίσει να έχει το δίπλωμά και όχι μόνο αυτό αλλά τον απειλούμε και με πρόστιμο αν δεν το κάνει.
Ο υπουργός μεταφορών άραγε έχει διαβάσει αυτόν τον νόμο που ψήφησε ή δεν πρόλαβε από το γιουρούσι που γίνεται στο ξεπούλημα των πάντων.
Μόνο ντροπή μπορεί να νοιώθει κανείς από τέτοιες αποφάσεις.

Κρασοπατήρ είπε...

Ένα σοβαρό κράτος ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ θα έστελνε στους κατόχους μοτοποδηλάτων τις νέες άδειες και θα έθετε τις παλιές σε αχρηστία. Η μόνη δυσκολία θα έπρεπε να ήταν τυχόν φωτογραφίες του οδηγού, που όμως θα μπορούσανε κάλλιστα να υπάρχουνε μέσα στο σύστημα για τέτοιο σκοπό.

Το πρόστιμο από ότι κατάλαβα θα μπαίνει σε όποιους χρησιμοποιούν το μοτοποδήλατο και δεν έχουν αντικαταστήσει το δίπλωμά τους που λήγει πλέον.

Η μόνη σωτηρία είναι να έχεις δίπλωμα μεγάλου κυβισμού που ευτυχώς με το νέο νομοθετικό πλαίσιο καλύπτει αυτούς που οδηγούνε μοτοποδήλατο, ενώ κάτι τέτοιο δεν συνέβαινε παλαιότερα.

Είχες π.χ. δίπλωμα για 1000άρα κι αν σε ελέγχανε με 50ράκι, σε γράφανε. Μιλάμε για παράνοια.

NIKAN είπε...

ΕΧΩ ΔΙΠΛΩΜΑ 50CC ΑΠΟ 1994. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΟΔΗΓΩ 125CC ???????

Κρασοπατήρ είπε...

Όχι φυσικά. Το αντίθετο θα μπορούσε να ισχύει.
Εάν δεν έχεις δίπλωμα πάνω από 50cc, τότε θα πρέπει να πας σε ΚΕΠ για να το μετατρέψεις όπως αναφέρω και στην ανάρτηση.

IΩΑΝΝΗΣ ΑΧΙΛΛΕΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

ΕΧΩ ΔΙΠΛΩΜΑ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΓΙΑ 50CC ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΟΔΗΓΩ 125CC?

Κρασοπατήρ είπε...

Όχι, δεν μπορείτε.
Θα πρέπει να βγάλετε ένα έως 125cc.

Φυσικά υπάρχουνε και οι επιλογές έως 400cc & 1000cc που καλύπτουνε την οδήγηση ενός 125cc. Για τις διαφορές στη διαδικασία και τα κόστη, απευθυνθείτε σε μία σχολή οδηγών.

Pavlix είπε...

Έχω δίπλωμα Α1 125cc βγαλμένο το 1998, υπάρχει μήπως κάποια τροπολογία να ανέβω κυβικά χωρίς να δώσω εξετάσεις μόνο δηλαδή με ενα παράβολο ή κάτι αντίστοιχο?

Κρασοπατήρ είπε...

Από όσο γνωρίζω όχι. Κάντε μία ερώτηση βέβαια σε σχολή οδηγών που είναι ενημερωμένοι για κάθε πρόσφατη αλλαγή.

Pavlix είπε...

Έχω δίπλωμα Α1 125cc βγαλμένο το 1998, υπάρχει μήπως κάποια τροπολογία να ανέβω κυβικά χωρίς να δώσω εξετάσεις μόνο δηλαδή με ενα παράβολο ή κάτι αντίστοιχο?

ΓΙΩΡΓΟΣ είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΚΡΑΣΟΠΑΤΗΡ ΕΓΩ ΜΕ ΔΙΠΛΩΜΑ 50 ΚΥΒΙΚΑ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ 1/2013 Κ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ(ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΥΠΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ) ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ Κ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΑΛΩ;ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΛΕΕΙ ΑΜ

Κρασοπατήρ είπε...

Μάγκες με συγχωρείτε, αλλά δεν το παρακολουθώ το θέμα, καλέστε σε μία σχολή οδηγών, θα σας τα πούνε αμέσως κι έγκυρα.

Unknown είπε...

Έχω δίπλωμα από την τροχαία 1997 πρέπει να το αλλάξω

Δημοσίευση σχολίου