Με τροπολογία που κατατέθηκε σήμερα στο νομοσχέδιο για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών, το υπουργείο «τραβάει» το αυτί στο κίνημα του «τσάμπα» προβλέποντας ότι:
1)Για τα διόδια η αποφυγή πληρωμής «συνιστά αποκλίνουσα συμπεριφορά που προκαλεί κωλυσιεργία, επηρεάζει αρνητικά την κυκλοφορία αλλά και την ασφάλεια και λειτουργία της συγκοινωνιακής εγκατάστασης». Η προτεινόμενη διάταξη εντάσσεται στο άρθρο 29 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπου και ρυθμίζεται η κίνηση οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες.
Με τον τρόπο αυτό θα μπορεί να παρεμβαίνει στο εξής η αστυνομία και να βεβαιώνει την παράβαση, για την οποία θα επιβάλλεται πρόστιμο 200 ευρώ και διοικητικές κυρώσεις όπως αφαίρεση άδειας ικανότητας οδηγού, άδεια κυκλοφορίας και κρατικών πινακίδων οχήματος για 20 ημέρες.
Επειδή μέρος των εσόδων από τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ., αποδίδονται στους δήμους, όταν δεν πληρώνονται ο οδηγός θα έχει προβλήματα και με την εφορία καθώς το πρόστιμο θεωρείται δημόσιο έσοδο. Η παράβαση βαρύνει τόσο τον ιδιοκτήτη όσο και τον οδηγό του οχήματος.
2) Για τους επιβάτες που δεν πληρώνουν εισιτήρια στα ΜΜΜ, η παράβαση μετατρέπεται σε πλημμέλημα και θα προβλέπεται ποινή φυλάκισης έως τρεις μήνες εφόσον δεν καταβάλλουν το σχετικό πρόστιμο.
Για τις αστικές συγκοινωνίες και για την περίοδο 2011, με υπουργική απόφαση, ισχύει η δωρεάν μετακίνηση ή μειωμένες κατά 50% τιμές των εισιτηρίων για συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών, όπως άνω τω 65 ετών, παιδιά έως 12 ετών, άτομα με ειδικές ανάγκες κ.α
Ενημέρωση 15-2-2011:
Δεν θα φυλακίζονται όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, σύμφωνα με τροπολογία που κατέθεσε το απόγευμα στη Βουλή, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ,Δημήτρης Ρέππας.
Ο κ. Ρέππας έκανε δεκτή πρόταση την οποία είχαν υποβάλει βουλευτές της ΝΔ και του ΛΑΟΣ και αναδιατύπωσε τη σχετική τροπολογία.
Συνεπώς, δεν υπάρχει θέμα φυλάκισης και το σχετικό αδίκημα θα τιμωρείται με κράτηση ή πρόστιμο, ενώ η ποινική δίωξη θα ασκείται μετά από έγκληση.
Ακόμη ,ο κ. Ρέππας αναδιατύπωσε και άλλα άρθρο, έτσι ώστε να ορίζεται σαφώς ότι όλες οι εταιρείες του ΟΑΣΑ διέπονται από το ίδιο καθεστώς του δημοσίου και των ΝΠΔΔ σε ό,τι αφορά αναθέσεις και συμπράξεις για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας τους.
3 σχόλια:
Άστα να πάνε, μεριά διόδια μεριά ταξιτζήδες, λέω να κάτσω σπίτι...
Δείτε εδώ:
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_5790.html
παιδιά έως 112 ετών xaxaxa
χε χε τώρα το είδα ~ για πάντα νέοι :)
Δημοσίευση σχολίου