Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

Αλβανός ποδοσφαιριστής: Έφυγα από τον Άρη γιατί δεν υπήρχε τζαμί να προσευχηθώ…





Ο Αλβανός αμυντικός, Μεργκίμ Μαβράι, δημοσιοποίησε τον λόγο για τον οποίο έφυγε από την ελληνική ομάδα ‘Άρης’.

Ο Μαβράι, σε συνέντευξή του στο αλβανικό ‘Τελεσπόρτ’ μίλησε για...
τη φόρμα του, την κατάστασή του στην εθνική και την απόφασή του να ολοκληρώσει την περιπέτειά του στο ελληνικό πρωτάθλημα, γράφει το αλβανικό δημοσίευμα.
Μάλιστα, δήλωσε ότι από την Ελλάδα έφυγε πολύ γρήγορα επειδή δεν υπήρχε τζαμί για να προσευχηθεί.

«Από την Ελλάδα, έφυγα πολύ γρήγορα και ο κύριος λόγος ήταν ότι δεν υπήρχε τζαμί να προσευχηθώ. 
Το λέω με απόλυτη ειλικρίνεια, γιατί η ζωή ενός ποδοσφαιριστή δεν είναι μόνο το παιχνίδι στο γήπεδο. 
Υπάρχουν πολλές άλλες ώρες που ο άνθρωπος περνάει στην ιδιωτική ζωή του και εμένα μου έλειπαν τα τζαμιά. Δεν υπήρχε κουνούπι ( δεν υπήρχε ούτε ένα). Εμένα με χαλαρώνει αυτό, και είναι συνήθειά μου, έπειτα από το ποδόσφαιρο με χαλαρώνουν πράγματα που σχετικά με τη θρησκεία μου, όπως και με τους φίλους μου.

»Δεν πήγα για μικρό χρονικό διάστημα εκεί και δεν είχα την πρόθεση ούτε να γίνω εραστής ούτε να πηγαίνω καθημερινά στην παραλία, είχα τους δικούς μου στόχους. 
Τα άλλα δεν ταιριάζουν σε εμένα.
 Το είχα αποφασίσει. 
Άλλωστε ο προπονητής δεν μου άρεσε καθόλου, αλλά είπα ή θα φύγω ή αφήσω το ποδόσφαιρο. Δεν είχα άλλη επιλογή», δήλωσε ο Μαβράι.

 korrieri.com.al
--
The Hellenic Information Team

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου