Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Ο "κακός" του Τιτανικού ~ Περήφανος Έλληνας από τη Σπάρτη


Το όνομα του πατέρα του ήταν Τζανετάκος. Έγινε Zanetakos->Zane

Billy Zane: «Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας»

«Δεν έχω ντραπεί ποτέ. Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας. Είμαι πατριώτης, είναι στο DNA μου. Αν και γεννήθηκα στο Σικάγο, οι γονείς μου είναι από τη Σπάρτη» δήλωσε ο Ελληνοαμερικανός ηθοποιός Billy Zane σε συνέντευξή του στην εκπομπή Movies & Stars στο MTV GREECE.



Στην ερώτηση του Γιώργου Σατσίδη πώς αισθάνεται ως Έλληνας στο Hollywood κι αν όλη αυτή η αρνητική δημοσιότητα που δέχεται η χώρα τον κάνει να ντρέπεται, ο διάσημος ηθοποιός απάντησε πως: «Έχω συνδεθεί απίστευτα με το μέρος, οπότε δεν αισθάνομαι καμία ντροπή. Δεν μπορείς να κρίνεις ένα έθνος εξαιτίας των πρακτικών που ακολουθούν οι πολιτικοί του. Νιώθω περήφανος, απογοητευμένος, νιώθω λυπημένος. Αισθάνομαι κι εγώ την απογοήτευση που νιώθετε κι εσείς και ότι πρέπει επιτέλους να δοθεί λύση. Θα ήθελα να δω την Ελλάδα να μην ξεπουλιέται στους γείτονές της. Θα ήθελα να διατηρήσει την κατοχή των λιμανιών της και των εδαφών της. Νομίζω ότι όλοι αυτό θα ήθελαν, εκτός από τους αγοραστές!».

Όσο για το αν του λείπει η Ελλάδα... «Ναι, καθημερινά. Μου λείπει η ενέργεια. Όταν έρχομαι στην Ελλάδα, το πνεύμα μου γεμίζει. Δεν ξέρω αν είναι ο μαγνητισμός από τα ιερά μάρμαρα που δημιουργεί αυτό το τρελό μαγνητικό πεδίο όμως μου συμβαίνει όταν πηγαίνω στην Πάρο. Αυτός ο μαγνητισμός είναι πολύ ισχυρός παντού. Στη Σπάρτη, στο Γύθειο... Δεν νομίζω ότι η Ελλάδα βουλιάζει. Υπάρχει ελπίδα».

agelioforos.grr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου