Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Είμαι αθώος & θύμα πλεκτάνης κύριε ανακριτά


Θύμα πλεκτάνης δηλώνει ενώπιον του ανακριτή ο 60χρονος υπάλληλος του υπουργείου Ανάπτυξης που συνελήφθη μετά από καταγγελία ξενοδόχου ότι του ζήτησε 120.000 ευρώ για να προχωρήσει το αίτημά του για επιδότηση.

Ο κατηγορούμενος συνελήφθη στον Κεραμεικό με μια σακούλα με τα χρήματα στα χέρια. Είπε λοιπόν στον ανακριτή πως...
 "είμαι θύμα πλεκτάνης. Μου την έστησε ο ξενοδόχος. Επέμενε να συναντηθούμε εκτός γραφείου επειδή ήθελε να μου δώσει κάποια έγγραφα. Δέχτηκα. Μου έδωσε μια πλαστική σακούλα και αμέσως με συνέλαβαν".


Ερώτηση: Συνηθίζεται αυτό;

Απάντηση: Όχι δεν συνηθίζεται. Ήταν αφέλεια μου που έκανα δυο ραντεβού εκτός γραφείου. Έρ: Για ποιόν λόγο το έκανε ο ξενοδόχος; ΑΠ: Ήθελε να εκδικηθεί για την ταλαιπωρία που υπέστη όλα αυτά τα χρόνια στο Υπ. Ανάπτυξης. Εγώ δεν καθυστέρησα αφού είχα το φάκελο από 3/2/12 και πρώτη φορά συναντηθήκαμε στο γραφείο του 1/3/12. Οι αστυνομικοί με έβαλαν να τηλεφωνήσω στο 2ο κατηγορούμενο. Οι καταθέσεις μου δικαιολογούνται απολύτως από τα εισοδήματά μου".

Ο 2ος κατηγορούμενος αρνείται οποιαδήποτε σχέση και υποστηρίζει: " Μου τηλεφώνησε ο συνάδελφός μου και μου ζήτησε να περάσω να τον πάρω με το αυτοκίνητό μου επειδή ήξερε ότι παρκάρω κοντά στο σημείο. Δεν είχα καμία σχέση με την όλη διαδικασία σχετικά με την επιδότηση.»


Ενημέρωση:
Στις φυλακές οι δύο υπάλληλοι του υπ. Ανάπτυξης για εκβιασμό ξενοδόχου


Το δρόμο για τις φυλακές πήραν οι δυο υπάλληλοι του υπουργείου Ανάπτυξης που κατηγορούνται πως ζήτησαν εκβιαστικά χρήματα από ξενοδόχο της Αργολίδας προκειμένου να ξεμπλοκάρουν την επιδότηση που δικαιούνταν για την επένδυσή του.


Και οι δυο αρνήθηκαν μεν τις κατηγορίες αλλά το γεγονός ότι ο πρώτος συνελήφθη επ΄ αυτοφώρω με τα προσημειωμένα χαρτονομίσματα των 120.000 ευρώ στην κατοχή του, οδήγησαν τους δικαστικούς λειτουργούς στην απόφαση της προφυλάκισής τους.

Του Παναγιώτη Στάθη


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου