Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Ανεκδοτάκια... ~ Με την Ελληνίδα μάνα (Μέρος 2ον)


"Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να πάρεις ζακέτα".
(Μάνα Καβάφη)

...Και να τρως και τίποτα. Μη μείνεις νηστικός.
(Γιαγιά Καβάφη)
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Μάνα λεφτά.
- Δεν υπάρχει φράγκο!
- Θέλω να πάρω μια ζακέτα.
- Πάρε 50 ευρώ από το πορτοφόλι μου!
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Κι εκεί που καθόμουν σ' ένα μπαρ μόνος μου, ξαφνικά ακούω την barwoman να μου λέει...
- Ορίστε, γάλα με Caotonic, κερασμένο απο την κυρία απέναντι...
- ΡΕ ΜΑΝΑ, ΕΛΕΟΣ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μάνα, μου κλέψανε το αυτοκίνητο!
- Ήτανε και η ζακέτα σου μέσα;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

! Πιγκουίνοι.
!! Πολικές αρκούδες.
!!! Μανάδες που αερίζουν το σπίτι με -1 °C...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μάνα έσπασα το χέρι μου.
-Δεν πιστεύω να σκίστηκε η ζακετα;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μάνα να κάνω ένα τατουάζ μανίκι;;
- Τί μανίκι παιδί μου;!!! Κάνε ολόκληρη ζακέτα, θα κρυώσεις!!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Mάνα πάω  για πόκερ...
- Τη ζακέτα μη σου πάρουν...!!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Η μάνα μου, μου λέει: "Γύφτοι στην ηλικία μου έχουν μέχρι και τρισέγγονα, κι' εγώ δεν έχω καν εγγόνι".
Να μη με πίεζες να τρώω, να μ' έπαιρναν οι γύφτοι, να 'βλεπες εγγόνια ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ζω επικίνδυνα... Ζω τη ζωή μου στα άκρα... Μέσα στην αδρεναλίνη...
Τρώω κουραμπιέ χωρίς πιάτο στο σαλόνι!!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μάνα κοίτα! Φόρεσα ζακέτα!
- Δεν έχει τόσο κρύο παιδί μου...θα ιδρώσεις και θα κρυώσεις.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ακόμη:
Ανεκδοτάκια... ~ Με την Ελληνίδα μάνα (Μέρος 1ον)


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου