Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Το αυτοκίνητο είναι μέσο εξυπηρέτησης ~ Αφαίρεση για τους παραβάτες

Επειδή δεν βάζουμε μυαλό ως λαός και αντί το αυτοκίνητο να αποτελεί μέσο ευκολίας στις μετακινήσεις μας, με την ανοχή του κράτους έχει μετατραπεί για πολλούς ως μέσο επίδειξης & εκτόνωσης των εσώψυχών του. Πιάνει ο κάθε άσχετος και ανεύθυνος μαλάκας-μαλακισμένη το τιμόνι και νομίζει ότι είναι ο άρχοντας των οδών.

Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε στα νεκροταφεία και τα νοσοκομεία.
Ζωές και οικογένειες καταστρέφονται.
Οι πεζοί τρέμουν να περάσουνε απέναντι στις διαβάσεις.
Κατάληψη πεζοδρομίων.
Ασφυξία.

Καμία ανοχή στους ανεύθυνους εγκληματίες που παιρνάνε με κόκκινο, δεν σέβονται τους πεζούς, τους υπόλοιπους οδηγούς και το περιβάλλον, δεν μεριμνούν για την άριστη κατάσταση του οχήματός τους και αποτελούν εν δυνάμει κίνδυνο για τους άλλους, πίνουνε ή οδηγούν κάνοντας χρήση ναρκωτικών και μιλάνε σε κινητό τηλέφωνο.

Επειδή μυαλό δεν βάζουνε: ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

Έλα εδώ κύριε-κυρία έκανες την τάδε παράβαση; Φάε πρόστιμο ή φυλακή, πάρε χαρτί ανικανότητας για οδηγήση (κάτι σαν το Ι5 στο στρατό) και σου κατάσχουμε το αυτοκίνητο.

Απλά και όμορφα, αλλά που να γίνουνε αυτά εδώ. Το αυτοκίνητο για το κράτος σημαίνει χρήματα από φόρους.

Πηγαίνεις σε Ευρωπαϊκή χώρα και παθαίνεις πλάκα από την οδηγική παιδεία που έχουνε. Μόλις πεζός πατήσει στην άσφαλτο κοκκαλώνουν από απόσταση τα αυτοκίνητα, δεν ορμάνε προς τα πάνω τους βρίζοντάς τους. ΖΩΑ.

Να προσθέσουμε στην ελληνική κατάντια και τον κάθε άσχετο λαθρομετανάστη με τα αμφιβόλου αξιοπιστίας διπλώματα οδήγησης, που πήρε και το τελευταίο αυτοκινητοσαπάκι που ήταν για πέταμα και ο Θεός να μας βοηθήσει.

Αντί αυτών...
«Δύο ταχυτήτων», ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
 
Στη μείωση των προστίμων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, για παραβάσεις που δεν θεωρούνται «εγκληματικού χαρακτήρα», προχωράει η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, το οποίο στις αρχές του καλοκαιριού αναμένεται να έχει έτοιμο το νέο ΚΟΚ.


Σήμερα συνεδρίασε το Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας (ΕΣΟΑ), που θεσμοθετήθηκε με τον πρόσφατο νόμο για την Οδική Ασφάλεια και συζήτησε το θέμα της αναμόρφωσης του ΚΟΚ.

Οριστικές αποφάσεις θα αργήσουν να ληφθούν, καθώς θα ακολουθήσουν πολλές συνεδριάσεις μέχρι να διαμορφωθεί ο νέος ΚΟΚ, ωστόσο η λογική μέσα στην οποία κινούνται τα μέλη του Συμβουλίου, βάσει και των προτάσεων που έχουν δεχτεί, είναι να παραμείνουν υψηλά τα πρόστιμα και αυστηρές οι ποινές για παραβάτες που με την οδηγική τους συμπεριφορά «παίρνουν» ζωές στην άσφαλτο (π.χ. παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, οδήγηση υπό την επήρεια μέθης), αλλά να μειωθούν άλλες (π.χ. απόσπαση προσοχής, ζώνη ασφαλείας, κράνος κλπ).

Η διάρκεια στέρησης διπλώματος

Πολύ συζήτηση έγινε για τη διάρκεια στέρησης του διπλώματος από επαγγελματίες οδηγούς και αναπτύχθηκαν δύο αντίθετες απόψεις, η μία που λέει ότι ο επαγγελματίας πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός, επομένως καλώς του αφαιρείται το δίπλωμα και η άλλη ότι η αφαίρεση διπλώματος από έναν επαγγελματία οδηγό μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια της δουλειάς του.

«Προσπαθούμε να δούμε με ποιο τρόπο θα εκλογικεύσουμε τα πρόστιμα, χωρίς να κάνουμε εκπτώσεις στις βαριές και εγκληματικές παραβάσεις, όπως είναι η παραβίαση του κόκκινου και η μέθη κατά την οδήγηση. Θέλουμε να γίνουμε πιο δίκαιοι στην απόδοση των ποινών», είπε στον «Α» ο υφυπουργός, Σπύρος Βούγιας, και πρόσθεσε πάντως ότι είναι νωρίς ακόμη για να ληφθούν οι όποιες αποφάσεις.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου