Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Ρε δεν τραβάτε τα βυζιά σας με την "έκτακτη (!) εισφορά αλληλεγγύης";


Καλά, το "έκτακτη", δεν το χάψατε οι περισσότεροι. Την ψυλλιαζόζασταν ότι θα μείνει μόνιμα, όπως όλα τα "παλούκια". Αλλά αυτό το "αλληλεγγύης" που κολλάει;

Ποια αλληλεγγύη υπάρχει στο να πληρώνω εγώ, που είμαι 34 χρονών ιδιωτικός...
υπάλληλος, δεν έχω φοροδιαφύγει, δεν έχω κλέψει, δεν έχω καταχραστεί και δεν έχω δανειστεί,
να πληρώνω λοιπόν από το υστέρημά μου, τα γ@αμησιάτικα των "σοσιαλιστών" της αστακομακαρονάδας και των φιλελεύθερων του Κολωνακίου και κυρίως, "της κακομαθημένης γενιάς του Πολυτεχνείου", που λεηλάτησε το κράτος, ορμώντας σαν κοπάδι από ακρίδες σε ζηλευτές θέσεις στο δημόσιο, που η ίδια δημιούργησε για να τα ξύνει.

Όταν αυτοί κολυμπούσαν στον Αστέρα Βουλιαγμένης (και στα λεφτά) και
δανειζόταν για να περνάνε καλά, εγώ δεν είχα γεννηθεί
Και ποιός με ρώτησε εμένα, αν θέλω να δείξω "αλληλεγγύη" στους απογόνους του τεμπέλη αγρότη, που καλλιεργούσε 20 στρέμματα, δήλωνε 2.000, τσέπωνε τις επιδοτήσεις και τις έκανε σαμπάνιες στα βυζιά της Ρωσίδας χορεύτριας στο σκυλάδικο του χωριού του;

Σε ποιόν δείχνουμε αλληλεγγύη ρε με τόσους φόρους; Σε αυτούς που μας έφεραν μέχρι εδώ; Ή σε αυτούς που όταν η ετσιθελική "αλληλεγγύη" μας πιάσει τόπο, θα ξαναορμήσουν στο δημόσιο να ξεκοκαλίζουν ξεκούραστους μισθούς;

Να πληρώσουν όλοι οι κομματικοί κηφήνες, που απολάμβαναν τόσα χρόνια τα αγαθά του υπερδανεισμού. Κάπου πήγαν αυτά τα δανεικά, κάποιοι τα ξεκοκάλισαν.

Τι χρωστά η γενιά μου, να δουλεύει για πενταροδεκάρες και να πληρώνει και τα μαλλιοκέφαλά της σε φόρους και εισφορές , επειδή κάποιοι έζησαν υπέροχη ζωή με τα δανεικά των κουτόφραγκων; Φάγαμε εμείς τίποτε;  Πήραμε καμιά παράνομη σύνταξη "αγωνιστή" ή ψευτοανάπηρου; Στήσαμε καμιά οφσόρ; Χτίσαμε χωρίς ΙΚΑ καμιά βίλα από αυτές που έχουν οι "σοσιαλιστές"; Πήραμε καμία μίζα από οπλικά συστήματα, δρόμους, λιμάνια και αεροδρόμια;




Φώτης Μακρίδης / taxalia






Παράταση της έκτακτης εισφοράς αλληλεγγύης μέχρι και το 2016, παράθυρο για επέκταση στο «χαράτσι» της ΔΕΗ το 2014, ανατροπές στο καθεστώς των ομαδικών απολύσεων, παρεμβάσεις στον κατώτατο μισθό, ελαστικότερες εργασιακές σχέσεις, μείωση του αριθμού των συμβεβλημένων με τον ΕΟΠΥΥ γιατρών, αύξηση στα τιμολόγια της ΔΕΗ για αγρότες και νοικοκυριά με χαμηλή κατανάλωση ρεύματος και λήψη οριστικών αποφάσεων εντός του Αυγούστου για την αναδιάρθρωση των αμυντικών βιομηχανιών περιλαμβάνει το αναθεωρημένο μνημόνιο που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Κομισιόν ως παράρτημα της έκθεσης αξιολόγησης.







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου