Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Έλεος κύριοι Σαμαρά και Στουρνάρα...


Έλεος κύριοι Σαμαρά και  Στουρνάρα...

Με 11. 500 τεκμαρτό και καλούμαι να πληρώσω 900 ευρώ φόρο.

Το αναφέρω γιατί είμαι άνεργος με μηδενική φορολογική δήλωση και φυσικά μετά από 3μηνη αναμονή ο ΟΑΕΔ τελικά βρήκε τρόπο να μην μου δώσει το επίδομα ανεργίας για τους ΕΕ που δικαιούμαι προφασιζόμενος αστείους λόγους. 


Το μαγείρευαν εδώ και καιρό εγκρίνοντας το 2 φορές {!!!!!} αλλά στο τέλος κόβοντας το.

Ειλικρινά είναι αστείο και το βλέπω αστείο ξέρετε γιατί ακόμα έχω κάτι ψιλά στην τράπεζα για να ζήσω.

Αλλά και αυτά θέλουν να τα προσδιορίσουν με τον νόμο περί τόκων και κοινοποίησης από μεριάς της τράπεζας. Ξέρετε σίγουρα!

Στο μεταξύ έχοντας μια αδεία ΦΔΧ στο όνομα μου η όποια ήταν ακίνητη άδω και 1, 5 χρόνο λόγω αναδουλειάς {φυσικά όπως γνωρίζετε αδράνεια δεν δικαιολογηται στον χώρο} χρεώθηκα με αλλά 8.700 εισφορές στον ΟΑΕΕ τις οποίες για να καλύψω {και για να σταματήσει να με χρεώνει η ασφάλιση} την πούλησα προς 7. 000 αν και την είχαμε αγορασμένη προς 110.000.

Δηλαδή συμπλήρωσα και 1.700 ευρώ από την τσέπη μου για να απαλλαγώ από την δουλεία μου για την όποια αν και δήλωσα έσοδα μηδέν γιατί απλά δεν κουνήθηκε ούτε πόντο καλούμαι να πληρώσω και 650 ευρώ φόρο επιτηδεύματος από φαληρημενη επιχείρηση.

Σύνολο 1500 ευρώ.

Και κάθε πρωί λοιπόν που ξυπνώ και βγαίνω στο μπαλκόνι {το σπίτι που λέγαμε κληρονομία από τον πάτερα} βλέπω τον 48χρονο συνταξιούχο από την ΣΕΚΑΠ με την εξίσου συνταξιούχο γυναίκα του από την ΑΤΕ να πίνουν καφεδάκι μιλώντας μπαλκονατα με τον στρατιωτικό συνταξιούχο και τον συνταξιούχο του ΟΤΕ από την δίπλα πολυκατοικία. Και αυτά είναι αλήθεια. Δεν τα γραφώ απλά για να γράψω κάτι καλό η αστείο. Είναι απλά αλήθεια.

Και ρωτώ εγώ τώρα...

Πόσο θέλει το μυαλό για να γυρίσει όταν πρέπει να κράτα και τα προσχήματα;

Ότι δεν θα πάρουνε φράγκο από την φορολόγηση εννοείται ΦΥΣΙΚΑ γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει. Και όποιος θέλει ας έρθει να τα ζητήσει. 

Προτείνω το ίδιο σε όποιον δεν είναι κοπρίτης του δημοσίου, συνταξιούχος και γενικά κρατικοδίαιτος ακόμα και αν τα έχει γιατί πολύ απλά εκεί θα φτάσει και αυτός, μόνο που τότε δεν θα έχει.

Οπότε καλυτέρα στάση πληρωμών από έχοντες οπότε συνεπαγωγή από δυνατούς ακόμα παρά από μη έχοντες άρα και αδύναμους.

STELLAN

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου