Όλα για τη μάσα γίνονται φυσικά στο Ελλαδιστάν.
Σήμερα που απεργούσαν οι ταρίφες και τα ΜΜΜ, το ΚΤΕΛ Αττικής εξυπηρετούσε τον κόσμο για τη διαδρομή από και προς το αεροδρόμιο με 5 ευρώ ανά άτομο. Ποιός αντέδρασε σε αυτήν την κίνηση;
Mα φυσικά οι ταρίφες, μέσω του προέδρου του ΣΑΤΑ, Θύμιου Λυμπερόπουλου και κάποιοι "ανώνυμοι συγκοινωνιολόγοι" που απεκάλεσαν την πράξη αυτή "Πειρατεία":
Δρομολόγια που συνέδεαν το κέντρο της Αθήνας με τον Διεθνή Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος» κι αντίστροφα πραγματοποιούσε την Πέμπτη το ΚΤΕΛ Αττικής, καλύπτοντας το κενό μεταφορικού έργου που προκλήθηκε από την απεργία των αστικών συγκοινωνιών και των ταξί. Έτσι, το μονοπώλιο του ΟΑΣΑ στις αστικές γραμμές έσπασε και η αγορά άνοιξε - προς το παρόν- προσωρινά!
Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ χρέωναν κόμιστρο πέντε ευρώ - όσο δηλαδή και τα λεωφορεία της ΣΤΑΣΥ- μεταφέροντας χιλιάδες ταξιδιώτες από και προς το αεροδρόμιο με δρομολόγια ανά 30 λεπτά. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τηλέφωνα της εταιρίας ήταν μπλοκαρισμένα όλη την ημέρα, καθώς το ΚΤΕΛ αποτελούσε την μόνη επιλογή για όσους δεν διαθέτουν ιδιωτικό μέσο μεταφοράς και ήθελα να ταξιδέψουν από και προς το αεροδρόμιο.
Μία «ασήμαντη» λεπτομέρεια
Ωστόσο, υπάρχει και μία μικρή λεπτομέρεια, την οποία παρέβλεψαν οι περισσότεροι - του υπουργείου Υποδομών συμπεριλαμβανομένου - προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες. Η σύνδεση του Διεθνούς Αερολιμένα - Αθηνών με το ΚΤΕΛ ήταν τυπικά παράνομη, καθώς για την εκτέλεση του συγκεκριμένου δρομολογίου απαιτείται ειδική άδεια. Μάλιστα, πεπειραμένος συγκοινωνιολόγος, μιλώντας υπό τον όρο της ανωνυμίας, σημειώνει ότι «σε καμία περίπτωση το ΚΤΕΛ Αττικής δεν νομιμοποιείται να κάνει αυτό το δρομολόγιο», κάνοντας λόγο για «καθαρή πειρατεία!».
Ωστόσο, μπροστά στην ανάγκη εξυπηρέτησης των χιλιάδων ταξιδιωτών του «Ελ. Βενιζέλος» οι αρμόδιοι έκαναν τα «στραβά μάτια», δημιουργώντας, μάλιστα, κι ένα προηγούμενο στην μεταφορική αγορά, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί μελλοντικά.
Ξανά "χειρόφρενο" για τα ταξί την ερχόμενη Τρίτη και Τετάρτη
Σε νέες δυναμικές κινητοποιήσεις προχωρούν οι ιδιοκτήτες ταξί, αντιδρώντας στο σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση του επαγγέλματός τους.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης που πραγματοποιούν στο κλειστό γυμναστήριο του Περιστερίου, ανακοίνωσαν ότι θα προχωρήσουν σε νέα 48ωρη απεργία την προσεχή Τρίτη και Τετάρτη, 27 και 28 Σεπτεμβρίου.
Μιλώντας σε ένα μεγάλο ακροατήριο ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, κατηγόρησε τα ΚΤΕΛ του νομού Αττικής, ότι με εισιτήριο 5 ευρώ μεταφέρουν κόσμο στο αεροδρόμιο.
Παράλληλα, χρησιμοποίησε πολύ σκληρή γλώσσα για την κυβέρνηση λέγοντας χαρακτηριστικά: "Δεν θα φύγουν με ελικόπτερο. Υπάρχει και το Γουδή".
Νέος γύρος κινητοποιήσεων στα μέσα μεταφοράς
Αύριο Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου δεν θα κινηθούν τα μέσα σταθερής τροχιάς Μετρό, ΗΣΑΠ, Τραμ, ενώ οι εργαζόμενοι στα Λεωφορεία της ΕΘΕΛ θα πραγματοποιήσουν την προσεχή Δευτέρα στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα, για να κάνουν Γενική Συνέλευση, στη διάρκεια της οποίας θα αποφασίσουν για την περαιτέρω πορεία των κινητοποιήσεων. Ανάλογες συνελεύσεις θα κάνουν και οι εργαζόμενοι στα άλλα Μέσα Μεταφοράς.
Σήμερα που απεργούσαν οι ταρίφες και τα ΜΜΜ, το ΚΤΕΛ Αττικής εξυπηρετούσε τον κόσμο για τη διαδρομή από και προς το αεροδρόμιο με 5 ευρώ ανά άτομο. Ποιός αντέδρασε σε αυτήν την κίνηση;
Mα φυσικά οι ταρίφες, μέσω του προέδρου του ΣΑΤΑ, Θύμιου Λυμπερόπουλου και κάποιοι "ανώνυμοι συγκοινωνιολόγοι" που απεκάλεσαν την πράξη αυτή "Πειρατεία":
Δρομολόγια που συνέδεαν το κέντρο της Αθήνας με τον Διεθνή Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος» κι αντίστροφα πραγματοποιούσε την Πέμπτη το ΚΤΕΛ Αττικής, καλύπτοντας το κενό μεταφορικού έργου που προκλήθηκε από την απεργία των αστικών συγκοινωνιών και των ταξί. Έτσι, το μονοπώλιο του ΟΑΣΑ στις αστικές γραμμές έσπασε και η αγορά άνοιξε - προς το παρόν- προσωρινά!
Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ χρέωναν κόμιστρο πέντε ευρώ - όσο δηλαδή και τα λεωφορεία της ΣΤΑΣΥ- μεταφέροντας χιλιάδες ταξιδιώτες από και προς το αεροδρόμιο με δρομολόγια ανά 30 λεπτά. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τηλέφωνα της εταιρίας ήταν μπλοκαρισμένα όλη την ημέρα, καθώς το ΚΤΕΛ αποτελούσε την μόνη επιλογή για όσους δεν διαθέτουν ιδιωτικό μέσο μεταφοράς και ήθελα να ταξιδέψουν από και προς το αεροδρόμιο.
Μία «ασήμαντη» λεπτομέρεια
Ωστόσο, υπάρχει και μία μικρή λεπτομέρεια, την οποία παρέβλεψαν οι περισσότεροι - του υπουργείου Υποδομών συμπεριλαμβανομένου - προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες. Η σύνδεση του Διεθνούς Αερολιμένα - Αθηνών με το ΚΤΕΛ ήταν τυπικά παράνομη, καθώς για την εκτέλεση του συγκεκριμένου δρομολογίου απαιτείται ειδική άδεια. Μάλιστα, πεπειραμένος συγκοινωνιολόγος, μιλώντας υπό τον όρο της ανωνυμίας, σημειώνει ότι «σε καμία περίπτωση το ΚΤΕΛ Αττικής δεν νομιμοποιείται να κάνει αυτό το δρομολόγιο», κάνοντας λόγο για «καθαρή πειρατεία!».
Ωστόσο, μπροστά στην ανάγκη εξυπηρέτησης των χιλιάδων ταξιδιωτών του «Ελ. Βενιζέλος» οι αρμόδιοι έκαναν τα «στραβά μάτια», δημιουργώντας, μάλιστα, κι ένα προηγούμενο στην μεταφορική αγορά, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί μελλοντικά.
Ξανά "χειρόφρενο" για τα ταξί την ερχόμενη Τρίτη και Τετάρτη
Σε νέες δυναμικές κινητοποιήσεις προχωρούν οι ιδιοκτήτες ταξί, αντιδρώντας στο σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση του επαγγέλματός τους.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης που πραγματοποιούν στο κλειστό γυμναστήριο του Περιστερίου, ανακοίνωσαν ότι θα προχωρήσουν σε νέα 48ωρη απεργία την προσεχή Τρίτη και Τετάρτη, 27 και 28 Σεπτεμβρίου.
Μιλώντας σε ένα μεγάλο ακροατήριο ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, κατηγόρησε τα ΚΤΕΛ του νομού Αττικής, ότι με εισιτήριο 5 ευρώ μεταφέρουν κόσμο στο αεροδρόμιο.
Παράλληλα, χρησιμοποίησε πολύ σκληρή γλώσσα για την κυβέρνηση λέγοντας χαρακτηριστικά: "Δεν θα φύγουν με ελικόπτερο. Υπάρχει και το Γουδή".
Νέος γύρος κινητοποιήσεων στα μέσα μεταφοράς
Αύριο Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου δεν θα κινηθούν τα μέσα σταθερής τροχιάς Μετρό, ΗΣΑΠ, Τραμ, ενώ οι εργαζόμενοι στα Λεωφορεία της ΕΘΕΛ θα πραγματοποιήσουν την προσεχή Δευτέρα στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα, για να κάνουν Γενική Συνέλευση, στη διάρκεια της οποίας θα αποφασίσουν για την περαιτέρω πορεία των κινητοποιήσεων. Ανάλογες συνελεύσεις θα κάνουν και οι εργαζόμενοι στα άλλα Μέσα Μεταφοράς.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου